معرفی بهترین هتل‌های قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی بهترین هتل‌های قشم

انتخاب هتلی مناسب بخش اصلی هر سفر می‌باشد. چرا که هتل پایگاه اصلی شما برای استراحت و گذراندن بیشتر اوقات است. از آنجایی که مقصدهای داخلی همیشه برای گردشگران ایرانی جذابیت بسیار زیادی داشته است در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین هتل‌های قشم بپردازیم. اگر برای بار اول قصد سفر با تور قشم را دارید و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما انتخاب هتلی مناسب است در این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل خلیج فارس قشم

بدون شک باید هتل خلیج فارس قشم را در لیست بهترین هتل‌های قشم قرار داد. این هتل از همه لحاظ موفق شده است تا رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کند. ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت هتل خلیج فارس شده است مجهز بودن آن به امکانات تفریحی نظیر زمین تنیس، سالن بیلیارد، میز پینگ پنگ، ساحل اختصاصی و تفریحات آبی و ... می‌باشد. علاوه بر آن اتاق‌های این هتل دارای محیطی تمیز و شیک بوده که اقامتی راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در قشم

هتل خلیج فارس قشم 

بوتیک هتل فولتون

اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که دوست دارید در هتلی لوکس اقامت کنید بوتیک هتل فولتون به عنوان لوکس‌ترین هتل قشم بهترین انتخاب شما خواهد بود. این هتل از جمله هتل‌های تازه ساخت قشم محسوب می‌شود. به همین دلیل معماری و ساختمانی مدرن دارد. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این هتل که برای مسافران اهمیت دارد نزدیک بودن آن به اکثر جاذبه‌های گردشگری قشم است. همچنین دارای استخری روباز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. تمیز بودن هتل و خدمات رفاهی و رستوران آن از دیگر جنبه‌های مثبت این هتل به حساب می‌آید.

بوتیک هتل فولتون

هتل ساحل طلایی

از دیگر بهترین هتل‌های قشم هتل ساحل طلایی می‌باشد. این هتل مناسب افرادی است که دوست دارند اقامتی با کیفیت را با هزینه‌ای پاین تجربه کنند. همچنین قرار گرفتن آن در کنار ساحل بزرگترین مزیت این هتل به شمار می‌آید. مسافران می‌توانند بدون هیچ زحمتی به ساحل اختصاصی هتل بروند و از تفریحات آبی نظیر قایق‌سواری و جت اسکی استفاده کنند. اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنیدهتل ساحل طلایی قشم قطعا باید جز الویت‌های شما باشد.

 

بهترین سواحل قشم برای بازدید گردشگران

هتل ساحل طلایی 

هتل ژئو پارک

هتل ژئو پارک با داشتن کادری خوش برخورد و فضایی تمیز و شیک موفق شده است تا نام خود را در لیست بهترین هتل‌های قشم قرار دهد. اگر عاشق منظره خلیج فارس هستید این هتل به شما این امکان را می‌دهد تا اتاقی رو به دریا رزرو کرده و از چشم‌انداز زیبای آن لذت ببرید. این هتل معمولا برای اشخاصی که به قصد خرید به قشم می‌روند بسیار مناسب است. زیرا در فاصله بسیار کمی از بازار قشم واقع شده است.

هتل ژئو پارک 

هتل آپادانا

هتل آپادانا از جمله هتل‌های قدیمی قشم می‌باشد. به همین دلیل اکثر مسافران قدیمی قشم این هتل را برای اقامت خود ترجیح می‌دهند. از جمله بهترین قسمت‌های این هتل می‌توان به رستوران زیبای ان اشاره کرد. همچنین به دلیل تجربه زیادی که در هتل داری داشته است سعی دارد تا بهترین خدمات رفاهی را به مشتریان خود عرضه کند.

 

دیدنی‌ترین نقاط جزیره قشم (قسمت اول)

هتل آپادانا 

هتل آرام

اگر چند دقیقه در اینترنت به دنبال تور قشم برای رزرو بگردید حتما با نام هتل آرام برخورد خواهید کرد. این هتل که قطعا یکی از بهترین هتل‌های قشم است دارای لابی و اتاق‌های تمیز و شیک می‌باشد که تقریبا ۳ سال بازسازی شده‌اند. اگر عاشق خرید و گشتن در مراکز خرید قشم هستید هتل آرام قشم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

هتل آرام

بوتیک هتل ایرمان قشم

اگر دوست دارید تا در محیطی متفاوت از سایر هتل‌ها اقامت داشته باشید بوتیک هتل ایرمان قشم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این بوتیک هتل دارای سبک معماری تلفیقی سنتی و مدرن است. همین سبک باعث شده است تا محیطی جذاب برای مسافران ایجاد شود. اتاق‌های این هتل به قدری راحت بوده و دارای امکانات کاملی می‌باشد که بعد از یک روز گشتن جاذبه‌های گردشگری و خسته شدن این حس را خواهید داشت که گویی در خانه خود هستید.

 

معرفی ۳ اقامتگاه بوم‌گردی جزیره قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم 

هتل آرتا قشم

از دیگر بهترین هتل‌های قشم برای طرفداران هتل‌های لوکس و مجلل هتل آرتا قشم می‌باشد. این هتل که تقریبا ۳ سال پیش افتتاح شده است یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در قشم محسوب می‌شود. با انتخاب این هتل می‌توانید به راحتی به سواحل زیبای خلیج فارس دسترسی داشته باشید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

هتل آرتا قشم 

هتل ارم

هتل ۴ ستاره ارم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و از آن سال تا به امروز همیشه سعی داشته تا به بهترین شکا ممکن از مسافران خود پذیرایی کند. اگر دوست دارید تا در هتلی لوکس با کادری خوش برخورد تجربه چند شب اقامت در قشم را داشته باشید حتما هتل ارم را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

 

۶ غذای محلی که می‌توانید در قشم نوش جان کنید

هتل ارم 

هتل سینگو

اگر از جمله معیارهای شما برای انتخاب هتلی مناسب برای اقامت در قشم محل قرار گیری هتل است هتل سیگنو می‌تواند گزینه مناسبی به حساب آید. چرا که این هتل دقیقا در مرکز درگهان قرار گرفته است. در نتیجه می‌توانید به راحتی به مراکز خرید و سواحل قشم دسترسی داشته باشید.

هتل سینگو

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران