۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

به غیر از جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد و دیدنی که در جزیره قشم وجود دارد، گردشگران زیادی برای خرید کردن تور قشم را انتخاب می‌کنند. زیرا می‌توانند خریدهای بسیار مناسب و ارزانی را از بازارها و مراکز خرید قشم انجام دهند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که عاشقان خرید باید در نظر بگیرند، انتخاب هتل مناسب از نظر نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید است. چرا که در غیر این صورت باید هزینه‌های زیادی را بابت کرایه برای پیمودن مسیر بین بازار و هتل خود پرداخت کنند. به همین دلیل ما نیز در این مقاله به معرفی ۶ تا از بهترین هتل‌ها که نزدیک به‌ بازار قشم قرار داده‌اند پرداخته‌ایم. شما نیز اگر قصد دارید تا با هدف خرید سفری به قشم داشته باشید در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید محل اقامت خود را به راحتی و بدون دردسر انتخاب کنید.

 

هتل نخل هنگام قشم

از جمله بهترین هتل‌ها که می‌توانید در تور قشم انتخاب کنید و از مزیت نزدیک بودن آن به بازار بهره ببرید هتل نخل هنگام قشم است. فاصله تقریبی این هتل از بازار قدیم قشم در حدود ۶۵۹ متر بوده و با پیاده‌روی ۳ دقیقه‌ای می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. این هتل با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد یکی از الویت‌های هر مسافر در سفر به قشم می‌باشد. همچنین هتل نخل هنگام در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته در نتیجه دارای بنایی نو و تمیز است.

 

شبگردی در سفر به جزیره قشم

آدرس: قشم، بازار قدیم، میدان جهاد، جنب ایستگاه درگهان

 

 هتل آپارتمان پلاس قشم

دومین هتلی که می‌تواند به عاشقان خرید در سفر به قشم معرفی کرد هتل آپارتمان پلاس است. مسافران می‌توانند با انتخاب این هتل اقامتی با کیفیت و اقتصادی را تجربه کرده و از لحظات خود لذت ببرند. فاصله تقریبی هتل آپارتمان پلاس از بازار قدیمی قشم به طور تقریبی ۸۵۴ متر بوده و مسافران بدون کرایه تاکسی و پرداخت کرایه می‌توانند به بازار دسترسی داشته باشند.

آدرس: قشم، میدان امام خمینی، جنب بانک شهر

 

 هتل الوند ۲ قشم

هتل الوند ۲ قشم یکی دیگر از بهترین هتل‌های نزدیک به بازار قشم محسوب می‌شود. قیمت اقامت در این هتل نسبت به دو هتل قبلی کمی گران‌تر بوده ولی مطمئنا ارزش انتخاب را دارد. هتل سه ستاره الوند ۲ در فاصله ۱.۱۷ کیلومتری از بازار واقع شده و مسافران باید برای رسیدن به آن پیاده‌روی در حدود ۴ دقیقه انجام دهند.

 

معرفی ۸ فست فود باکیفیت در قشم

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، چهار راه سعدی (چهار راه الوند)، مقابل هتل الوند

 

 هتل مروارید قشم

از جمله اقامتگاه دیگری که می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به بازار قشم پیشنهاد داد، هتل مروارید است. این هتل موفق شده است با امکانات و خدمات قابل قبولی که متناسب با قیمت اتاق‌ها از مسافران می‌گیرد رضایت آن‌ها را جلب کند. ما نیز پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال هتلی نزدیک به بازار در تور قشم هستید حتما هتل مروارید را جز گزینه‌های خود قرار دهید. در صورت انتخاب این هتل مسافتی که باید تا بازار طی کنید حدود ۱.۱۷ کیلومتر (پیاده‌روی در حدود ۴ دقیقه) است.

آدرس: جزیره قشم، خیابان شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی

 

 هتل رویال قشم

اگر به دنبال یک هتل سه ستاره با کیفیت و البته نزدیک به بازار قشم هستید هتل رویال قشم نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. البته این هتل با فاصله ۲.۱۶ کیلومتر که از بازار دارد نسبت به هتل‌های قبلی کمی دورتر است. اگر اهل پیاده‌روی هستید هتل رویال قشم شما را راضی خواهد کرد. چرا که برای رفتن به بازار باید حدود ۸ دقیقه پیاده‌روی در نظر بگیرید.

 

معرفی مرکز خرید بزرگ دو دلفین در قشم

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین

 

 هتل آپارتمان سما ۲ قشم

هتل آپارتمان سما ۲ از جمله هتل‌های سه ستاره قشم است، که باتوجه به نظرات مسافرانی که تجربه اقامت در آن را داشته‌اند شدیدا توصیه می‌شود. چرا که گردشگران تور قشم این امکان را خواهند داشت تا در کنار یک استراحت عالی و رضایت بخش در هتل از مزیت نزدیک بودن آن به بازار قشم نیز استفاده کنند. فاصله تقریبی آن از بازار حدود ۲.۳۱ کیلومتر است. بنابراین بدون نیاز به کرایه ماشین در عرض ۵ دقیقه می‌توانید به بازار دسترسی پیدا کنید.

آدرس: قشم، شهرک سام و زال، ورودی دوم

۰۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران