معرفی هتل ۵ ستاره Charisma De Luxe، کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل ۵ ستاره Charisma De Luxe، کوش آداسی

سفربا تور ترکیه به کوش‌آداسی بدون بودن در هتلی مملو از بخش‌های هیجان‌انگیز انگار چیزی کم دارد. این شهر مملو از هتل‌هایی است که با قیمت‌های مختلف سعی دارند همه چیز را در مجموعه‌ی خود گردآوری کنند تا شما روزهایی شاد و مفرح را در آن‌ها سپری کنید. مسلما هتل‌های ۵ ستاره و لاکرچری موهبت‌های بیشتری داشته و البته هزینه‌ی بیشتری هم برایتان خواهند داشت. از میان همین هتل‌ها می‌توان به Charisma De Luxe اشاره کرد که امروز قصد معرفی آن را دارید، هتلی باشکوه و مملو از امکانات که می‌تواند برای روزها شما و خانواده‌تان را در خود سرگرم نگه دارد.

 


هتل Charisma De Luxe


Charisma De Luxe یکی از بهترین‌ها در شهری است که هتل‌های عالی کم ندارد. جایی با امکانات بسیار زیاد در داخل و بیرون که هم از نظر رفاهی در درجه‌ای عالی قرار می‌گیرد و هم اینکه از نظر تفریحی چیزهای زیادی در چنته دارد. این هتل تنها ۶۰ متر از ساحل اختصاصی‌ و بزرگش فاصله داشته و این ۶۰ متر با یک استخر بزرگ و محیط‌های مختلف برای استراحت و تفریح پر شده است.

 

معرفی هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi در کوش آداسی

 

 

هتل Charisma De Luxe

 


در داخل هتل نیز شما انتخاب‌های متنوعی در میان اتاق‌ها خواهید داشت و تجهیزاتی از جمله سالن تمیرن، استخر داخلی و همچنین چندین رستوران در اختیارتان گذاشته خواهد شد. برای رسیدن به بسیاری نقاط تفریحی و مهم، شما فواصل کمی را باید طی کنید. شهر تاریخی افِسوس یا خانه‌ی مریم باکره کم‌تر از نیم ساعت با شما فاصله دارند و اولین بیمارستان نیز در یک کیلومتری آن واقع شده است.
البته در ادامه و بعد از شرح امکانات هتل، در خواهید یافت که استفاده از برخی از این امکانات، به وضعیت آب و هوایی بسته است، اما در مجموع می‌توان آن را برای تمام فصول مناسب دانست. اما اگر در بهار و مخصوصا تابستان به آن مراجعه کنید، لذت مضاعفی خواهید برد.

 


اتاق‌ها


همانطور که گفتیم، انتخاب‌های زیادی میان اتاق‌ها خواهید داشت و مهم‌تر اینکه هتل به گونه‌ای تهیه شده که تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های آن منظره‌ی رو به دریا دارند. ارزان‌ترین اتاق‌های در دسترس، دارای بالکن نیستند، اما از دومین رده‌ی قیمتی، اتاق‌ها دارای بالکن خواهند بود که بسته به مساحت اتاق و هزینه‌ای که برای آن می‌کنید، این بالکن‌ها نیز بزرگ‌تر و مجهزتر می‌شوند تا حدی که در سوییت‌های بزرگ شما مبلمان کامل بر روی تراس رو به دریا خواهید داشت.

 

هتل لوکس Aqua Fantasy Aquapark، اقامتی جذاب و مهیج در کوش‌آداسی

 

 

هتل Charisma De Luxe

 


تمامی اتاق‌ها دارای امکانات کامل اولیه از جمله تلوزیون ۴۲ اینچ، اینترنت رایگان بی‌سیم، کانال‌های ماهواره‌ای و تجهزیات ساخت نوشیدنی‌های گرم و بسیاری چیزهای دیگر هستند. حمام‌ها زیبا و فوق‌العاده بوده و در اتاق‌های کمی گران‌تر، وان‌ها مجهز مرمری در آن‌ها تعبیه شده است. امکان کرایه سوییت‌های خانوادگی نیز وجود داشته و سوییت‌های ماه‌عسل نیز در Charisma De Luxe تهیه شده که البته گران‌ اما فوق‌العاده هستند.

 


امکانات تفریحی و رفاهی


چند استخر مجزا در این هتل وجود دارد. به صورت کلی یک استخر بزرگ در بیرون از هتل است که مسلما برای فصل گرم سال تعبیه شده و خدمات بسیار خوبی از جمله ارائه نوشیدنی در کنار آن برایتان انجام می‌پذیرد. یک استخر داخلی به همراه یک استخر مخصوصا کودکان در فضای سرپوشیده ساخته شده و یک استخر کوچک آب گرم نیز برای سنین بالا وجود دارد. هتل دارای جکوزی، سونای بخار و امکاناتی از این دست نیز هست.

 

معرفی ۳ هتل عالی و ارزان قیمت برای گذراندن ماه عسل رویایی در کوش آداسی

 

 

هتل Charisma De Luxe

 


اسپای اختصاصی هتل انواع ماساژ را برایتان در نظر گرفته و از نظر ظاهری واقعا عالی است. یک سالن ورزشی مجهز به همراه چندین مربی نیز دارد که خود از جمله برتری‌های هتل نسبت به بسیاری مجموعه‌های دیگر است. سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، تجهیزات بازی برای کودکان در فضای باز، دارت، مینی‌ گلف، تنیس روی میز و چند بازی دیگر نیز در مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

 

 

هتل Charisma De Luxe

 


در ادامه ساحل اختصاصی آن دارای امکاناتی برای بازی‌های آبی است و با هزینه‌ای اضافی امکان انجام ورزش‌های آبی و همچنین غواصی سطحی نیز برایتان فراهم می‌آید. ساحل نیز دارای امکانات بسیار خوبی بوده و در تابستان سرویس‌دهی نیز در آن انجام می‌پذیرد. در آخر اگر علاقه داشتید، می‌توانید از دوچرخه‌های اختصاصی هتل به رایگان برای گشت زدن در اطراف بهره ببرید.

 


رستوران‌ها


جدا از اینکه می‌توانید صبحانه را در اتاق میل کنید، هر روز صبح بوفه‌ی باز صبحانه‌ی عالی هتل نیز انتظار شما را می‌کشد. رستوران بسیار خوب à la carte نیز در فضای هتل وجود دارد که با سالنی بزرگ به همراه میزهایی که در تراس بیرونی‌اش تعبیه شده، فضایی عالی برای غذا خوردن است. با این حال بسته به موقعی که به هتل می‌روید، امکاناتی برای باربیکیو یا ارائه غذا در فضای باز هتل نیز برای مسافران فراهم می‌شود.

 

۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی

 

 

هتل Charisma De Luxe

 


آدرس هتل: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7, 09400 Kusadası, Turkey

۱۴ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران