اقامت در هتل ۴ ستاره آتامان قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
اقامت در هتل ۴ ستاره آتامان قشم

تور قشم با داشتن بافتی بسیار جذاب و متفاوت به بهشت گردشگران داخلی تبدیل شده است. به طوری که جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی آن هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد. اما موضوع مهمی که ذهن مسافران این جزیره زیبا را به خود مشغول می‌کند انتخاب هتلی مناسب برای اقامت است. قشم به دلیل توریستی بودن هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی دارد. همین موضوع تصمیم‌گیری را برای افراد دشوار کرده است. با توجه به این موضوع در این مقاله به معرفی هتل ۴ ستاره آتامان قشم که یکی از بهترین‌های این جزیره توریستی است پرداخته‌ایم. همراه ما باشید تا با این هتل و امکانات ارائه شده در آن بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آتامان قشم

هتل آتامان قشم یکی از هتل‌های ۴ ستاره واقع در جزیره قشم است. آنچه بیشتر از هر چیز دیگر این هتل را در بین گردشگران محبوب کرده است نوساز و مدرن بودن آن می‌باشد. هتل آتامان در ۷ طبقه برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. مسافرانی که این هتل را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند در بهترین بخش جزیره اقامت کرده و به راحتی به ساحل خلیج فارس دسترسی پیدا کنند.

 

اتاق‌های هتل ۴ ستاره آتامان قشم

همان طور که گفته شد هتل آتامان دارای ۷ طبقه است. در این هفت طبقه حدود ۵۸ اتاق و سوئیت جای داده شده است. به طوری که ظرفیت پذیرش ۱۷۰ مسافر را دارد. اتاق‌هایی که در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند دارای تنوع بالایی بوده و می‌توان مناسب‌ترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب و رزرو کرد. از جمله این موارد می‌توان به اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته، سوئیت دو خوابه چهار تخته، سوئیت vip سه نفره،  دو تخته توئین و دو تخته دبل اشاره کرد. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای امکانات استاندارد هتل‌های ۴ ستاره از قبیل  سشوار، یخچال، سیستم تهویه، تلفن، تلویزیون، میز، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام، اینترنت در داخل اتاق هستند.

 

هتل‌های نزدیک به بازار درگهان قشم

 

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ۴ ستاره آتامان قشم

هتل آتامان قشم با ارائه خدمات رفاهی و تفریحی متنوع توانسته مورد پسند بسیاری از مسافران و گردشگران تور قشم واقع شود. اگر شما نیز قصد سفر به جزیره قشم را دارید و به دنبال هتلی با امکانات رفاهی مناسب هستید بهتر است هتل ۴ ستاره آتامان را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی
  • پارکینگ
  • خشک شویی
  • پرسنل فوق‌العاده خوش برخورد
  • موقعیت مکانی عالی
  • رستوران با منو غذایی متنوع و خوشمزه
  • ارائه صبحانه
  • سونا و جکوزی

استفاده از تمامی این امکانات در بنایی نوساز و مدرن سبب شده تا هر مسافری از روزهای اقامت خود در این هتل لذت برده و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم کدامند؟

 

موقعیت مکانی هتل ۴ ستاره آتامان قشم

یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل آتامان قشم موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. چرا که این هتل در میدان حافظ جزیره قشم قرار گرفته و این میدان یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن دسترسی آسان به مراکز خرید و ساحل زیبای خلیج فارس است. به طوری که علاقه‌مندان به خرید می‌توانند به راحتی و با کمی پیاده‌روی به بازارهای قشم دسترسی پیدا کنند. همچنین اگر از غذاهای هتل خسته‌ شدید می‌توانید به بیرون هتل رفته و از رستوران‌های خوبی که در همین حوالی قرار گرفته‌اند استفاده کنید. در زیر به بررسی چند مورد از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم و فاصله آن‌ها با هتل آتامان پرداخته‌ایم:

  • بازار بین المللی ستاره قشم با رانندگی ۵ دقیقه‌ای از هتل
  • بازار قدیم درگهان با رانندگی ۳۵ دقیقه‌ای از هتل
  • درگهان با رانندگی ۳۰ دقیقه‌ای از هتل
  • حمام گله داری بندر عباس با رانندگی ۱۰۰ دقیقه‌ای از هتل
  • عمارت کلاه فرنگی بندرعباس با رانندگی ۱۰۰ دقیقه‌ای از هتل
  • معبد هندوها بندرعباس با رانندگی ۱۰۰ دقیقه‌ای از هتل

علاوه بر موارد گفته شده در بالا به سایر مکان‌های دیدنی خود جزیره قشم می‌توان در کمتر از ۱۵ دقیقه از این هتل دسترسی پیدا کرد. سوال مهمی که ذهن اکثر گردشگران تور قشم را مشغول می‌کند این است که فاصله هتل آتامان از فرودگاه چقدر است؟ مسافران می‌توانند با رانندگی در حدود ۴۵ دقیقه از فرودگاه به این هتل دسترسی یابند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران