هتل‌های نزدیک به ساحل قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های نزدیک به ساحل قشم

قشم جزیره‌ای محبوب و زیبا در خلیج فارس است که اگرچه مانند همسایه خود، جزیره کیش تجملاتی و مدرن نیست اما چیزی از زیبایی کم ندارد. به علاوه قشم منطقه آزاد تجاری بوده و دارای دیدنی‌های طبیعی و تاریخی هم هست. به همین دلیل افراد با اهداف مختلفی با تور قشم سفر می‌کنند اما همگی آن‌ها در مورد ساحل و تفریحات ساحلی اتفاق نظر دارند. اگر شما هم از عاشقان ساحل و تفریحات ساحلی هستید و می‌خواهید تا جای ممکن برای رفت و آمد راحت‌تر به سواحل نزدیک باشید بهتر است در هتل‌های نزدیک به ساحل اقامت داشته باشید.

 

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

این هتلی ۴ ستاره است که در فاصله ۵ کیلومتری شهر قشم واقع شده و نمایی منحصر به فرد از اقیانوس را ارائه می‌دهد. افرادی که دوست دارد در نزدیکی ساحل و به دور از هیاهوی زندگی توریستی قشم استراحتی دلچسب را تجربه کنند می‌توانند در اینجا اقمتی راحت داشته باشند. هتل ساحلی خلیج فارس دارای ۱۳۳ واحد و سوییت بوده و بزرگ‌ترین هتل قشم با ظرفیت پذیرایی از ۴۲۰ مهمان محسوب می‌شود. این هتل که در نزدیکی ساحل واقع شده طلوعی طلایی و درخشان، عصرگاهی رویایی و شبی ملس را تقدیم شما می‌کند. صبح را با خوردن صبحانه شروع کنید و اگر احساس گرما کردید با سفارش نوشیدنی‌ها و دسرهای خنک در کافی شاپ خودتان را خنک کنید. اینج هتل نه تنها به ساحل نزدیک است بلکه برای رفاه بیشتر فضای سبز، استخر و باشگاه بیلیارد هم در دسترس قرار داده است.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

آدرس: قشم، میدان علم و صنعت هتل ساحلی خلیج فارس

 

مجتمع اقامتی فولتون قشم

فولتون مجتمعی با واحدهای اقامتی، سوییت و ویلا بوده و از سال ۱۳۹۳ در جزیره قشم شروع به فعالیت کرده است. این یکی از هتل‌های ساحلی قشم است که چشم‌اندازی دیدنی و بی‌نهایت جذاب دارد. فولتون یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم است. با اقامت در اینجا تجربه سفری راحت و شیک را با پس زمینه خیره کننده دریا تجربه خواهید کرد. از ویژگی‌های تفریحی اینجا می‌توان به استخر روباز، پارکینگ و زمین بازی اشاره کرد. فولتون با ارائه غذاهای بومی و غیر بومی از مهمانان خود در رستوران پذیرایی می‌کند، در کافی شاپ نیز می‌توانید انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید، لم بدهید و استراحت کنید و یا در چایخانه که محیطی کاملا سنتی دارد آرام بگیرید.

آدرس: قشم،میدان استقلال،بزرگراه خلیج فارس،بعد از کمپ هامون،مجموعه تفریحی گردشگری اقامتی فولتون

 

هتل مارینا ۲ قشم

مارینا ۲ هتلی سه ستاره و تازه ساخت در قشم است که محیط آرام و لوکسی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی راحت و ساده به ساحل از بهترین جهایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. مارینا ۲ با ۲۵ واحد اقامتی در ۳ طبقه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. اتاف‌ها و لابی دارای اینترنت هستند و در فضای هتل رستوران و کافی شاپ گنجانده شده است. از خدمات این هتل می‌توان به راهنمای تور، دستگاه کفاشی، سرویس اتاق، فتوکپی و موارد دیگر اشاره کرد.

 

هتل‌های ارزان قیمت قشم

آدرس: قشم، روبروی درب جنوبی بازار ستاره

 

هتل قصر الوند (الوند ۲ سابق)

قصر الوند هتلی ۳ ستاره است که در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در این جزیره آغاز کرد. این هتل ۵ طبقه با ۲۴ واحد اقامتی و سوییت و با امکانات روز و مدرن از مسافران تور قشم پذیرایی می‌کند. شما در اتاق‌ها کاملا راحت خواهید بود و حس می‌کنید در آپارتمانی مسکونی مانده‌اید. این یکی از استثنایی‌ترین هتل‌های قشم است که در مرکز شهر واقع شده که موجب شده تا مسافران دسترسی آسانی به نقاط اصلی شهر داشته باشند. با اقامت در اینجا می‌توانید به راحتی سر از بازارهای سنتی، مراکز خرید، ساحل، اسکله مسافربری و سایر آثار تاریخی جزیره در بیاورید. در هتل رستوران کوچکی با ظرفت ۲۸ نفر و پارکینگی با ظرفین ۱۰ خودرو در دسترس قرار دارد. اتاق‌های این هتل دارای یخچال، مبلمان، سیستم تهویه هوا،تلوزیون، سرویس بهداشتی و حمام، کمد لباس و بسیاری از مزایای دیگر هستند. همچنین ویژگی‌هایی مانند کافی شاپ، صندوق امانات، خدمات اتاق، تاکسی سرویس، اجاره ماشین (بدون راننده) و خدمات تور اشاره کرد. اینترنت، لابی، اینترنت در لابی، و تلفن از دیگر خدمات اینجا هستند.

آدرس: قشم- ابتدای ورودی شهر - چهارراه سعدی

۱۸ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران