معرفی هتل‌های ۴ ستاره قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی هتل‌های ۴ ستاره قشم

جزیره قشم با مساحت تقریبی ۱۵۰۰ کیلومتر مربع، در خلیج فارس و در جنوب ایران واقع شده است. در واقع این منطقه، بزرگ‌ترین جزیره در منطقه خلیج فارس است که در کنار تنگه هرمز، تا ارتفاع ۳۵۰ متر از سطح دریا به زیبایی خودنمایی می‌کند.

بعلاوه این خطه زیبا، دارای یک ژئوپارک منحصر به فرد است که حیات وحشی جالب توجه و بناهای تاریخی شگفت انگیز را در خود جای داده است. مقاله معرفی بهترین جاذبه‌های طبیعی قشم، می‌تواند اطلاعات قابل توجهی از پتانسیل طبیعت گردی این جزیره در اختیارتان قرار دهد. همچنین باید گفت مردمانی مهمان‌نواز را در سفر با تور قشم ملاقات خواهید کرد که فرهنگشان، آمیزه‌ای از فرهنگ ایرانی و عربی است. اما این، همه ماجرا نیست!

در این منطقه می‌توانید برای استراحت و سکونت، انواع اقامتگاه‌های بومگردی، هتل‌ها و هاستل‌ها را بیابید و متناسب با بودجه و سطح سلیقه‌تان، فضایی مناسب را برای خود و همراهانتان پیدا کنید. ما نیز در ادامه قصد داریم برخی از هتل‌های ۴ ستاره قشم را معرفی کنیم که امکانات رفاهی و تفریحی کافی و جذابی را برای مهمانانشان به ارمغان می‌آورند.

 

آوینا

هتل آوینا در قشم به تازگی در سال ۱۳۹۹ در نزدیکی خلیج فارس در بلوار باهنر افتتاح شده و دسترسی عالی به بسیاری از مراکز خرید از جمله بازار قدیم قشم، مرکز خرید ستاره قشم و سیتی سنتر ۱ و ۲ دارد. در این ملک ۷ طبقه می‌توانید ۴۰ اتاق و سوئیت را بیابید که  انواع امکانات از جمله مینی بار، چای ساز، رخت آویز، تهویه مطبوع، روم سرویس، گاوصندوق شخصی، میز کار، حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی را در خود جای داده‌اند. این اتاقها به زیبایی طراحی شده‌اند و آرامش و راحتی را به مهمانان هدیه می‌دهند. بعلاوه، چشم اندازی جالب توجه به فضای زیبای اطراف داشته و بسیار دلباز هستند.

از طرفی می‌توانید برای خورد و خوراک، از غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی رستوران هتل بهره مند شوید که همگی از بهترین مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده‌اند. کافی شاپ نیز بهترین گزینه برای استراحت و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید و با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های گرم و سرد، از شما استقبال می‌کند. بعلاوه می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در حوالی هتل نیز برخوردار شوید.

گفتنی است این اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی جزیره از جمله غار نمک قشم، قلعه پرتغالی‌ها، بازار قدیم، غارهای خوربس، ساحل قشم و مرکز غواصی و تفریحات دریایی دارد.

آدرس: قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر

 

هانی

اینجا یک هتل آپارتمان لوکس و زیبای ۳ طبقه است که ۶۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این اتاق‌ها مجهز به یخچال، چای ساز، آب آشامیدنی، آباژور، تلفن، تلویزیون، کمد لباس، پاور سوئیچ، کاناپه، تخت‌های راحت و حمام اختصاصی هستند وبهترین گزینه برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از تن به شمار می‌آیند.

گفتنی است پرسنل پذیرش هت به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند و از این رهگذر، امکان تعاملی عالی برای مهمانان بین المللی فراهم است. بعلاوه امکانات رفاهی و تفریحی کافی از جمله وای فای، پرینتر، فکس و فتوکپی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۶۰ خودرو، خدمات تاکسی سرویس و غیره در اینجا مهیا هستند. در ضمن اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

و اما به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های جزیره باید گفت این هتل ۶۳۲ متر تا شهربازی مجموعه سیتی سنتر قشم، ۹۰۶ متر تا بازار قدیم، ۱۱۰۰ متر تا قلعه پرتغالی‌ها و ۹۳۹ متر تا موزه ژئو پارک قشم فاصله دارد.

 

هتل‌های ارزان قیمت قشم

آدرس: قشم، بلوار آزادی، نبش لقمان 11

 

ارم

مهمانان این هتل می‌توانند از وای فای رایگان، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، میز تور، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن بدنسازی و استخر بهره مند شوند. بعلاوه برای کودکان نیز یک اتاق بازی مجهز و جالب توجه در نظر گرفته شده است که بهترین گزینه خانواده‌هایی به شمار می‌آید که با فرزند خردسال سفر می‌کنند.

در این اقامتگاه لوکس و مدرن، ۹۶ اتاق و سوئیت با کلیه امکانات از جمله تهویه مطبوع، مینی بار و چایساز، حمام اختصاصی، تلویزیون و گاوصندوق شخصی، روزهایی آرامش بخش و خاطره انگیز را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. در ضمن برخی از اتاق‌ها، چشم اندازی بی نظیر به شکوه دریا دارند.

برای خورد و خوراک، چه جایی بهتر از رستوران هتل که ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را داراست و انواع غذاهای محلی و بین المللی باکیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه را سرو می‌کند. البته کافی شاپ هتل نیز، گزینه مناسبی برای صرف انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ است.

در ضمن هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از تخت رایگان بوده و برای کودکان ۲-۷ سال نیز هزینه نیم بها حساب می‌شود. گفتنی است این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۵، در 5 طبقه و در زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع افتتاح شد.

از مهمترین جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به ساحل خلیج فارس، بازار قدیم، بازار بین‌المللی ستاره قشم، غار نمک، درخت انجیر معابد، جنگل دریایی حرا، قلعه لافت، قلعه قشم و قلعه پرتغالی‌ها اشاره کرد. در ضمن این ملک، ۵۶ دقیقه رانندگی تا فرودگاه فاصله دارد.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، مقابل شیلات

 

آرتا

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و جذاب جزیره قشم، هتل ۷ طبقه آرتاست که ۴۸ اتاق و سوئیت جادار و شیک را در خود جای داده است. اغلب اتاق‌ها به منظره دریا و طبیعت بی‌نظیر اطراف دید دارند و لحظاتی مفرح و شاعرانه را برای مهمانان رقم می‌زنند. این اتاقها، کلیه امکانات از جمله مینی بار و چایساز، یخچال، کمد لباس، میز کار و حمام اختصاصی را در خود جای داده‌اند.

در هتل آرتا قشم از وای فای رایگان، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، غذاهای لذیذ رستورانی که ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر را دارد، روم سرویس، تهویه مطبوع، امکانات فکس و فتوکپی، مرکز خرید و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی برخوردار شوید.

گفتنی است این اقامتگاه که در فاصله ۶ دقیقه پیاده روی تا میدان امام قلی خان و ۹ دقیقه پیاده روی تا مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم واقع شده است، در عین حال دسترسی عالی به جاذبه‌هایی نظیر غار نمک، بازارسنتی قدیمی و مجتمع تجاری خلیج فارس دارد.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه قشم

آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم 

 

آتامان

هتل آتامان در قشم نسبتا نوساز که در سال ۱۳۹۶ به روی علاقمندان گشوده شده، اقامتی مقرون به صرفه را برای مسافران تور قشم رقم می‌زند. در اینجا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد و بدنسازی، فروشگاه، خدمات خشکشویی، اتاق چمدان، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار شوید. در ضمن این هتل، تورهایی را نیز برای گشت و گذار در این جزیره برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

در این اقامتگاه، همچنین یک سالن کنفرانس را خواهید یافت که از کلیه تجهیزات صوتی و تصویری برخوردار است. این بخش مکان مناسبی است که می‌توانید در صورت نیاز جلسات کاری‌تان را در آن برگزار کنید. جالب است بدانید اقامت در اینجا برای کودکان کمتر از ۴ سال رایگان است، حال آنکه اقامت کودکان بین ۱۰-۴ سال نیم بها محاسبه می‌شود.

برای خورد و خوراک نیز می‌توانید به رستوران این اقامتگاه مراجعه کنید و از طعم غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی، بین المللی و دریایی بهره مند شوید. این رستوران که ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر را داراست، در عین حال از طراحی دکوراسیون شیک و زیبا سود برده است. در ضمن هر روز صبح، صبحانه‌ای عالی در اتاق صبحانه سرو می‌شود. در کنار اینها می‌توانید در طی روز به کافی شاپ هتل بروید و در فضایی دنج، نوشیدنی‌ها و دسرهای قابل توجهش را امتحان کنید.

گفتنی است این اقامتگاه ۴ طبقه، تعداد ۵۸ اتاق و سوئیت بزرگ و نورگیر با کلیه امکانات رفاهی از جمله حمام و لوازم بهداشتی رایگان، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون، گاوصندوق شخصی، مینی بار و بالکن را در خود جای داده است.

این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی، دسترسی مناسبی به جاذبه‌های معروف جزیره از جمله ساحل خلیج فارس و مراکز خرید معروفی همچون مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ ، زیتون و بازار بین المللی ستاره دارد. بعلاوه این ملک در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی از قلعه پرتغالی‌ها و قلعه قشم واقع شده است.

آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان، پشت سی تی سنتر 1

 

ساحل طلایی

این هتل زیبا و گرم و صمیمی که در سال ۱۳۹۷ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت، در مجموع ۵۸ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اتاق‌ها از حمام اختصاصی، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، روم سرویس و سایر امکانات برخوردار بوده و در عین حال با وجود پنجره‌های بزرگ و  چشم اندازی باشکوه به منظره دریا و طبیعت بی‌نظیر اطراف، لحظاتی خاطره انگیز را از سفر با تور قشم برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

گفتنی است این هتل در ۱۵ کیلومتری مرکز قشم واقع شده و با وجود ساحل اختصاصی و اسکله تفریحی، امکاناتی عالی برای تفریحات آبی از جمله شنا، اسکی روی آب، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، ماهیگیری را فراهم می‌کند.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

 

ایرمان

این اقامتگاه ۴ ستاره به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های توریستی، در موقعیت مکانی عالی برخوردار است. بعنوان مثال این اقامتگاه 4 دقیقه رانندگی تا ژئو پارک جهانی قشم، ۹ دقیقه رانندگی تا قلعه پرتغالی‌ها، ۶ دقیقه رانندگی تتا قلعه قشم، ۷ دقیقه رانندگی تا مسجد جامع، ۴۱ دقیقه رانندگی تا دره ستارگان قشم، ۲۵ دقیقه رانندگی تا حیات وحش قشم و 44 دقیقه رانندگی تا سد تاریخی پی پشت قشم فاصله دارد.

 جالب است بدانید این بوتیک هتل، دارای ۵ طبقه است که هر کدام از این طبقات از طراحی دکوراسیون منحصر به فرد و جذابی برخوردارند. قیمت‌ها نیز در اینجا مناسبند و خدمات و امکانات رفاهی کاملی در انتظار مهمانان هستند از جمله رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی، خدمات فتوکپی و فکس و پرینت، تلویزیون در لابی، خدمات خشکشویی و خدمات برگزاری تور و در ضمن اقامت برای کودکان ۳-۸ سال، به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

و اما برای استراحت مهمانان، ۳۸ اتاق و سوئیت در اینجا درنظر گرفته شده‌اند که مساحت‌های متفاوتی داشته و هم برای اقامت‌های انفرادی و هم خانوادگی، می‌توانید گزینه‌های مناسبی را بیابید. این اتاق‌ها با رنگ‌هایی گرم و نورپردازی‌های جالب توجه، لحظاتی زیبا را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند و همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار و چایساز، گاو صندوق شخصی و حمام اختصاصی هستند.

بعلاوه هر روز، صبحانه‌ای لذیذ در سالن صبحانه سرو می‌شود و کافی شاپ این اقامتگاه نیز، فرصتی مناسب را برای لذت بردن از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای باکیفیت فراهم می‌کند. در نهایت باید بگوییم در حوالی هتل، رستوران‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید ناهار و شام خود را در آنها صرف نمایید.

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام 

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران