هتل ۴ ستاره‌ی آکبولوت (Akbulut) در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۴ ستاره‌ی آکبولوت (Akbulut) در کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی بسیار زیبای ترکیه است که نقاطی استثنایی داشته و خیلی بیشتر از سواحل زیبایش برای عرضه دارد. خیلی‌ها دوست دارند هتلی در مرکز شهر بگیرند اما اغلب هتل‌های خیلی بزرگ که مراکز تفریحی متنوعی در خود دارند، خارج از شهر هستند و چه بهتر که جایی برای اقامت انتخاب کنید که در نزدیکی یکی از جاهای خاص کوش آداسی باشد. هتل ۴ ستاره‌ی آکبولوت که امروز به شما معرفی می‌کنیم، یکی از هتل‌های بسیار پرطرفدار کوش آداسی بوده که نزدیک غار زئوس و در محیطی عالی واقع شده و امکانات تفریحی و رفاهی خیلی خوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

همراه ما باشید تا این هتل دوست داشتنی را به شما معرفی نماییم.

 

کوتاه درباره هتل آکبولوت

هتل و اسپا ۴ ستاره آکبولوت کار خود را در سال ۲۰۰۹ در محلی زیبا آغاز کرده و سعی کرده در محیطی گرم و دوست داشتنی، یک فضای شاد و مفرح و در عین حال شیک را برای مشتریانش به همراه داشته باشد. این هتل از بسیاری جهات چیزی کم از هتل‌های لوکس ۵ ستاره و بزرگ کوش آداسی کم نداشته و تنها بخش‌های تجملی است که در آن دیده نمی‌شود. فضای بزرگ، ساحل اختصاصی، انواع استخرها و بازی‌های مختلف، کلاب اختصاصی و خیلی چیزهای دیگر، همه در کنار هم از این محل یک هتل فوق‌العاده ساخته است که از نظر قیمتی نیز، خیلی گران محسوب نمی‌شود.

این مجموعه در مجموع ۸۹ اتاق و سوییت داشته که همگی از ظاهری شیک و تمیز و امکاناتی خوب بهره می‌برند و در کنار اتاق‌های استاندارد دو نفره، چندین اتاق خانوادگی نیز برای انتخاب موجود است تا خانواده‌ها نیز خیلی راحت بتوانند در آن‌جا اقامت داشته باشند. مجموعه آکبولوت دارای رستوران و بار اختصاصی بوده و امتیازات خیلی خوبی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هتل آکبولوت در کجا واقع شده است؟

این هتل درست در ورودی پارک ملی شبه جزیره‌ی دلیک واقع شده و دورتادور آن را محیطی سبز و فوق‌العاده زیبا احاطه کرده که عاشقش خواهید شد. هتل خود هتل نیز دارای باغ‌های کوچک مملو از گل بوده و چندین درخت در محیطش رشد کرده‌اند تا بتوانید زیر سایه‌ی آن‌ها روی میزهای کار گذاشته شده بنشینید و از بودن در کوش آداسی لذتی دوچندان ببرید.

یکی از نکات جالب درباره این هتل نزدیکی به غار زئوس بوده که تنها ۹۲ متر از این جاذبه‌ی گردشگری فاصله داشته و یکی از زیباترین سواحل کوش آداسی نیز دقیقا در همان حوالی واقع شده است. در واقع موقعیت جغرافیایی هتل آکبولوت، دنیایی از دیدنی‌ها را در نزدیکی شما قرار می‌دهد و شما بدون این که مسیر زیادی را طی کنید، می‌توانید از آن مراکز طبیعی شگفت انگیز بازدید به عمل آورید.

 

هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu کوش آداسی

اقامتگاه‌های هتل 4 ستاره آکبولوت

در این مجموعه ۷۰ اتاق استاندارد، ۶ سوییت، ۱۲ اتاق خانوادگی و ۱ اتاق مختص افراد با معلولیت جسمی در نظر گرفته شده. تمامی اتاق های این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل بالکن، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون بزرگ به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام خوب، سشوار، گاو صندوق کوچک اختصاص و روم سرویس هستند. اما برخی جزییات این واحدها با هم متفاوت بوده که در ادامه اشاره‌ای به هر کدامشان خاهیم داشت.

اتاق‌های استاندارد: ارزان‌ترین انتخاب شما در این هتل، اتاق‌های استاندارد هستند که یا به صورت یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. این واحدها دارای بالکن کوچکی بوده و یک سری از آ‌ن‌ها رو به جنگل هستند و بعضی دیگر رو به دریا که از نظر قیمتی این اتاق‌ها با هم متفاوت خواهند بود. واحدها دارای سیستم تهویه‌ی هوای مختص به هر واحد بوده و شما می‌توانید، دمای داخل اتاق را خودتان تغییر دهید.

اتاق‌های خانوادگی: اتاق‌های خانوادگی فضای خیلی بزرگ‌تری نداشته و در عوض، کنار یک تخت دو نفره، یک تخت دو طبقه نیز دارند که کودکان و نوجوانان و حتی فرزندان جوان شما می‌توانند در آن‌جا بخوابند. البته در نهایت قیمت این اتاق‌ها نیز نسبت به اتاق‌های استاندارد خیلی بالاتر نیست و همین باعث می‌شود که هزینه‌های خانواده‌ها با اقامت در این هتل، خیلی بالا نرود. از نظر ظاهر و طراحی داخلی نیز، تقریبا هیچ تفاوتی بین اتاق‌های استاندارد و اتاق‌های خانوادگی وجود ندارد.

 

ریزورت ۵ ستاره رامادا، کوش آداسی

سوییت‌ها: ۹ سوییت بزرگ در هتل آکبولوت در نظر گرفته شده که فضایی بزرگ دارند و از یک اتاق خواب و یک پذیرایی تشکیل می‌شوند. فضای جداگانه، کمد لباس، مبلمان کامل، دو تلوزیون بزرگ از جمله امتیازات این واحدها محسوب می‌شوند که همگی رو به دریا واقع شده‌اند و بالکن‌های بزرگ‌تری نسبت به دیگر واحدها دارند. همچنین درون حمام‌های شیک این واحدها، جکوزی بزرگ تعبیه شده و کف پوش آن نیز چوبی و زیباست. در مجموع از نظر ظاهر، اتاق خواب سوییت بسیار شبیه به اتاق‌های دیگر هتل بوده اما فضای اتاق پذیراییش‌ کمی متفاوت است.

در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید اتاق‌ مناسب برای افراد با معلولیت جسمی را در اختیار بگیرید، حتما باید از قبل این اتاق را رزرو کنید چون با توجه به این که تنها یک واحد از آن در کل مجموعه وجود دارد، ممکن است در زمان ورود شما به هتل، اجاره داده شده باشد.

ساحل و استخرهای هتل آکبولوت

یکی از چیزهایی که پارک ملی دیلک به آن معروف است، سواحل دیدنی و آب بسیار تمیز دریا در آن‌است و با توجه به این که هتل ۴ ستاره آکبولوت نیز در همان حوالی واقع شده، همان آب شفاف و عالی را در آن‌جا نیز مشاهده خواهید کرد. البته به طور کلی ساحل این مجموعه خیلی بزرگ نیست و بخش ماسه‌ای آن پر از تخت‌ها و سایه بان است. همچنین یک اسکله چوبی بسیار عالی نیز برای این مکان ساخته شده که می‌توانید از آن‌جا برای شنا کردن یا آفتاب گرفتن استفاده کنید. در مجموع ساحل هتل آکبولوت برای شنا عالی‌ست و یک تاب چوبی نیز در فاصله‌ی چند متری در آب تعبیه شده تا بتوانید در آن‌جا، عکس‌های اینستاگرامی ثبت کنید.

این هتل دارای یک استخر بزرگ و چند استخر جانبی بوده و فضای آب بازی کودکان نیز به صورت مجزا برایش تیهیه دیده شده است. خیلی تجهیزات خاصی برای بازی‌های آبی در آن‌جا تهیه دیده نشده و تنها می‌توانید به آبتنی در این استخرها بپردازید. این را هم در نظر بگیرید که هتل برای روزهای بارانی و سرد یک استخر سرپوشیده نسبتا بزرگ نیز داراست.

تفریحاتی که در هتل آکبولوت می‌توانید تجربه کنید

در محیط سرسبز هتل، یک زمین مینی فوتبال و یک زمین والیبال تهیه دیده شده و مهمانان هتل در آن‌جا به رقابت می‌پردازند. اما کار به این جا ختم نشده و نمایش‌های جذاب و مفرح و کلاب شبانه نیز در هتل برپا می‌شود تا بتوانید روزهای خود در آکبولوت را به شادترین شکل ممکن بگذرانید. یک اتاق بازی هم در هتل گنجانده شده که شامل بازی‌های ویدیویی، میز بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و .. می‌شود. همچنین می‌توانید از دوچرخه‌هایی که در هتل قرار داده شده استفاده کنید و به گردش در محیط سرسبز اطراف بپردازید.

بچه‌ها در این هتل فضای مخصوص به خود را داشته و همچنین مربیان کاربلدی همراهشان هستند که با آن‌ها بازی می‌کنند، برایشان انیمیشن پخش می‌کنند و نمایش‌های جمعی را برنامه ریزی می‌کنند.

 

هتل چهار ستاره آرورا (Arora) کوش آداسی

مرکز اسپا و سلامت

با توجه به این که نام اسپا در اسم رسمی خود هتل نیز قید شده، انتظار ما از این اسپا کمی بالاست و خوشبختانه تا حد زیادی این انتظارات برآورده می‌شود. از نظر ظاهر این مجموعه لاکچری نیست اما شیک و تمیز بوده و خدمات خیلی خوبی در آن‌جا ارائه می‌شود. اسپا دارای سونا، اتاق‌های خصوصی ماساژ و حمام ترکی است و شما می‌توانید خدماتی همچون ماساژ کامل بدن، ماساژ با سنگ‌های داغ، ماساژ با عسل، ماساژ صورت و آروما تراپی، حمام شیر و عسل و ... را درخواست کنید. تقریبا استفاده از تمامی امکانات هتل رایگان است و تنها بخشی از خدمات اسپاست که باید برای آن پول اضافی پرداخت نمایید.

رستوران و بار

با توجه به امتیازات خوبی که از نظر خدمات دهی به این هتل داده شده و رضایت مشتریان از بخش‌های مختلف، شاید بخش رستوران ضعف بزرگ این مجموع به حساب بیاید. صبحانه رایگان و خیلی خوب هتل در رستوران اصلی این هتل سرو می‌شود که برای وعده‌های غذایی مختلف نیز منوی متنوعی از غذاهای مختلف محلی و بین‌المللی دارد. با این حال اصلا آن را نمی‌توان در حد و اندازه‌های یک رستوران درجه یک قرار داد. همچنین برای صرف غذا، میزهایی در محیط روباز نیز تهیه دیده شده که می‌توانید، غذای سفارش داده شده را آن‌جا میل کنید.

اما در بخش بار همه چیز جبران شده و سه بار در جاهای مختلف آن‌جا قرار داده شده و شما چه کنار  استخر، در ساحل و در لابی می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف را سفارش دهید.

 

هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

نکات پایانی درباره هتل آکبولوت

  • نمی‌توانید حیوانات خانگی را به این هتل ببرید
  • پذیرش خردسالان زیر دو سال در هتل رایگان بوده و تخت اضافی برای افرادر زیر ۱۲ سال شامل ۷۰ درصد قیمت است
  • شرکت در تور غواصی، اجاره‌ی کانو و تجهیزات ماهیگیری تنها بخش‌های امکانات ساحلی هستند که باید برایشان مبلغ اضافی پرداخت نمایید
  • هتل تا ورودی پارک ملی آنقدر نزدیک است که حتی پیاده هم می‌توانید به آن‌جا برسید اما بهتر است برای رفتن به پذیرش گردشگران در پارک ملی، تاکسی بگیرید
  • ساحل معروف ونوس تا این محل ۹۵۰ متر فاصله داشته اما فاصله‌ی هتل تا محبوب‌ترین ساحل کوش آداسی -ساحل لانگ- حدود ۸ کیلومتر است
۰۱ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران