هتل ۴ ستاره Grand Blue Sky International کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۴ ستاره Grand Blue Sky International کوش آداسی

همیشه گفته‌ایم که در سفر به مقاصد ساحلی ترکیه، اگر نمی‌خواهید هزینه‌های سنگین هتل‌های ۵ ستاره را متقبل شوید، به سراغ هتل‌های ۴ ستاره خوبی در این شهرها بروید که امکاناتی عالی نیز به شما ارائه خواهند کرد. یکی از این هتل‌ها که در تور کوش آداسی می‌توانید مهمانشان باشید، هتل Grand Blue Sky International است که هم امکانات رفاهی خوبی دارد و هم در مکانی عالی واقع شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این هتل جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

Grand Blue Sky International، هتلی بزرگ و مفرح در کوش آداسی

اولین چیزی که باید در مورد Grand Blue Sky International بدانید این است که این اقامتگاه بسیار زیبا، یک هتل با تمام امکانات تفریحی است که با قیمتی نه چندان بالا، اقامتی عالی را در سفر به این شهر ساحلی برایتان به همراه خواهد داشت. از سالن بیلیارد تا چند استخر جذاب و ساحل اختصاصی تا سونا و جکوزی، باغ و محیط سبز و خیلی امکانات ریز و درشت برای سنین پایین و بزرگسالان در دسترس قرار گرفته که استفاده از اکثر آن‌ها رایگان خواهد بود.

 

۷ توصیه برای سفری عالی در کوش آداسی

این هتل اگر چه در سه کیلومتری مرکز شهر واقع شده است، اما در جایی قرار دارد که هم منظره‌ی زیبای دریای اژه را برای مهمانانش به همراه خواهد داشت، هم به جاذبه‌های تاریخی کوش آداسی نزدیکی است و هم این که چندین کلاب عالی برای تفریحات شبانه در اطرافش قرار دارند. این مکان با اتاق‌های شیک و جذاب، چند رستوران و امکانات رفاهی، بدون شک یکی از انتخاب‌های عالی در سفر با تور کوش آداسی محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و سوییت‌های Grand Blue Sky International

در این هتل مجموعا ۳۱۳ اتاق و ۶ سوییت وجود دارد که به طور کلی از طراحی شیک و زیبایی برخوردار بوده و با بعضی هتل‌های ۵ ستاره نیز برابر می‌کند. از امکاناتی که همه‌ی اتاق‌ها دارند می‌توان به بالکن، مینی بار، کولر و سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام شیک، تلویزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای و چیزهایی از این دست اشاره کرد.

 

معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

به طور کلی اتاق‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اتاق‌هایی که به سمت باغ هستند همگی ۳۵ متر مربع بوده و در طبقه همکف هتل واقع شده‌اند، اما اتاق‌هایی که نمای دریا دارند، ۵۰ متری بوده و در طبقات بالاتر هستند. سوییت‌های موجود در Grand Blue Sky International نیز ۱۰۰ متر مربع هستند و از سیستم مبلمان بیشتر و امکانات مخصوص به خود از جمله آشپزخانه بهره می‌برند. همچنین سه اتاق ۲۵ متری اختصاصی برای افراد دارای معلولیت نیز در نظر گرفته شده که امکاناتی مناسب این افراد را دارند.

امکانات تفریحی هتل

اول از همه به استخرهای مختلف Grand Blue Sky International و همچنین ساحل اختصاصی آن اشاره کنیم. اولین چیزی که در هتل متوجه آن خواهید شد، استخر بزرگ مرکز حیاط رو به دریاست که با درختان اطرافش، کاملا خودنمایی می‌کند. غیر از این استخر بزرگ، چند استخر کوچک‌تر و البته یک استخر مخصوص کودکان نیز در مجموعه وجود دارد. همچنین ساحل اختصاصی این مجموعه نیز یک اسکله بسیار جذاب در خود دارد و همچنین بخش ساحلی آن نیز برای شنا آماده شده و امن است.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

شما همچنین می‌توانید فعالیت‌های آبی را در همین محل انجام دهید که در ساعاتی خاص، استفاده از این تجهیزات رایگان است. همچنین اگر خواستید می‌توانید در ساعاتی از روز، دوچرخه را نیز به رایگان در اختیار گرفته و در منطقه به گردش بپردازید. خارج از ساعات گفته شده، استفاده از این تجهیزات برایتان یک هزینه‌ی حداقلی خواهد داشت.

سالن بیلیارد بزرگ این مجموعه نیز کاملا رایگان است و می‌توانید با همسفران خود در تور ترکیه در آن جا مشغول بازی شوید. یک زمین تنیس هم در Grand Blue Sky International وجود دارد که برای طرفداران این ورزش، ایده‌آل به نظر می‌آید. کلاب شبانه‌ی اختصاصی آخرین انتخاب برای بزرگ‌ترهاست، اما کوچک‌ترها نیز کلاب مخصوص به خود را دارند که همراه مربی و دیگر بچه‌ها، در آن‌جا به بازی می‌پردازند، کارتون می‌بینند و نقاشی می‌کشند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

رستوران‌ها

چندین رستوران و بار برای این محل در نظر گرفته شده که در ساعات مختلف روز فعالیت دارند. در بعضی از این رستوران‌ها هر سه وعده غذایی به صورت بوفه باز سرو می‌شود. غذاهای ترکی، انواع فست فودها، غذاهای ایتالیایی، کباب‌ها و در واقع انواع غذاهایی که فکرش را بکنید (غیر از غذاهای شرق آسیایی) در این محل سرو می‌شود. برای صرف نوشیدنی نیز هم می‌توانید به بار داخل هتل مراجعه کنید و هم در کنار استخر و کنار ساحل، نوشیدنی خود را سفارش دهید.

۲۸ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران