معرفی هتل ۵ ستاره آریا کلاروس کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل ۵ ستاره آریا کلاروس کوش آداسی

کوش آداسی یکی از بهترین نقاط ترکیه است که برای داشتن یک سفر تابستانه و بهاره‌ی جذاب می‌توانید به آن مراجعه کنید و حسابی خوش بگذرانید. جزیره‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را انجام بدهید تا در رویدادها و خوش گذرانی‌ها غرق بشوید. جزیره‌ای که بهترین امکانات اقامتی و تفریحی را در خود دارد و هتل‌هایش جزو لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه به حساب می‌آیند. جزیره‌ای که نقاط دنج و بکر زیاد در خود دارد و همین امر سبب شده است یکی از بهترین جزیره‌های ترکیه برای سفرهای عاشقانه باشد. در سفرتان با تور کوش آداسی اگر به دنبال یک اقامت خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا هتل آریا کلاروس، هتل ۵ ستاره این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


هتل ۵ ستاره آریا کلاروس (Aria Claros Beach Resort)

در قلب کوش آداسی و در یکی از نقاط امن و آرام آن هتلی واقع شده است که خوش به نوعی یک جزیره‌ی تفریحی به حساب می‌آید. هتلی که با رفتن به آن می‌توانید خاطره‌انگیزترین اقامت‌‎ها را داشته باشید. هتلی که کارکنانش به ۴ زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی مسلط هستند و از همین رو در آن مسافرانی با ملیت‌های مختلف زندگی می‌کنند. هتلی که برای اقامت‌های خانوادگی یکی از بهترین و باامکانات‌ترین مکان‌ها به حساب می‌آید. هتلی که اینترنت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و همه روزه تورهای مختلفی برای گشت و گذار در کوش آداسی برای آنها برگزار می‌کند. هتلی که یک بنگاه اجاره ماشین نیز در خودش دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. در سفرتان به کوش آداسی اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این هتل هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا امکانات و اتاق‌های این هتل را با جزئیات بیشتری خدمتتان معرفی کنیم.

 

 راهنمای انتخاب بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی 

هتل آریا کلاروس کوش آداسی


اتاق‌های هتل ۵ ستاره آریا کلاروس

اتاق‌های این هتل ۷ گونه‌ هستند که شما باتوجه به بودجه و شکل اقامت‌تان می‌توانید آنها را برگزینید. اتاق‌هایی که هرکدام‌شان برترین امکانات رفاهی را دارند. اتاق‌هایی به شرح زیر:

  1. اتاق فامیلی بانگالو: اتاقی به مساحت ۴۸ متر مربع که در آن یک تخت دونفره وجود دارد.
  2. اتاق کلاب دبل: اتاق‌هایی به مساحت ۳۰ متر مربع که یا با یک تخت دونفره و یا با یک مبل تختخواب شو پر شده است.
  3. ویلای سه خوابه: ویلایی به مساحت ۱۷۵ متر مربع که یک تخت کینگ و دو تخت تکنفره در آن موجود است.
  4. سوئیت کینگ: سوئیت‌هایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع که یک تخت دونفره کینگ در آنها موجود است. البته امکان اضافه کردن تخت نیز در آنها فراهم آمده است.
  5. سوئیت جونیور: سوئیت‌هایی به مساخت ۷۰ متر مربع که یک تخت دونفره کینگ در آنها موجود است و امکان اضافه کردن تخت نیز در آنها فراهم آمده است.
  6. اتاق فامیلی کلاب: اتاق‌هایی به مساحت ۴۰ متر مربع که دو تخت تکنفره و یک تخت دونفره در آنها موجود است.
  7. اتاق دولوکس: اتاق‌هایی به مساحت ۳۱ متر مربع که در آنها یک تخت دونفره و یک تخت تکنفره موجود است.

 

  تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند 

هتل آریا کلاروس کوش آداسی


امکانات تفریحی هتل ۵ ستاره آریا کلاروس

این هتل در خود امکانات تفریحی زیادی فراهم آورده است تا نه تنها یک مکان اقامتی باشد بلکه یک مکان تفریحی نیز به حساب آید. مهمترین امکانات تفریحی این هتل مواردی همچون استخر روباز و روبسته، سونا، مرکز ماساژ و خدمات زیبایی، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، زمینی کوچک برای تیراندازی با کمان، حمام سنتی، دارت، مینی گلف، پینگ پونگ و قایق سواری است. جدای از این موارد اما یکی از پرطرفدارترین امکانات تفریحی که در این هتل برای مهمانانش پدید آمده است، امکان غواصی کردن به همراه بهترین تجهیزات و مربیان است. تفریحی که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

 

 ۲ تور سافاری هیجان‌انگیز در سفر به کوش آداسی

هتل آریا کلاروس کوش آداسی


رستوران‌های هتل ۵ ستاره آریا کلاروس

این هتل در خود چهار رستوران عالی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید لذیذترین غذاهای عمرتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌هایی که در هرکدام می‌توانید غذاهای مختلفی از نقاط مختلف دنیا را سفارش بدهید. رستوران‌هایی به شرح زیر.

  •  رستوران تاماریند: اگر برای هر سه وعده اصلی غذایی‌تان هوس غذاهای مشهور بین‌المللی را دارید در طول اقامت‌تان در این هتل می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.
  •  رستوران هاریزون: اگر غذاهای ترکی و مخصوصا کباب‌های آن را دوست دارید باید بدانید در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای ترکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید.
  •  رستوران فارینا: آنها که عاشق پیتزاها و پاستاها هستند باید بدانند در این رستوران می‌توانند بهترین غذاهای ایتالیایی کوش آداسی را سفارش بدهند و نوش جان کنند.
  •  رستوران پیسکیس: در سفرتان با تور کوش آداسی اگر می‌خواهید غذاهای دریای درجه یک نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران مراجعه کنید و بهترین میگوها و ماهی‌ها را سفارش بدهید.
۱۲ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران