بهترین هتل‌ها و ویلاهای استخردار قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین هتل‌ها و ویلاهای استخردار قشم

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران پیش از هر سفر پیدا کردن هتل و اقامتگاه خوب است. مخصوصا در سفر با تور قشم به یکی از شگفت‌انگیزترین جزایر ایران که پر از جاذبه‌های دیدنی همچون غار خربس، دره ستارگان، غار نمکدان، دره چاهکوه و مراکز خرید عالی در منطقه درگهان دارد که می‌توانید یک هفته‌ علاوه بر استراحت و انجام تفریحات آبی مثل غواصی و قایق‌سواری، از جاهای جالب دیدن کرده و هر آنچه احتیاج دارید را از بهترین بازارهای قشم بخرید. در این مقاله می‌خواهیم چند هتل و ویلای خوب و استخردار قشم را به شما معرفی کنیم تا پس از گردش در جزیره، وقتی به اقامتگاه خود برمی‌گردید، تنی به آب بزنید و خستگی از تن به در کنید.

 

ویلای استخردار در قشم

اجاره یک ویلای لوکس در قشم یکی از کارهای جذابی است که می‌توانید در سفر خود به این جزیره برای آن برنامه‌ریزی کنید و آن را از طریق سایت‌های معتبر رزرو کنید. جایی که با وجود استخر و ویویی دلپذیر به سمت دریای خلیج فارس، تنها ویلا با این امکانات عالی در جزیره است که شما می‌توانید برای رفتن به آنجا یک برنامه اختصاصی بچینید تا استخر آن را با دیگر مهمانان شریک نشوید. برای استفاده اختصاصی از استخر ویلا لازم است مبلغ بیشتری پرداخت نمایید. در غیر این صورت، عمومی و همراه با دیگر میهمانان، در زمان‌های متفاوت برای بانوان و آقایان خواهد بود.

ویلای خصوصی استخردار برای افرادی با تعداد نفرات بالا مناسب‌تر است. این ویلا هفت اتاق خواب و چهارده تخت خواب دارد. اما امکان افزودن ظرفیت به تعداد ۲۱ نفر وجود دارد که شامل هزینه اضافی خواهد بود. این ویلا امکاناتی همچون سشوار، مینی بار غیر رایگان، اسپیلیت و اینترنت رایگان آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران است و امکان سرو صبحانه در رستوران هتل و اتاق‌ها وجود دارد. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به چایخانه سنتی در مجاورت ساحل، سرو غذاهای محلی و ارگانیک در فضای ساحلی، زمین ورزشی همچون والیبال ساحلی و محل دوچرخه سواری، پارکینگ و تلویزیون اشاره کرد. شما می‌توانید به صورت طور اختصاصی با خودروهای VIP این ویلا، به همراه لیدر بومی و محلی دور جزیره گشت بزنید. البته همراهی او شامل هزینه جداگانه می‌شود. موقعیت این ویلای استخردار در قشم عالی است و در بزرگراه خلیج فارس قشم واقع شده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی، مراکز تفریحی و گردشگری این جزیره دارد. برای اقامت در این ویلا ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی و آوردن حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است. تحویل اتاق در ساعت ۱۴:۳۰و تخلیه اتاق در ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌پذیرد. طبق قوانین در صورت عدم مراجعه مهمان بدون هماهنگی در ساعت مقرر، هتل تا ۲۴ ساعت اتاق را خالی نگه می‌دارد. همچنین هزینه کنسلی از تاریخ رزرو تا ۴۸  ساعت قبل از ساعت ۱۴:۳۰روز ورود، معادل ۵۰ درصد هزینه و بعد از آن هزینه کامل رزرو کسر می‌شود. امکان ترنسفر و استقبال مهمانان از فرودگاه یا بندر با هزینه جداگانه وجود دارد.

 

هتل‌های نزدیک به بازار درگهان قشم

آدرس ویلای استخردار: قشم، بزرگراه خلیج فارس. (به دلیل شخصی بودن ویلاها، معمولا آدرس دقیق آنها پس از رزرو از طریق آژانس مسافرتی، شخص یا سایت‌های اجاره هتل و ویلا به مسافر اعلام می‌شود)

 

هتل ساحل طلایی قشم

مسافرت همیشه بخشی از زندگی است و افراد زیادی هستند که دلشان می‌خواهد اتاقشان رو به دریا باشد. اگر شما هم جزو این افراد هستید، هتل ساحل طلایی قشم، بهترین هتل ساحلی قشم است که در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده و به دلیل اتاق‌های رو به دریایش میان گردشگران محبوب است. این هتل ۵۷ اتاق دارد و امکانات لوکس و خوبی همچون ساحل اختصاصی برای شنا، قایق‌سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و انواع تفریحات آبی دیگر  به خود اختصاص داده است. در صورتی که به صورت خانوادگی به این جزیره سفر می‌کنید، سوئیت یک خوابه پنج نفره یا سوئیت دوبلکس هشت نفره برای شما مناسب خواهد بود. شاید هم به عنوان زوج برای ماه عسل یا تفریح قشم را انتخاب کرده‌اید که یک اتاق دو تخته ویژه و VIP گزینه خوبی است. از امکانات ویژه دیگر هتل می‌توان به رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، فضای سبز، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، کافی‌شاپ و صندوق امانات اشاره کرد. غار خوربس، دره ستارگان قشم، جزایر ناز، مسجد قبا و مراکز خرید از جاذبه‌های اطراف هتل ساحل طلایی قشم هستند.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم: جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه‌ شاه شهید

 

اقامتگاه بومگردی در سلخ قشم

در روستای سلخ، اقامتگاهی وجود دارد که هر جنوبگردی را به خود جذب می‌کند. این اقامتگاه ۸ نفر ظرفیت دارد و دارای امکانات خوبی مانند یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی خارج از اتاق است. در این مکان، محوطه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک استفاده می‌شود. در این اقامتگاه می‌توانید صبحانه رایگان میل کنید و برای وعده‌های دیگر، غذاهای محلی قشم و جنوبی خوشمزه سفارش دهید. بومگردی سلخ در هفتاد کیلومتری شهر قشم واقع شده که دارای محوطه بزرگ شش هزار متری است  که در محوطه آن دورهمی و شب‌نشینی‌های شاد برگزار می‌شود که میهمانان دور میز می‌نشینند و در زمستان‌ها آتش روشن می‌کنند.اینجا همچنین استخری دارد که مسافران می‌توانند بعد از گردشی چند ساعته در جزیره شنا کنند و خستگیشان در برود. همچنین در محوطه این بومگردی دوربین مدار بسته نصب شده و نگهبان دارد.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

آدرس اقامتگاه بومگردی در سلخ قشم: جزیره قشم، روستای سلخ، جاده ساحلی شرقی

 

هتل آرتا قشم

هتل آرتا از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های قشم، در هفت طبقه با ۴۷ اتاق پذیرای مهمانان در همه فصول سال است. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دریا، اتاق سه تخته با یک سرویس اضافه و سوئیت یک خوابه چهار نفره می‌شود. امکانات ویژه این هتل، می‌توان رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفره، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۵ خودرو و پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته را نام برد. همچنین برای ترانسفر رفت و برگشت به هتل لازم است هزینه جداگانه‌ای بپردازید. حتی می‌توانید یک گشت نیم‌روزی و تاکسی سرویس از لابی هتل درخواست کنید. در صورتی که با ماشین خودتان به جزیره قشم آمده‌اید و یا قصد دارید برای گشت شهری یک خودرو اجاره کنید، بهتر است بدانید که هتل آرتا خارج از محدوده طرح ترافیک قشم است. در نتیجه به ‌راحتی و با خیال آسوده می‌توانید از هتل به جاهای مختلف بروید.

آدرس هتل آرتا قشم: بلوار شهید بهشتی، رو‌به‌روی منازل مسکونی علی‌بن ابی‌طالب

 

هتل ارم قشم

هتل ارم یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های قشم به شمار می‌رود. این هتل چهار ستاره که در بلوار آزادگان واقع شده، پنج طبقه است و صد اتاق و دویست تخت دارد. از اتاق‌های هتل ارم می‌توان به سوئیت یک خوابه دو نفره  A، سوئیت یک خوابه دو نفره  C، اتاق دو تخته دبل رو به دریا، اتاق دو تخته توئین رو به دریا، اتاق دو تخته دبل  A، اتاق دو تخته دبل  B، اتاق دو تخته توئین  B، اتاق دو تخته دبل  C، اتاق دو تخته توئین  C، اتاق سه تخته معمولی  B، اتاق سه تخته رو به دریا، اتاق سه تخته کلاس C و اتاق چهار تخته سینگل C اشاره کرد.  از امکانات ویژه و این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، تاکسی سرویس و فضای سبز اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آرتا در قشم

آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، روبروی اداره شیلات

 

هتل سورینت قشم

در سفرتان به این جزیره بی‌نظیر حتما دلتان می‌خواهد در یکی از هتل‌های پنج ستاره قشم با امکانات عالی اقامت کنید. هتل سورینت یکی از این هتل‌هاست که امکانات ویژه و کاملی همچون استخر، سالن ورزش، سونا و جکوزی را به مهمانان عرضه می‌کند. البته در حال حاضر این هتل افتتاح نشده است و به زودی آمادی پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

آدرس هتل سورینت قشم: شهر قشم، بلوار ولیعصر، میدان گلها، خیابان ۲۲ بهمن

 

هتل زیگورات قشم

یکی از هتل‌های پنج ستاره در دست احداث جزیره قشم، هتل زیگورات است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. ساخت این هتل در ۲۵ طبقه با ۲۰۰ اتاق و بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در حال انجام است و می‌توانید در سفر بعدی خود در یکی از بهترین هتل‌های استخردار قشم اتاق رزرو کنید. هتل زیگورات قشم در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است.

 

هتل‌های نزدیک به ساحل قشم

آدرس هتل زیگورات قشم: ساحل جنوبی جزیره قشم 

 

هتل هانی قشم

هتل هانی از بهترین هتل‌های چهار ستاره قشم به شمار می‌رود که در سه طبقه و دارای ۶۰ اتاق و ۱۵۰ تخت ساخته شده است. شما می‌توانید به راحتی از طریق آژانس‌ها و سایت‌های گردشگری برای رزرو اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل هافبرد، اتاق دو تخته تویین هافبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته هافبرد، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه چهار نفره هافبرد اقدام کنید. گران‌ترین اتاق هتل هانی قشم سوئیت یک خوابه چهار نفره هافبرد است که لازم است پس از برنامه‌ریزی برای سفر خود، این اتاق را قبلا رزرو کنید این هتل دسترسی خوبی دارد و می‌توانید در مدت اقامت خود به راحتی از ساحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی‌های قشم، پارک ساحلی زیتون قشم و بازار قدیم قشم بازدید کنید. هتل هانی، هتلی لوکس در جزیره قشم به حساب می‌آید و امکاناتی‌ همچون رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، شبکه پخش فیلم، کافی‌شاپ، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه جداگانه، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس و سالن بیلیارد برای ارایه به مهمانان دارد.

آدرس هتل هانی قشم: بلوار آزادگان، نبش لقمان

 

هتل فولتون و هتل بوتیک هم از دیگر هتل‌های خوب جزیره قشم محسوب می‌شود. پس اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز آبی هستید و از تماشای خلیج فارس زیبا لذت می‌برید، تور قشم یکی از بهترین مقاصد برای سفر شما است.

منبع ۱

منبع ۲ 

۲۷ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران