ریزورت ۵ ستاره رامادا، کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
ریزورت ۵ ستاره رامادا، کوش آداسی

هتل‌های ۵ ستاره‌ در کوش آداسی که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. شاید به طور کلی ریزورت رامادا با نام کامل Ramada resort kusadasi & Golf لاکچری‌ترین انتخاب شما در این شهر ساحلی زیبا نباشد، اما مسلما یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست. یک ریزورت بزرگ با امکانات تفریحی متنوع که البته منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

 

کوتاه‌ درباره ریزورت رامادا

اولین چیزی که در مورد این ریزورت بزرگ به مساحت ۳۰ هزار متر مربع باید گفت این است که این محل، به واقع یک مکان مفرح و عالی برای اقامت در تور کوش آداسی محسوب می‌شود. جایی که کارکنان آن سعی می‌کنند یک محیط صمیمی را برای شما بسازند و شما نیز این فرصت را دارید تا در بخش‌های تفریحی متنوع آن از جمله چندین استخر، سالن‌های بازی، ساحل دریا و البته زمین گلف خود را مشغول کنید.

اما تنها بخش‌های تفریحی چیزی نیستند که از بودن در ریزورت رامادا به دست خواهید آورد. این هتل از نظر امکانات رفاهی نیز یکی از بهترین‌ها در کوش آداسی است و با داشتن چندین رستوران و بار، اتاق‌های شیک و عالی، اسپای اختصاصی لوکس و امکاناتی برای گرفتن جشن عروسی، یک مکان کامل محسوب می‌شود. اما بیایید نگاهی به امکانات مختلف موجود در هتل بندازیم:

اتاق‌ها و سوییت‌های ریزورت رامادا

در رامادا شما تنها ۴ انتخاب برای اقامت خواهید داشت که شامل یک نوع اتاق و ۳ نوع سوییت می‌شود. اتاق‌های سوپریور همگی ۳۴ متر مربع مساحت دارند که با یک طراحی داخلی زیبا شامل دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره، مبلمان دو نفره، گاو صندوق کوچک در اندازه لپتاپ، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، حمام بسیار خوب، مینی بار، یک تخت اضافی مهمان، بالکن و ... می‌شوند. همچنین این اتاق‌ها، مثل تمامی بخش‌های هتل اینترنت رایگان بی‌سیم را نیز در اختیار گردشگران می‌گذارند.

 

هتل اینفنیتی بای یلکین آکواپارک کوش آداسی

اما سه نوع سوییت با اتاق‌ها تفاوت دارند. مثلا سوییت‌های جونیور ۵۳ متر مربع مساحت داشته و جدا از مبلمان بیشتر، دارای یک آشپزخانه کوچک نیز هستند. سوییت‌های خانوادگی از طرفی ۷۱ متر مربع هستند، تا چهار نفر به همراه یک مهمان می‌توانند در آن اقامت داشته باشند و تمامی امکانات گفته شده در سوییت قبلی را نیز شامل می‌شوند.

در آخر هم سوییت‌های کینگ را می‌توانید در سفر به کوش آداسی انتخاب کنید که جدا از ۱۱۰ متر مربع مساحت، یک تراس بزرگ دارن که در آن برایتان یک جکوزی اختاصی تعبیه شده است. دکور این سوییت‌ لوکس‌تر و زیباتر از دیگر اقامتگاه‌های هتل است و البته قیمت آن نیز بالاتر از آن‌هاست.

بخش‌های تفریحی هتل

اما از اتاق‌ها که بگذریم می‌رسیم به بخش‌های تفریحی هتل و اول از استخرهای آن بگوییم. در این هتل ۵ استخر وجود دارد که شامل یک استخر ۷۸ متری بزرگ سرپوشیده، یک استخر مخصوص کودکان، یک پارک آبی ۶۰ متر مربعی مخصوصا کودکان با سرسره‌های آبی جذاب، استخر اصلی روباز به مساحت ۶۱۷ متر مربع و پارک آبی اصلی با مساحت ۱۱۴ متر مربع می‌شود. پارک‌های آبی این محل امکاناتی بسیار خوب دارند و می‌توانند تا ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارند، با این وجود ساحل با خود هتل حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ولی این ساحل اختصاصی بوده و امکانات خیلی خوبی برای مسافران در آن جا قرار داده شده است.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

دومین بخش تفریحی هتل، مجموعه‌ی Animation است. این مجموعه شامل یک سالن اصلی روباز برای انواع نمایش‌های موزیکال می‌شود که شب‌ها برگزار می‌شود، یک اتاق تلوزیون که برنامه‌های ورزشی مهم به صورت زنده در آن پخش خواهد شد دارد، در تراس می‌توانید استراحت کرده و آفتاب بگیرید، سالنی برای پخش انیمیشن برای کودکان و بزرگسالان در آن در نظر گرفته شده و کلاب کودکان و زمین بازی بچه‌ها نیز جزو مجموعه محسوب می‌شود. برنامه‌های شبانه‌ی این محل فوق‌العاده عالی بوده و یکی از دلایل مهمی است که به خاطرش دوباره در تور کوش آداسی، این هتل را برای اقامت انتخاب خواهید کرد.

برای استفاده از زمین گلف بزرگ رامادا و امکانات آن، باید مبلغی اضافی بپردازید اما فراموش نکنید که این زمین، از بهترین زمین‌های گلف در کوش آداسی است. همچنین دو زمین تنیس، یک مجموعه بازی‌های مختلف از جمله تیراندازی با کمان و خیلی بخش‌های تفریحی دیگر نیز در ریزورت رامادا وجود دارد که گفتن از آن‌ها دیگر در حوصله این نوشته نیست.

غذا و نوشیدنی

یکی دیگر از نقاط قوت ریزورت رامادا، تنوع خیلی خوب در رستوران‌ها و بارهایی است که در آن تعبیه شده است. این محل سه رستوران دارد که غذاهای متنوعی در آن‌ها پخت می‌شود که کیفیت بسیار خوبی دارند. همچنین، اگر به همراه فرزندان خود به کوش آداسی سفر کرده‌اید، می‌توانید برای هر سه وعده‌ی غذایی، آن‌ها را به بوفه‌ی باز مخصوص بچه‌ها ببرید.

تعداد بارها در این محل نیز به ۴ عدد می‌رسد که در بخش‌های مختلف هتل قرار گرفته‌اند.

 

معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی

اسپا و مرکز سلامتی

بر خلاف کلیت هتل، در مورد اسپایی که در راما وجود دارد، سعی شده تا همه چیز لاکچری باشد! امکانات خیلی خوبی نیز در این محل تعبیه شده و اتاق‌های خصوصی و اسپای VIP نیز در آن وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از سالن ورزشی این مکان نیز استفاده کرده تا در روزهای سفر، از ورزش کردن نیفتید.

نکات پایانی درباره ریزورت رامادا

  • نمی‌توانید حیوانات خانگی را در این هتل همراه داشته باشید
  • پارکینگ رایگان در این هتل وجود دارد
  • امکان ترانسفر فرودگاهی با مبلغی اضافه برایتان میسر خواهد بود
  • این محل برای اقامت خانوادگی از جمله بهترین انتخاب‌ها در کوش آداسی است

۲۵ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران