معرفی هتل ۴ ستاره آرتا در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی هتل ۴ ستاره آرتا در قشم

هتل‌های چهار ستاره قشم همیشه محبوب‌ترین انتخاب گردشگران در این جزیره بوده‌اند. هتل‌های جذابی که امکانات خیلی خوبی در اختیار مسافران قرار داده و به دور از تجملات هتل‌های لاکچری، قیمت خوبی نیز دارند. به همین دلیل است که ما سعی می‌کنیم در مقتدرسیر تابان، همیشه بهترین هتل‌های چهار ستاره را به شما معرفی کنیم و این بار به سراغ هتل آرتا رفته‌یم. یکی از هتل‌های خیلی خوبی که می‌توانید در تور قشم، آن‌جا را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

کوتاه درباره هتل آرتا قشم

هتل آرتا یکی از هتل‌های تازه تاسیس در قشم محسوب می‌شود که افتتاح آن به سال ۱۳۹۶ بر می‌گردد. هتلی که طراحی داخلی مدرن آن کاملا چشم گیر بوده و با دارا بودن ۴۴ اتاق و سوییت، گنجایش محدودی در پذیرش گردشگران دارد که باعث آرامش فضای کلی آن‌جا نیز می‌شود.

این هتل زیبا ویژگی‌های مهمی دارد که باعث می‌شود، انتخاب شما در سفر به قشم باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به فاصله‌ی اندکش به جاذبه‌های گردشگری جزیره اشاره کرد. برای مثال شما برای رفتن به ساحل خلیج فارس، تنها باید حدود ۲۰۰ متر پیاده روی کنید و مراکز خرید سیتی‌سنتر ۱ و ۲ نیز در فاصله‌ی نسبتا اندکی از شما قرار خواهند گرفت.

فضای گرم و دوست داشتنی به همراه پرسنل مجرب و خون گرم و همچنین امکانات رفاهی خیلی خوب در فضای هتل و اتاق‌ها، از دیگر ویژگی‌های هتل به حساب می‌آیند.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آرتا قشم

همانطور که گفتیم مجموعا ۴۴ اتاق برای هتل آرتا در نظر گرفته شده که شامل اتاق‌‌های دو تخته، اتاق‌های تویین می‌شودکه بخشی از این اتاق‌ها منظره‌ی دریا را نیز از پنجره‌های خود برایتان به نمایش می‌گذارند و بعضی دیگر، امکان اضافه کردن یک تخت تاشو را نیز دارند تا گنجایش اتاق از دو نفر به سه نفر برسد.

در زمینه سوییت‌ها کلا ۴ سوییت در هتل وجود دارد که فضای بسیار بازتر، گنجایش ۱+۴ نفر و همچنین امکانات کامل‌تری از جمله مبلمان را نیز برای مسافران خود ارائه خواهد داد. با توجه به تعداد محدود این سوییت‌ها، اگر قصد رفتن به تور قشم را دارید، بهتر است زودتر تور خود و سوییت مورد نظر را رزور کنید.

از امکانات رفاهی هتل آراتا قشم در اتاق‌ها و فضای هتل می‌توان به اینترنت رایگان بی‌سیم در لابی و اتاق‌ها، تلوزیون بزرگ، سرویس بهداشتی بسیار خوب، دستگاه چای ساز، سیستم تهوه مطبوع و ... اشاره کرد.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

دیگر بخش‌ها و امکانات هتل آرتا قشم

البته همانقدر که از خوبی‌های هتل آرتا قشم گفتیم باید از بدی‌های آن نیز بگوییم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، نبود امکانات و فضاهای اضافی در هتل است. در این هتل خبری از استخر، اسپا، سالن بازی و ... نیست و تنها فضای عمومی در دسترس که می‌توانید مدتی در آن‌جا بنشینید، لابی زیبایی است که یک تلوزیون بزرگ در آن واقع شده است.

یک رستوران و کافی‌شاپ برای هتل در نظر گرفته شده که در رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌امللی را با کیفیتی مناسب سفارش دهید و در کافی‌شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها را میل کنید.

هتل دارای اتاق کنفرانس بزرگ و مجهزی است و همچنین پارکینگ رایگان آن، برای کسانی که در سفر به قشم برای خود ماشین اجاره می‌کنند نیز، کار را راحت خواهد کرد. البته برای استفاده از پارکینگ، باید زمان رزرو آن را به هتل اطلاع دهید.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری قشم

  • فاصله تا پارک زیتون: حدود ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله تا ساحل: ۲۰۰ متر
  • مرک خرید سیتی سنتر: ۶۰۰ متر
  • سینما دریا: ۸۰۰ متر
  • مجتمع تجاری امین قشم: ۵۰۰ متر

نظرات مسافرانی که در هتل آرتا قشم اقامت داشته‌اند

بخش زیادی از نظرات کاربران درباره این هتل مثبت بوده است و چیزی که همه متفق‌ القول از آن به نیکی یاد کرده‌اند، برخورد گرم و دوستانه مسئولان هتل است. البته ایراداتی نیز به هتل وارد بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکانات تقریبا ضعیف نسبت به قیمت هتل و همچنین ضد صدا نبودن اتاق‌ها اشاره کرد. البته باز هم چیزی که به نظر مسافران در مورد این هتل بسیار خوب بوده، دسترسی راحت از هتل آرتا قشم به بخش‌های مختلف جزیره است که باعث صرفه‌جویی در زمان آ‌ن‌ها و همچنین هزینه‌های رفت و آمد شده است.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم کدامند؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران