هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu کوش آداسی

هتل‌های ساحلی در مقاصدی همچون کوش آداسی یک انتخاب ایده‌آل به شمار می‌آیند. در چنین هتل‌هایی شما می‌توانید از فضای یک ساحل اختصاصی، منظره‌ای زیبا و امکانات تفریحی متعدد بهره ببرید و هتلی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، دقیقا چنین جایی است. یک هتل ۵ ستاره نه چندان گران‌قیمت که امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی به شما ارائه کرده و اقامتی ایده‌آل را در سفر با تور کوش آداسی برایتان رقم می‌زند.

 

کوتاه درباره هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu

همانطور که می‌دانید، کوش آداسی یکی از مقاصد گردشگری ساحلی جذاب برای تعطیلاتی مفرح در تور ترکیه است و هتل ۵ ستاره Le Bleu  سعی دارد تا با امکانات مناسب رفاهی و تفریحی، بهترین تعطیلات ممکن را برای شما فراهم کند. این هتل اتاق‌هایی شیک رو به دریا دارد، رستوران‌های متعدد و اسپا برای گردشگران تدارک دیده و در مجموع از نظر رفاهی در درجه‌ای بالا قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی نیز با فاصله‌ی ۸ کیلومتری از ساحل لانگ، می‌توان گفت که Le Bleu در جایی خوب نیز واقع شده است.

وقتی هم پای تفریح در میان باشد، خیلی چیزها از جمله استخر و امکاناتی برای بازی‌های آبی کوش آداسی در کنار انواع برنامه‌های مختلف نمایشی برای مهمانانش در نظر گرفته است.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

اتاق‌ها و سوییت‌ها

برای اقامت در Le Bleu شما امکان انتخاب از میان سه دسته اتاق و سه دسته سوییت را خواهید داشت. در زمینه اتاق شما می‌توانید اتاق‌های رو به باغ یا رو به دریا را انتخاب کنید یا اگر همراه بچه‌ها به تور کوش آداسی رفته‌اید، اتاق‌های خانوادگی را برای اقامت در نظر بگیرید.

سوییت‌های Le Bleu اما جذابیتی مضاعف برای اقامت دارند. این واحدها با طراحی زیباتر و فضایی بازتر، و همچنین پنجره‌ها و بالکن‌های بزرگ رو به دریا، تصویری فوق‌العاده جذاب را برایتان به تصویر خواهند کشید. سوییت‌های جونیور بیشتر به درد زوج‌ها می‌خورد، اما سوییت‌های اصلی کاملا مناسب جمع‌های خانوادگی به حساب می‌آید. سوییت‌های کینگ هم که گران‌ترین انتخاب برای مشتریان است، یک تجربه‌ی کاملا متفاوت بوده و با فضایی بسیار بزرگ، یک تراس بزرگ با مبلمان کامل رو به دریا و بخش‌های مختلف، یک اقامت لاکچری و عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اتاق‌ها و سوییت‌ها همگی دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، تلویزیون بزرگ با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای، مینی بار، سیستم تهویه هوای مطبوع و کولر، بالکن و ... هستند.

بخش‌های تفریحی

از این نظر نیز Le Bleu اوضاع بسیار خوبی دارد. سه استخر مجزا در فضای باز هتل وجود دارد که یکی استخر اصلی با فضای بزرگ و تخت‌های متعدد در اطرافش بوده و یکی دیگر استخری با سرسره‌های متنوع آبی و چندین وسیله برای بازی است. همچنین یک استخر اختصاصی برای کودکان در نظر گرفته شده که یک مربی نیز همیشه به آن نظارت دارد. البته باید در نظر داشته باشید که استخرها به جز روزهایی که برنامه‌های تفریحی برای مهمانان اجرا می‌شود، تنها تا ساعت ۸ شب در دسترس خواهد بود.

Le Bleu همچنین برنامه‌های تفریحی، نمایش‌های جذاب و حتی پخش فیلم را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است. این برنامه‌ها هم به صورت خانوادگی، هم برای بچه‌ها و هم اختصاصی برای بزرگ‌ترها برگزار می‌شود و شامل نمایش‌های جذاب و اجراهای زنده می‌شود.

در کنار زمین‌های ورزشی از جمله زمین تنیس، فوتبال و بسکتبال و همچنین فوتبال چمن مصنوعی، شما می‌توانید در ساحل اختصاصی این مجموعه، والیبال ساحلی را نیز تجربه کنید و همچنین از امکانات Le Bleu استفاده نموده و انواع فعالیت‌های آبی را تجربه کنید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

اسپا و مرکز سلامت

بعد از انجام فعالیت‌های تفریحی مختلف در کوش آداسی و شرکت در هیاهوی همیشگی، بد نیست برای کسب آرامش به اسپای اختصاصی Le Bleu مراجعه کنید. این مجموعه‌ی زیبا با فضایی لوکس و زیبا و امکانات خیلی خوب، نیاز شما به اسپاهای شهر را کاملا برطرف خواهد کرد. سالن ماساژ، سونا، یونیت‌های خصوصی برای ریلکسیشن و همچنین حمام ترکی از جمله امکانات این مرکز اسپاست.

خوراکی و نوشیدنی در Le Bleu

Ana رستوران اصلی هتل است که صبحانه بوفه باز و بسیار خوب مجموعه، در آن‌جا سرو می‌شود. رستوران فضایی بسیار بزرگ و شیک دارد وبرای نهار و شام نیز غذاهای متنوعی در آن‌جا پخت می‌شود. Ristorante اما زیباترین رستوران در Le Bleu محسوب می‌شود که بر روی تراسی زیبا رو به دریا قرار گرفته و درآن غذاهای مدیترانه‌ای و ایتالیایی پخت می‌شود. Lipari نیز انتخاب آخر شماست که تقریبا شبیه به  Ristorante بوده، اما فضایی نسبتا کوچک‌تر دارد و بخش زیادی از منو آن به غذاهای دریایی اختصاص دارد. همچنین در این مجموعه چندین بار در جاهای مختلف وجود دارد و نباید نگران خوراکی و نوشیدنی در تور کوش آداسی باشید!

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

۱۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران