بهترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه قشم

ایران از لحاظ داشتن سواحل به عنوان کشوری ساحلی با سواحل زیبا شناخته نمی‌شود. با این همه نقاطی مثل کیش و قشم از مقاصد ساحلی پرطرفداری هستند که همیشه گردشگران ساحل دوست را به سمت خود می‌کشانند. قشم به عنوان جزیره‌ای گرمسیری در فصل بهار و پاییز بیشترین مسافر را به خود می‌بیند. راحت‌ترین راه سفر به جزیره قشم سفر هوایی است، به همین دلیل بیشتر مسافران با هواپیما به قشم می‌روند و شاید به همین دلیل هتل‌های زیادی در اطراف فرودگاه قشم ساخته شده است. در تور قشم شما می‌توانید اقامتی راحت در بهترین‌های نزدیک به فرودگاه داشته باشید.

 

مختصری بر فرودگاه بین‌المللی قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم که به فرودگاه دیرستان (روستایی در نزدیکی آن) شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در دهه 40 شمسی ساخته شد. این فرودگاه در ابتدا پایانه‌ای کوچک بود که فقط پرواز تهران قشم و برعکس در آن صورت می‌گرفت. در طی سالیان این فرودگاه موردبازسازی و ساخت و ساز قرار گرفت تا این که امروزه به یکی از فرودگاه‌های مهم کشور تبدیل شده است. ما قبلا در مقاله‌ای اختصاصی فرودگاه بین‌المللی قشم را معرفی کردیم که می‌توانید برای کسب اطلاعات کامل‌تر به آن مراجعه نمایید.

 

هتل پرشین گلف قشم

این هتل 3 ستاره که در 5 طبقه گسترش یافته را می‌توانید در میدان درگهان پیدا کنید. این هتل در فاصله 35 دقیقه‌ای فرودگاه قرار گرفته و با داشتن اتاق‌هایی بزرگ با تخت‌های زیاد اتاق‌های 2 تا 8 تخته امکان اقامت همه تعداد گروهی را فراهم می‌آورد. اتاق‌های این هتل از داخل دارای امکانات تفریحی و رفاهی، اینترنت بی‌سیم، تخت‌های راحت و سرویس بهداشتی تمیز و مدرن هستند. به علاوه رستوران و کافی‌شاپ نیز در هتل موجود دارند. این هتل از هر لحاظ انتخابی عالی است زیرا نه تنها اتاق‌های راحت داشته و به فرودگاه نزدیک است بلکه به مراکز خرید هم دسترسی آسان دارد.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

هتل سینگو قشم

هتل سینگو هتلی 3 ستاره است که با 33 دقیقه فاصله تا فرودگاه نزدیک‌ترین اقامتگاه به این فرودگاه محسوب می‌شود. این هتل با 15 دقیقه فاصله تا مرکز قشم در طبقم دوم مجتمع تجاری دریا و در درگهان واقع شده است.  این هتل امکانات رفاهی مثل شاتل فرودگاه، اتاق‌های 2 تا 4 تخته، سوییت، سرویس اتاق، تلوزیون صفحه تخت و چیزهای بیشتری را ارائه می‌دهد. به علاوه هتل دارای رستوران و کافی شاپ در محل بوده و پارکینگ هم ارائه می‌دهد. جدا از نزدیکی به فرودگاه یا مرکز شهر قشم، این هتل در رده هتل‌های محبوب قشم نیز قرار گرفته است.

هتل آرمان قشم

این هتل با فاصله 37 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی قشم و همچنین دسترسی راحت به مرکز قشم در زمره هتل‌های محبوب جزیره قرار دارد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به فرودگاه از طرفی، به مرکز شهر از طرف دیگر و همچنین به بازارهای جزیره دسترسی آسانی داشته باشید. از تمامی این‌ها که بگذریم هیچ چیزی به اندازه راحتی و رفاه در هتل اهمیت ندارد. اتاق‌ها دارای 2 تا 4 تخت بوده و مینی بار، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت و سرویس بهداشتی تمیز و مدرن در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه رستوران، پارکینگ و شاتل فرودگاهی نیز برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

هتل ساحل طلایی قشم

هتل 4 ستاره دوست داشتنی و جذاب ساحل طلایی که در جاده ساحلی جنوبی واقع شده و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی است با 36 دقیقه فاصله از فرودگاه قشم یکی از انتخاب‌های برجسته این مقاله برشمرده می‌شود. این هتل با طیف وسیعی از اتاق‌ها از جمله اتاق‌های معمولی و vip و نیز سوئیت‌های دوبلکس کوچک و بزرگ قدرت انتخاب زیادی به مهمانان خود داده‌اند تا بتوانند در مناسب‌ترین اتاق اقامت کنند. یکی از نکات برجسته‌ای که اقامت در این هتل را از سایزین متمایز می‌کند نزدیکی به دره ستارگان قشم است. از طرفی همانطور که از نام هتل پیداست با هتلی ساحلی و شیک طرف هستید رستوران، سرویس شاتل و سالن کنفرانس چند منظوره هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل بوتیک ایرمان قشم

این هتل 4 ستاره که در نخل زرین قشم واقع شده تا فرودگاه قشم 48 دقیقه فاصله دارد با این همه آن را می‌توانیم به عنوان یکی از هتل‌های برتر نزدیک به فرودگاه شناخته می‌شود. طراحی داخلی هتل به شدت دوست داشتنی و صمیمی بوده و حس آرامش را به وجودتان تزریق می‌کند. اتاق‌ها به دسته‌های مختلفی مثل اتاق دبل کلاسیک، اتاق دبل، سوییت‌های رویال یک خوابه، و دبل اکسکلوسیو تقسیم شده‌اند. شما در اینجا به امکانات رفاهی همچون رستوران و کافی شاپ نیز دسترسی دارید.

 

معرفی بوتیک هتل فولتون قشم

۰۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران