هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

کوش آداسی از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تور ترکیه و یکی از زیباترین شهرهای ساحلی این کشور به حساب می‌آید. این شهر با جاذبه‌های طبیعی و توریستی متنوع و دیدنی‌های زیادی که در اطراف خود دارد، سالانه جمعیت زیادی از مسافران را میزبانی می‌کند. یکی از امتیازات کوش آداسی، داشتن هتل‌های متنوع و عالی است. حتما نیاز نیست در هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری باشید تا از بودن در این شهر لذت ببرید، هتل‌های ۴ ستاره‌ی خیلی خوبی نیز در آن‌جا پیدا می‌شود که یکی از آن‌ها ایلایدا آوانتگارد است و ما امروز قصد معرفی آن‌ را داریم.

 

درباره هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی‌ بیشتر بدانیم

این هتل زیبا در مرکز شهر واقع شده و به بسیاری مراکز تفریحی، بارها و کلاب‌های شبانه کوش آداسی نزدیک است. از طرفی از پنجره‌های واحدهای اقامتی این هتل، می‌توانید منظره‌ی زیبای دریای اژه را مشاهده کرده و روی روفتاپ آن‌جا نیز به این منظره‌ی زیبا نگاه بندازید، در استخر شنا کنید یا برای خود نوشیدنی سفارش دهید. هتل ایلایدا آوانتگارد دارای فضایی شیک و مجلل بوده و امکانات بسیار خوبی دارد که اقامتی فوق‌العاده عالی را در تور کوش آداسی برای شما رقم خواهد زد. از طرفی تمامی این امکانات و تجمل، با قیمتی مناسب در اختیار شما گذاشته خواهد شد.

 

۷ نقطه باستانی در کوش آداسی و اطراف آن‌

هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد حدودا ۵۰ دقیقه از فرودگاه ازمیر فاصله داشته و با توجه به اتاق‌ها و سوییت‌ها، دسترسی آن به مراکز شهری و دیگر امتیازاتی که دارد، هم برای سفرهای خانوادگی و زوج‌ها و هم برای سفرهای کاری پیشنهاد می‌شود. اتاق‌های آن شیک و مدرن بوده و از نظر امکانات تفریحی نیز اوضاع آن‌جا نسبتا خوب است. همچنین این مجموعه دارای رستوران و کافه نیز بوده و اینترنت پر سرعت رایگان نیز در تمامی بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

  • اتاق‌های استاندارد: ارزان‌ترین گزینه‌ی این هتل در واقع واحدهای دو اتاقه‌ ۲۴ متر مربعی هستند که به شکلی زیبا و خاص طراحی شده و ظاهری مدرن و جذاب دارند. این اتاق‌ها را به صورت دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره می‌توانید اجاره کنید. سرویس بهداشتی شیک، میز بزرگ و پنجره‌ی رو به دریا از امکانات این اتاق‌ها به حساب می‌آیند. همچنین این واحدها دارای یک تلویزیون بزرگ ۳۲ اینچ به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، گاوصندوق اختصاصی، تنظیم دمای اتاق و کتری برقی برای تهیه چای و قهوه هستند.

 

معرفی ۱۰ هتل لوکس در کوش آداسی

 

  • اتاق‌های دلوکس: طراحی این اتاق‌ها نسبتا به واحدهای قبلی شبیه هستند اما وسعت آن‌ها ۳۴ متر مربع بوده و فضایی به مراتب بزرگ‌تر دارند. همین باعث شده دو مبل و یک میز به محیط آن‌ها اضافه شده و همچنین دارای پنجره‌های بزرگی هستند و منظره‌ی دریا را به شکلی زیباتر برایتان به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌هایی که در اتاق‌های دلوکس تعبیه شده ۴۲ اینچی بوده و آن‌ها نیز کانال‌های ماهواره‌ای متنوعی دارند. کتری برقی، مینی‌بار، گاو صندوق اختصاصی، سرویس بهداشتی و حمام شیک و ... همگی در این واحدها نیز در نظر گرفته شده است.

 

  • سوییت‌ها: سوییت‌های هتل ایلایدا آوانتگارد ۴۲ متر مربعی هستند و واحدهایی بسیار لوکس برای اقامت در تور کوش آداسی به حساب می‌آیند و البته گران‌ترین انتخاب در هتل هم هستند. این واحدها دارای یک اتاق‌ خواب مجزا و یک سالن بزرگ بوده و مبلمان کامل دارند و همچنین طراحی مجلل‌تری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده. تلویزیون ۴۲ اینچ، کتری برقی، مینی‌بار و تمامی دیگر امکاناتی که برای واحدهای دیگر ذکر کردیم، برای سوییت‌های هتل نیز وجود دارند. مهم‌ترین مزیت این واحدها فضای بزرگ آن‌هاست که باعث می‌شود اقامتی راحت‌تر داشته باشید.

 

بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

روفتاپ هتل

مهم‌ترین بخش تفریحی هتل، روفتاپ بزرگ آن است که در طبقه هشتم قرار گرفته و دارای یک استخر نسبتا بزرگ است و در تمامی طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. در اطراف این استخر یک لانج بزرگ در نظر گرفته شده که برای آفتاب گرفتن، سفارش نوشیدنی و غذا و همچنین استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکان هم در شب و هم در روز فوق‌العاده زیباست و منظره‌ای بی‌نهایت دلپذیر را از کوش آداسی برایتان به تصویر می‌کشد. فضای بزرگ آن نیز باعث شده تا در شلوغ‌ترین روزهای هتل نیز، جای کافی برای نشستن وجود داشته باشد.

در این روفتاپ انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها سرو شده و همچنین برای صرف غذا نیز می‌توانید از منو آن‌جا که چند نوع غذای محلی و بین‌المللی در لیست دارد، انتخاب نمایید. حوله، آفتاب‌گیر و تخت‌های موجود دور استخر نیز همگی به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید از قبل این مکان را برای جشن‌های مختلف رزرو کنید و برای مدتی آن‌جا را به صورت اختصاصی برای خود داشته باشید.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

رستوران و کافه هتل ایلایدا آوانتگارد

رستوران هتل در همان طبقه هشتم واقع شده و در واقع یک سالن نسبتا بزرگ است و اگر بخواهید می‌توانید برای صرف غذا روی میزهایی که در فضای روباز قرار گرفته‌اند، به روفتاپ هتل در کنار استخر بروید. در همین سالن هر روزه صبحانه‌ای کامل و رایگان به صورت بوفه باز سرو شده و غذاهای بین‌المللی و محلی نیز با کیفیتی بسیار خوب سرو خواهند شد. همچنین نوشیدنی‌های متنوعی نیز در منو وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای خود سفارش دهید.

درباره بار روفتاپ به شما گفتیم پس به آن نخواهیم پرداخت. این را در نظر بگیرید که کافه استارباکس در طبقه همکف هتل شعبه‌ای دارد و شما می‌توانید برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها و دسرها، به سراغ این برند معروف و البته محبوب بروید. کافه نیز به شکلی ساخته شده که از پشت میزهایش، بتوانید نمای دریا را مشاهده کنید.

 

اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

سالن فیتنس

هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی به خاطر محدودیت‌های مکانی، عموما دارای بخش‌های تفریحی زیادی نیستند و این هتل نیز از این قائده مستثنی نبوده. با این حال سالن ورزشی آن بسیار مجهز است و تمامی امکانات لازم را برای مسافران هتل تهیه دیده تا بتوانند در طول سفر نیز به ورزش خود ادامه دهند. این سالن شیک، مدرن و بسیار تمیز است و از تهویه هوای خیلی خوبی بهره برده و همچنین از نظر تجهیزات کاملا نیازهای شما را مرتفع خواهد کرد.

سالن کنفرانس

وجود سالن کنفرانس بسیار خوب و نزدیکی به بسیاری مراکز اداری و تجاری شهر، باعث شده تا این مکان برای آن‌هایی که سفرهای تجاری به کوش آداسی را در پیش دارند نیز مناسب باشد. سالن کنفرانس این مجموعه را برای ۵ تا ۱۲۰ نفر می‌توانید اجاره کنید که برای جمعیت مختلف به شکل‌های متفاوتی چیده می‌شود. این مکان دارای دکور بسیار شیک بوده و امکاناتی همچون چند تلویزیون و پروژکشن نیز برایش در نظر گرفته شده است.

 

دریاچه بافا، بهشتی در نزدیکی کوش آداسی

پارکینگ سرپوشیده اختصاصی هتل

اگر در تور کوش آداسی برای خود ماشین اجاره کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ رایگان و بسیار خوب هتل نیز استفاده کنید. پارکینگ مدرن این مجموعه گنجایش بالایی داشته و فضایی باز نیز برای مانور و قرار دادن ماشین در اختیارتان می‌گذارد. با توجه به این که هتل در مرکز شهر قرار گرفته، چنین پارکینگی به شدت به کار می‌آید.

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی چقدر با هتل ایلایدا آوانتگارد فاصله دارند؟

بریخ از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر در فاصله‌ی بسیار کمی از این هتل واقع شده‌اند. برای مثال بازار بزرگ کوش آداسی که در این شهر بسیار محبوب است، ۷۰۰ متر دورتر از درهای هتل واقع شده و مرکز تفریحی کوش آداسی مارینا نیز ۸۰۰ متر از هتل دور است و با پای پیاده نیز خیلی راحت می‌توانید به آن‌جاها برسید. خیابان بار کوش آداسی نیز در همین حد با شما فاصله دارد که یکی از مراکز تفریحی مهم در شب‌های این شهر خواهد بود.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

کمی دورتر در فاصله‌ی ۱.۲ کیلومتری می‌توانید به دیدن قلعه کوش آداسی بروید و چندین رستوران، کافه، بار و پاساژ نیز در همان نزدیکی‌های شما قرار گرفته‌اند. همچنین سواحل محبوب زیادی نیز در نزدیکی شما خواهند بود. مثل "ساحل کوش آداسی" که ۳۵۰ متر از هتل دور بوده و ساحل "جِید" که ۱.۶ کیلومتر از هتل دور است. اما برای رفتن به سواحلی همچون ساحل بانوان کوش آداسی، ساحل سبز یا ساحل بهشت باید مسافت بیشتری و به ترتیب ۲.۶، ۳.۶ و ۳.۸ کیلومتر مسیر طی کنید. البته یک ساحل زیبا در پیش روی هتل وجود دارد که امکاناتی نیز خود هتل برای شما در این محل در نظر گرفته شده و برای انجام تفریحات آبی و ساحلی در کوش آداسی، آفتاب گرفتن و شنا و آبتنی، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. در مجموع از نظر موقعیت مکانی هتل در جای خوبی قرار گرفته و خیلی چیزها در دسترس شما خواهد بود.

دیگر نکاتی که درباره هتل ایلایدا آوانتگارد باید بدانید

  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را نخواهید داشت
  • تخت اضافه برای بچه‌های زیر ۱۱ سال، ۱۵ یورو به ازای هر شب خواهد بود
  • تمامی امکانات هتل جز سرویس فرودگاه، سالن کنفرانس و خشکشویی کاملا رایگان خواهند بود
  • امکاناتی در ساحل پیش روی هتل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید
  • اینترنت بی‌سیم و رایگان در تمامی بخش‌های هتل در اختیار شما قرار داده می‌شود
  • کشیدن سیگار در اتاق‌ها و دیگر بخش‌های هتل ممنوع بوده و مکان‌هایی برای این کار در نظر گرفته شده
  • امکانات لازم و اتاق‌هایی برای افراد با معلولیت‌های جسمی در هتل در نظر گرفته شده است
  • مجموعه دارای امکانات امنیتی کامل از جمله دوربین‌های مدار بسته، گاو صندوق، سیستم هشدار دود و... است
  • برای استفاده از پارکینگ نیاز به رزرو ندارید

 

تور موتورهای چهارچرخه در کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۵۶۶۱۴۷۶۰۸

۰۹ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران