هتل‌های ارزان قیمت قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های ارزان قیمت قشم

جزیره قشم از جزایر محبوب استان هرمزگان است که به دلیل قرار گرفتن در خلیج فارس و ارائه مناظر شگفت‌انگیز طبیعی و همچنین تجارت منطقه آزاد آن بسیار مورد توجه قرار دارد. در عین حال بیشتر مردم تصور می‌کنند باید برای داشتن سفری گرمسیری و ساحلی تا آسیای شرقی بروند، در حالی که جزایر خلیج فارس مخصوصا قشم جایگزینی فوق‌العاده و به مراتب بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید با اقامت در هتل‌های کم هزینه‌تر امکان گشت و گذار بیشتری برای خودتان فراهم کنید در تور قشم می‌توانید در این هتل‌ها اقامت داشته باشید.

 

هتل مروارید

شاید اگر با هتلی یک ستاره روبرو شوید هیچگاه نتوانید ریسک اقامت در آن را بپذیرید، اما روراست بگوییم مروارید یکی از هتل‌های خوب و قابل قبول قشم است که با وجود این که یک ستاره است اما جایی خوب برای اقامت ارائه می‌دهد. از آنجایی که این هتل تنها با دو طبقه ۹ اتاق ارائه داده، برای افرادی که تمایل دارند از سر و صدا دور باشند و در محیطی آرام و دنج اقامت کنند بسیار مناسب است. به جز این‌ها هتل مروارید در سال ۹۳ افتتاح شده و از هتل‌های تازه ساخت این جزیره محسوب می‌شود به همین دلیل تمیزی آن قابل لمس است. این هتل ارزان و محبوب به مراکز خرید جزیره مثل سیتی سنتر نزدیک است. قیمت هتل مروارید از شبی ۹۵ هزار تومان برای اتاق دو تخته شروع می‌شود.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

هتل آسمان

این هتل که با قرارگیری در نزدیکی ساحل و دریا و همچنین امکان دسترسی آسان به نقاط دیدنی و بازار قشم در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های قشم یعنی خیابان ساعت واقع شده از گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه در قشم به شمار می‌رود. این هتل که از قدیمی‌های جزیره است در سال ۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و حالا با رستوران، چایخانه سنتی و اینترنت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از موهبت‌های نزدیکی این هتل به ساحل این است که می‌توانید در هر زمان از شبانه روز که خواستید به راحتی به ساحل رفت و آمد کنید و از نوازش نسیم اقیانوسی به روی صورت‌تان لذت ببرید. شروع قیمت‌ها در اینجا برای اتاق با دو تخت ۱۳۰ تومان است.

هتل آپارتمان کیمیا ۲

حتما اسم هتل‌های زنجیره‌ای کیمیا را شنیده‌اید، هتل کیمیا ۲ یکی از هتل‌های این مجموعه است که به خاطر ارائه سوییت‌های تمیز و مناسب برای سفرهای گروهی و شلوغ توصیه می‌شود. این هتل هم تمیز است و هم دنج. و با این که در فاصله نه چندان دوری، در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد اما در سال ۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل اتاق‌هایی با فضای مفید شامل چیدمانی از تخت‌ها و میز ناهرخوری ارائه می‌دهد و همچون هتل آسمان در خیابان ساعت و در فاصله کمی از ساحل، در شهرک سام و زال واقع شده است. با اقامت در اینجا نه تنها می‌توانید به راحتی به ساحل دسترسی داشته باشید بلکه به دیگر جاهای اصلی شهر همچون قلعه پرتغالی‌های قشم و پارک ساحلی زیتون هم دسترسی خواهید داشت. شروع قیمت سوئیت‌های هتل کیمیا ۲ از شبی ۱۲۰ هزار تومان است.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

هتل نخل زرین

هتل نخل زیتون قشم هتلی ۳ ستاره است که در آن خبری از امکانات آنچنانی نیست، همه چیز معمولی است، اما مسافرانی که قبلا در آن اقامت داشته‌اند معتقدند به نسبت هزینه‌ای که کردند امکانات خوبی دریافت کردند و از این نظر آن را مقرون به صرفه می‌دانند. با اقامت در اینجا می‌توانید با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید و از تماشای دریا و اسکله ماهیگیران لذت ببرید. اتاق‌ها از داخل دارای تخت‌های ساده اما راحت و پنجره‌های بزرگ نورگیر هستند. همچنین مبلمان مدرن و سیستم خنک کننده هوا هم برای راحتی و رفاه ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با پایه قیمت ۱۱۵ تومان برای یک شب در اینجا اقامت داشته باشید. اگر به دنبال بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم هستید، اینجا گزینه‌ای معقول است.

هتل آرام قشم

هتل آرام قشم از اقامتگاه‌های ارزان قشم است که گستره‌ای از اتاق‌ها برای گروه‌های مختلف را ارائه می‌دهد در اینجا شما می‌توانید در اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و حتی سوییت اقامت داشته باشید و از امکانات رفاهی آن‌ها استفاده کنید. آرام از آن دسته از هتل‌های ارزانی است که با ارائه کیفیت قابل قبول مسافرانی ثابت جذب کرده که همگی آن‌ها ار محیط دنج و آرام و موقعیت مکانی ایده‌آل آن تعریف می‌کنند. با اقامت در اینجا می‌توانید دسترسی راحتی به ساحل و همچنین مرکز خرید ستاره قشم داشته باشید. قیمت هتل آرام از شبی ۱۴۰ هزار تومان برای اتاق دو تخته شروع می‌شود.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

۱۵ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران