اقامتی لوکس در آریا کلاروس، کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
اقامتی لوکس در آریا کلاروس، کوش آداسی

یک هتل ایده‌آل در کوش آداسی، هتلی ساحلی با امکاناتی کامل خواهد بود. به همین دلیل است که هتل‌های ۵ ستاره ساحلی متعددی در سفر با تور کوش آداسی خواهید دید که هر کدام ظاهری متفاوت از یکدیگر دارند. با این حال ما امروز می‌خواهیم یکی از بهترین ریزورت‌های ساحل ۵ ستاره‌ی این شهر را به شما معرفیم کنیم. هتل-اسپایی بزرگ با ساحل اختصاصی و انتخاب‌های متعدد در زمینه‌ی اتاق‌ها و ویلاهای اقامتی که هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

 

ریزورت-اسپا ساحلی پنج ستاره آریا کلاروس

آریا کلاروس در کوش آداسی یک ریزورت معمولی نیست، در واقع یک اقامتگاه تفریحی بسیار بزرگ است که تقریبا شما را در تور کوش آداسی، از دیگر بخش‌های شهر بی‌نیاز خواهد کرد. این مجموعه بزرگ شامل چند بخش می‌شود و شما می‌توانید در سه بخش مختلف هتل، کلاب و بخش VIP برای خود اتاق، ویلا یا سوییت کرایه کنید. از نظر امکانات رفاهی، هر چه که بخواهید در این هتل برای شما فراهم خواهد بود.

اگر هم به سراغ بخش‌های تفریحی بروید، در آریا کلاروس، چندین استخر، پارک آبی، سالن بازی‌های میزی، بیلیارد، زمین‌های ورزشی و ... برای شما مهیاست و البته یک ساحل اختصاصی بزرگ نیز پیش رو دارید که می‌توانید بازی‌ها و ورزش‌های آبی را نیز در آن تجربه کنید.

اقامتگاه‌های ریزورت آریا کلاروس

همانطور که گفتیم اقامتگاه‌هایی که در این هتل می‌توانید تهیه کنید به سه بخش تقسیم می‌شود که اولین و بزرگ‌ترین آن‌ها، بخش اتاق‌های هتل هستند که تقریبا تمامی اتاق‌های آن شبیه به هم بوده و ۳۱ متر مربع مساحت دارند و دارای طراحی داخلی بسیار خوب، سرویس بهداشت و حمام عالی، منظره‌ی دریا، بالکن و امکانات رفاهی کامل از جمله اینترنت رایگان خواهند بود.

اما در بخش کلاب، سه نوع اتاق وجود دارد که شامل اتاق‌ها ۳۰ متری، اتاق-سوییت‌های ۴۸ متری خانوادگی و اتاق-سوییت‌های ۴۸ متری دو نفره است. از بسیاری جهات این اتاق‌ها با اتاق‌های بخش هتل خیلی تفاوتی ندارند و تنها دکور زیباتری داشته و به بخش ساحلی نزدیک‌تر هستند.

 

بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

اما سوییت‌های VIP گران‌ترین انتخاب‌های شما در این هتل خواهند بود. شما می‌توایند هم سوییت‌ها ۷۰ متری را کرایه کنید که در خود جکوزی، بالکن بزرگ و طراحی داخلی زیبایی دارند و یا این که به سراغ سوییت‌های کینگ بروید که ۱۵۵ متر مربع هستند. گران‌تین گزینه‌ی موجود در هتل نیز ویلاهای دوبلکس VIP با ۱۷۵ مترمربع مساحت هستند که یک استخر ۱۵ متری اختصاصی برای هر کدام تهیه دیده شده و به طور کلی فضای بیروینی مختص به خود را دارند.

بخش‌های تفریحی

همانطور که گفتیم، این ریزورت بسیار بزرگ چندین استخر و البته یک ساحل اختصاصی در خود دارد. در مجموع ۵ استخر برای این مجموعه در نظر گرفته شده که استخر اصلی بزرگ در وسط آن بوده، یک استخر بدون لبه نزدیک به ساحل تعبیه شده، استخری مخصوص پارک آبی است، یک استخر کوچک برای استراحت و آفتاب گرفتن بوده و یک استخر سروشیده نیز برای بخش اسپا طراحی شده است که در هر فصلی از سال می‌توانید از آن استفاده کنید اما افراد زیر ۱۲ سال اجازه‌ی ورود به آن‌جا را نخواهند داشت.

پارک آبی که از آن گفتیم چند سرسره و یک تونل آبی بزرگ دارد که ساعت‌ها بچه‌ها و حتی بزرگسالان را می‌تواند در خود سرگرم کند. وقتی هم به ساحل اختصاصی بزرگ آریا کلاروس بروید، می‌توانید در بخش حفاظت شده برای شنا استفاده کنید و یا تجهیزات هتل را کرایه کرده و به تفریحات آبی بپردازید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

هتل دارای یک سالن بازی بزرگ است که در آن میزهای بیلیارد، پینگ پنگ و دو خط بولینگ نیز در نظر گرفته شده است. آن‌هایی که علاقه به گلف دارند نیز می‌توانند در زمین مینی‌گلف به بازی مشغول شوند. بچه‌ها نیز کلاب مخصوص به خود را دارند و با مربیان مجرب می‌توانند به بازی‌های آبی، بازی‌های داخل سالن، تماشای انیمیشن و خیلی کارهای دیگر بپردازند.

تازه این‌ها تمامی بخش‌های تفریحی این مجموعه نیز و ریز شدن در تمامی آن‌ها، در حوصله این نوشته نمی‌گنجد.

 

معرفی هتل Suhan360 در کوش آداسی

رستوران‌ها

ریزورت ساحلی آریا کلاروس ۵ رستوران و ۳ بار در خود دارد و شما می‌توانید در هر کدام از آن‌ها، غذایی خاص برای خود سفارش دهید. به همین دلیل است که وقتی در تور کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید، بدون خروج از هتل می‌توانید هم غذای ایتالیایی و فرانسوی بخورید، هم غذاهای دریایی را امتحان کنید و هم این که غذاهای محلی ترکی را میل نمایید و همچنین انواع نوشیدنی‌ها نیز در دسترس شما باشد.

اسپا و مرکز سلامت

مجموعه‌ی اسپای آریا کلاروس نیز از بهترین‌ها در شهر است و جدا از اسپای لاکچری و وفوق‌العاده‌ای که در مجموعه قرار داده شده، یک حمام سنتی ترکی و یک سالن ورزشی به مساحت ۵۵۰ متر مربع نیز آن را کامل کرده است و تمامی امکانات مورد نیاز برای ورزش و استراحت و کسب آرامش برایتان تدارک دیده خواهد شد.

نکات آخر:

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را نخواهید داشت
  • امکانات رفاهی در ساحل نیز برای شما تدارک دیده شده و می‌توانید در همان‌جا نوشیدنی نیز سفارش دهید
  • تمامی بخش‌های تفریحی برای مهمانان هتل رایگان هستند، غیر از امکاناتی که برای تفریحات آبی کرایه می‌کنید، بولینگ، نایتکلاب و همچنین کلاس‌های غواصی
  • همه‌ی اتاق‌ها دارای گاوصندوق اندازه لپتاپ هستند
  • اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل در دسترس است
  • صبحانه بسیار خوب برای تمامی مهمانان هتل به رایگان سرو می‌شود

۲۹ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران