معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

هتل‌های لوکس زیادی در قشم وجود دارند که هر ساله به تعداد آن‌ها نیز اضافه می‌شود. با این وجود شاید با خودتان فکر کرده باشید که گران‌ترین هتل‌های قشم کدام‌ها ممکن است باشند. خوشبختانه سایت‌های مختلف اجاره هتل کار مقایسه قیمت‌ها را برای ما ساده کرده‌اند و به همین دلیل ما می‌توانیم یک لیست دقیق از گران‌ترین هتل‌های جزیره داشته باشیم.

فراموش نکنید که اگر سفر به قشم را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌ایم، می‌توانید با خرید تور قشم از مقتدرسیر تابان، بین هتل‌های مختلف جزیره آنچه مد نظر خودتان است را انتخاب کنید و در این بین بهترین قیمت‌ها را نیز نصیب خود کنید.

 

هتل سورینت قشم

این هتل را باید لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل در قشم محسوب کرد که کاملا در حد استانداردهای جهانی یک هتل 5 ستاره ساخته شده است. هتل سورینت فضایی بسیار گسترده همراه با باغی بزرگ و سرسبز و چند آبنما دارد و امکانات رفاهی آن در حد ایده‌آلی کامل است. در مجموع این هتل به شکلی ساخته شده تا بتواند میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا باشد. این هتل 5 ستاره و بسیار شیک دارای امکانات مختلفی از جمله سالن کنفرانس بزرگ، سالن‌های ورزشی، استخر، سونا، اینترنت رایگان و همچنین رستوران اختصای بسیار خوب است. اتاق‌ها نیز از هر نظر شیک و جذاب هستند و اقامتی فوق‌العاده را در تور قشم برایتان رقم می‌زنند.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

هتل آتامان قشم

هتل آتامان در قشم یک هتل 4 ستاره‌ی بسیار شیک است که در بلوار گلستان واقع شده و در 4 طبقه‌ی خود مجموعا 58 اتاق لوکس و زیبا دارد که اقامت در آن‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود. بودن در هتل آتامان که از جمله بهترین هتل‌های قشم است، امتیازات زیادی برایتان دارد. امکانات رفاهی عالی، نزدیکی به ساحل و همچنین نزدیکی به چند مرکز خرید بسیار عالی جزیره همچون سیتی سنتر 1 و 2 باعث شده تا هتل آتامان طرفداران زیادی داشته باشد. این رستوران دارای یک رستوران اختصاصی نیز بوده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

بوتیک هتل ایرمان قشم

برای اقامتی متفاوت در یک مکان لوکس و زیبا، حتما در سفر به قشم بوتیک هتل ایرمان را برای اقامت خود انتخاب کنید. اولین بوتیک هتل جزیره ساختاری زیبا و منحصر به فرد دارد که از سبک سنتی ایرانی الهام گرفته شده و به شکلی هنرمندانه پیاده سازی شده است. مجموعا 38 اتاق و سوییت در این مجموعه وجود دارد که همین باعث می‌شود در محیطی خلوت‌تر بتواند شب‌های سفر خود را به راحتی استراحت کنید. اگر چه این هتل دارای رستوران یا کافه‌ی اختصاصی نیست، اما از نظر جغرافیایی در جایی عالی واقع شده است که هم دسترسی شما به دریا راحت خواهد بود، هم به راحتی می‌توانید به مراکز خرید مهم شهر سر بزنید و هم از رستوران‌های پرتعداد و عالی مرکز شهر استفاده کنید. اتاق‌ها و سوییت‌های شیک، خدمات رسانی عالی، امکانات ایده‌آل و همچنین ممنوع بودن استعمال دخانیات در تمام محیط‌های هتل، استانداردهایی است که بوتیک هتل ایرمان را به یکی از بهترین هتل‌های قشم بدل کرده است.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم با زیربنای 8 هزار متر مربعی، یکی دیگر از هتل‌های بسیار عالی جزیره است که در بعضی از اتاق‌هایش، نمای زیبای دریا را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. در هتل ارم قشم انتخاب‌های متنوعی برای اتاق‌ها دارید که در کلاس‌های مختلف قرار گرفته و تفاوت آن‌ها در مساحت، منظره‌ای که دارند و طبقات بالا بودنشان است و همگی از امکانات کامل رفاهی از جمله اینترنت رایگان بهره می‌برند. این هتل دارای یک کافی شاپ بسیار خوب، یک رستوران عالی با منظره‌ی دریا، سفره خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است و اگر سفر کاری به جزیره‌ی قشم را تجربه می‌کنید، می‌توانید از سالن کنفرانس 27 نفره‌ی آن نیز استفاده کنید.

هتل ساحل طلایی قشم

 هتل ساحل طلایی در قشم، اقامتگاهی 4 ستاره اما کمی دور از شهر است. این هتل سال 87 ساخته شده بود و در سال 97 با بازسازی کامل و گسترده‌ای که روی آن انجام دادند، آن را به این هتل چهار ستاره‌ی عالی تبدیل کردند. این هتل فضایی بسیار گسترده در کنار ساحل دارد و خدمات گسترده‌ و متنوعی را ارائه می‌کند که شامل انجام تفریحات مختلف از انجام بازی‌های آبی تا ماهیگیری و ... می‌شود. چندین آلاچیق، بخش‌هایی برای استراحت و قدم زدن و رستوران ساحلی نیز در هتل ساحل طلایی قشم واقع شده که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید. هتل ساحل طلایی قشم دارای اتاق‌های معمولی، سوییت‌های وی آپی و حتی سوییت‌های دوبلکس است که باعث می‌شود، شما بتوانید به راحتی بر اساس نیاز خود جایی در هتل انتخاب کنید.

 

معرفی بوتیک هتل فولتون قشم

۲۹ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران