معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر ایران به حساب می‌آید که نه تنها ایرانیان بلکه بسیاری از توریست‌‎های خارجی نیز این جزیره را برای بازدید از جنوب ایران انتخاب می‌کنند. جزیره‌ای که مردمان خونگرم جنوبی با بهترین و لذیذترین غذاهای دریایی از شما پذیرایی می‌کنند. جزیره‌ای که تصویر زیبایی از خلیج همیشگی فارس به شما ارائه می‌دهد. جزیره‌ای که می‌توانید شب‌ها زیر سقف آسمان پرستاره‌اش بخوابید و روزها بزنید به دریا و در آب زلالش شنا کنید. جزیره‌ای که هم مناسب سفرهای خانوادگی است و هم مناسب سفرهای مجردی. در سفرتان به این جزیره با تور قشم اگر به دنبال بهترین و لوکس‌ترین اقامت‌ها هستید همراه ما باشید تا ۴ هتل مشهور و درجه یک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هتل آرتا

هتلی که ساختارش یک ساختمان ۷ طبقه است. هتلی که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است و یکی از هتل‌های تمیز و تازه ساخت جزیره به حساب می‎آید. هتلی که در خود ۴۸ اتاق و سوئیت دارد و برای مهمانانش اقامتی رویایی رقم می‌زند. هتلی که یک لابی عالی دارد و پارکینگ رایگان دراختیار مهمانانش قرار می‌دهد، سیستم گرمایش و سرمایش خوبی دارد و از مزایای ویژه آن می‌توان به نزدیک بودن به ساحل اشاره کرد. این هتل همچنین در فاصله کوتاهی از مرکزخرید ستاره و سیتی سنترهای ۱ و ۲ قرار گرفته است. در سفرتان به قشم اگر می‌خواهید بیشتر با این هتل و امکانات و همینطور هزینه‌های مربوط به اقامت در سوئیت‌های آن آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم به وب‌سایت آن به نشانی Artahotel.com مراجعه کنید.

 

۶ غذای محلی که می‌توانید در قشم نوش جان کنید


۲- هتل ساحل طلایی

در ۱۵ کیلومتری جزیره قشم هتلی قرار دارد که یکی از بهترین هتل‌های این جزیره به حساب می‌آید. هتلی ساحلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. هتلی که یکی از اقامتگاه‌های عالی این شهر در سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. هتلی که هم ویلا دارد، هم سوئیت و هم اتاق. هتلی که از امتیازهای ویژه آن می‌توان به ساحل اختصاصی، استخر، اینترنت در لابی و یک رستوران شیک اشاره کرد. همچنین این هتل یک زمین بازی مخصوص کودکان دارد و همین امکانش سبب شده است برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند اقامت در این هتل یک تصمیم عالی به حساب آید. هتلی که با اقامت در آن می‌توانید انواع مختلف تفریحات آبی اعم از شنا، جت اسکی سواری و ... را انجام بدهید. در سفرتان به قشم اگر با محدودیت بودجه مواجه نیستید به شما توصیه می‌کنیم به این هتل تشریف ببرید.

 


۳- هتل فولتون

یک هتل عالی که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و در منطقه هامون این جزیره قرار دارد. یعنی در نقطه‌ای که از بیشتر جاذبه‌های گردشگری این جزیره در حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هتل فولتون از سه ساختمان تشکیل شده است که یکی کاربری هتل، یکی ویلا و دیگری آپارتمان دارد. هتلی که در خود یک سونای درجه یک دارد و یکی از بهترین سالن اجتماعات جزیره را به خود اختصاص داده است. هتلی که رستورانش یکی از برترین رستوران‌های جزیره به حساب می‌آید و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این هتل در خود یک موسسه کرایه اتومبیل نیز دارد. در سفرتان به قشم، متناسب با هر بودجه‌ای که دراختیار دارید به شما توصیه می‌کنیم به این هتل تشریف ببرید و یک اقامت خاطره‌انگیز برای خودتان رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می‌توانید به وب‌سایت hotelfulton.com مراجعه کنید.

 

۱۳ مرکزخرید قشم برای خرید بهترین و ارزانترین لباس‌ها و سوغاتی‌ها


۴- هتل خلیج فارس

خلیج فارس یکی از مشهورترین و گران‌ترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید که اگر با محدودیت بودجه در سفر به قشم مواجه هستید، رفتن به آن چندان به شما توصیه نمی‌شود. هتلی که جدای از امکانات اقامتی درجه یک، در خود برترین امکانات تفریحی را نیز دارد تا نامش زیاد سر زبان‌ها باشد. هتلی که با رفتن به آن می‌توانید ورزش‌هایی از جمله تنیس و بیلیارد را تجربه کنید. چرا که در خود هم زمین تنیس دارد و هم میز بیلیارد. هتلی که در ساحلش می‌توانید یک قایق‌سواری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتلی که جدای از یک رستوران درجه یک، در خود یک کافی شاپ عالی نیز دارد. هتلی که امکانات تفریحات و ورزش‌های آبی در آن فراهم آمده است تا هر عملی که در آن انجام می‌شود برایتان تبدیل به یک خاطره فراموش ناشدنی شود. همچنین این هتل در خود یک اتاق بازی دارد که بسیار مورد استقبال کودکان و خردسالان قرار دارد. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به قشم رفته‌اید اقامت در این هتل می‌تواند یک اتفاق بسیار خوب برای شما باشد.

 

 راهنمای کامل سفری به یادماندنی به قشم

خلیج فارس

۰۷ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران