معرفی دو هتل ۳ ستاره آلاله و پرشین گلف در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی دو هتل ۳ ستاره آلاله و پرشین گلف در قشم

از میان هتل‌های سه ستاره متنوعی که در قشم واقع شده‌اند، امروز ما دو هتل بسیار خوب در این جزیره را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل‌های آلاله و پرشین گلف که هر کدامشان یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه در تور قشم هستند و در کنار امکانات خوبی که در اختیار شما می‌گذارند، محیط شیک و تمیزی داشته و از مراکز گردشگری نیز دور نیستند. ما قبلا هتل‌های متنوعی را در مقتدرسیر تابان به شما معرفی کرده‌ایم، در ادامه نیز همراه ما باشید با معرفی این دو هتل جذاب:

 

معرفی هتل ۳ ستاره پرشین گلف قشم

مجموعه پرشین گلف، یک مجتمع تجاری اقامتی محسوب می‌شود که بخش هتل آن در بالای چندین فروشگاه متنوع، رستوران و کافه شکل گرفته است. یک ساختمان بزرگ و متفاوت در منطقه درگهان که باعث می‌شود شما به بخش‌های مختلف شهر از جمله انواع پاساژها و مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

هتل پرشین گلف یکی از اقامتگاه‌هایی در قشم است که برای جمع‌های مختلف پیشنهاد می‌شود، به این دلیل که تنوع اتاق‌های آن از نظر گنجایش بسیار بالاست و شما می‌توانید از میان اتاق‌های ۲ تخته تا واحدهای ۱۰ تخته را انتخاب نمایید. به این ترتیب اگر زوجی باشید که به سفر قشم رفته و قصد گشت و گذار در آن‌جا را دارید یا این که همراه یک جمع دوستانه بزرگ به این جزیره می‌روید، می‌توانید در پرشین گلف اقامت داشته باشید.

از امکانات هتل پرشین گلف قشم می‌توان به رستوران بزرگ آن اشاره کرد که غذاهای متنوعی با کیفیت مناسب پخت کرده و همچنین ظرفیت تا ۶۵۰ نفر را دارد. همچنین در این مجموعه یک چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. اینترنت پر سرعت بی‌سیم در لابی و اتاق در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند. اگر در قشم برای خود ماشینی اجاره کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ رایگان پرشین گلف با گنجایش ۲۰۰ خودرو استفاده نمایید. در مجموعه هتل سه ستاره پرشین گلف قشم یک اقامتگاه شیک با امکانات رفاهی مناسب بوده که از هر نظر برای اقامت جایی مناسب به حساب می‌آید.

 

هتل‌های نزدیک به بازار درگهان قشم

آدرس: درگهان، میدان انقلاب، پشت بازار دریا

 

معرفی هتل 3 ستاره آلاله مرکزی قشم

هتل آلاله مرکزی قشم که با نام هتل آلاله ۲ نیز شناخته می‌شود، یک آپارتمان شیک در درگهان است و با همین یک جمله شما متوجه خواهید بود که به مراکز خرید اصلی قشم کاملا نزدیک بوده و برای کسانی که قصد خرید و گشتن در بازارها و پاساژ‌ها را دارند، یک انتخاب عالی به حساب می‌آید. این بخش از جزیره به مراکز گردشگری نیز دور نیست و همه چیز در نهایت در دسترس شما خواهد بود. از طرفی چشم انداز دریا نیز برای بعضی از واحدها، فضای دلچشب‌تری را برای مهمانان این هتل پدید می‌آورد.

تنوع اقامتگاه‌های آلاله مرکزی به اندازه هتل پرشین گلف نیست و شما در این‌جا اتاق‌های سه و چهار تخته و همچنین یک خوابه و دو خوابه را می‌توانید برای خود انتخاب کنید که در نهایت ظرفیتی به اندازه ۵ نفر دارند. از نظر ظاهری اتاق‌ها کاملا معمولی اما تمیز بوده و مبلمان و سرویس خواب خوبی در آن‌ها کار گذاشته شده است و از این نظر هیچ مشکلی نخواهید داشت. مجموعا ۴۴ واحد اقامتی نیز در این هتل واقع شده که در ۱۰ طبقه پراکنده هستند. تمامی اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی یک بار مصرف، سیستم گرمایش و سرمایش، تلوزیون بزرگ و صندوق امانات بوده و بعضی نیز دارای بالکن نیز هستند.

 

هتل‌های نزدیک به ساحل قشم

از نظر امکانات کلی، این مجموعه نیز یک رستوران برای خود دارد که صبحانه رایگان هتل در آن‌جا به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. همچنین یک کافی شاپ نیز برای آلاله مرکز در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن‌جا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و را برای خود سفارش دهید. از نظر اینترنت نیز هم در داخل اتاق‌ها و هم در لابی، اینترنت پر سرعت به صورت بی‌سیم و رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود، اما در این‌جا نیز مثل هتل پرشین گلف، خبری از استخر یا امکانات تفریحی نیست و باید به همین امکانات رفاهی خوب بسنده کنید. البته یکی از امتیازات منفی آلاله مرکزی، نداشتن پارکینگ است که اگر قصد اجاره‌ی ماشین در قشم را دارید، برایتان مشکل ساز خواهد شد.

 

معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

آدرس: درگهان، بلوار ساحلی، نرسیده به میدان گمرک

۲۶ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران