هتل چهار ستاره آرورا (Arora) کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل چهار ستاره آرورا (Arora) کوش آداسی

یکی از مزیت‌هایی که کوش آداسی برای گردشگران دارد این است که اگر توان رزرو هتل‌های ۵ ستاره را ندارند، بهترین هتل‌های ۴ ستاره کوش‌ آداسی در سواحل آن گنجانده شده که باعث می‌شود همه بتوانند از این شهر زیبا لذت ببرند.

هتل‌های چهار ستاره‌ی خیلی خوبی در کوش آداسی وجود دارد که امروز ما به سراغ معرفی یکی از آن‌ها رفته‌ایم. هتلی که خوبی‌ها و بدی‌های خاص خود را دارد اما در مجموع جایی مناسب برای اقامت در تور کوش آداسی محسوب می‌شود.

 

نکاتی کلی درمورد هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

این هتل چهار ستارره‌ی زیبا در کرانه‌ی دریای اژه، یک ساحل کوچک اختصاصی و چند استخر دارد و سعی داشته در حد توان، یک محیط آرام و مفرح را برای مشتریانش به همراه داشته باشد. آرورا ابتدا در سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده بود اما در سال ۲۰۱۲ یک نوسازی در آن صورت گرفت تا به شکلی که در حال حاضر است، تبدیل شود.

از نظر موقعیت قرار گیری، هتل چهار ستاره آرورا در فاصله ۵ دقیقه‌‌ای از مرکز شهر واقع شده است. برای کسانی که به دنبال ساحل گردی و تفریحات آبی در کوش آداسی هستند، این مکان ایده‌آل خواهد بود، اما اگر به دنبال جایی برای اقامت هستید که چسبیده به مراکز خرید باشد، آرورا مناسب شما نخواهد بود. موزیک زنده، پخش فیلم، برنامه‌های تفریحی، سرویس دهی ۲۴ ساعته و خیلی چیزهای دیگر در هتل آرورا در نظر گرفته شده که من حیث المجموع آن را به جایی بسیار خوب برای اقامت در کوش آداسی بدل کرده است.

شرایط اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آرورا

این هتل در مجموع دارای ۱۳۷ اتاق، ۱ سوییت، ۱۰ اتاق خانوادگی و یک اتاق برای افرادی که معمولیت جسمی دارند، خواهد بود. از مجموع اتاق‌ها نیز ۱۱۳ تای آن‌ها منظره‌ی دریا را به همراه دارند و ۲۴ تای دیگر به سمت استخر خواهند بود. تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون بزرگ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، گاو صندوق کوچک، حمام خوب، سشورا و امکانات این چنینی هستند.

همچنین بیشتر اتاق‌هایی که در این هتل اجاره خواهید کرد، دارای تراس اختصاصی کوچک بوده که با صندلی و میز پر شده‌اند و می‌توانید کمی در آن‌ها خلوت کنید. از نظر طراحی نیز، اتاق‌ها زیبا و شکیل و البته به دور از تجمل بوده، با توجه به تمیز بودن و امکاناتی که دارند، برای اقامت در کوش آداسی مناسب به نظر می‌آیند.

 

هتل ۵ ستاره آلکوچلار آداکوله کوش آداسی

امکانات تفریحی

قبل از هر چیز باید این را در نظر بگیرید که هتل آرورا را می‌توان یک هتل خانوادگی نیز در نظر گرفت. به همین دلیل است که یک سالن بازی کوچک برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و در یکی از استخرها نیز چند سرسره آبی برای کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها قرار دارد. از استخرها گفتیم، باید اشاره کنیم که مجموعه آرورا در کل دارای ۳ استخر است که دو تا در محیط روباز و یکی به صورت سرپوشیده دارد که باعث می‌شود در فصول سرد سال نیز بتوانید در استخر آن به تفریح مشغول باشید.

همانطور که گفتیم یگ ساحل کوچک نیز برای این هتل در نظر گرفته شده که پهنای زیادی ندارد، اما تخت‌های مناسبی در آن کارگذاری گشته تا بتوانید برای استراحت و آفتاب گرفتن از آن‌ها استفاده کنید. اما نکته‌ی بسیار خوب، امکانات هتل برای انجام ورزش‌های آبی است که با پرداخت پول بیشتر، می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. آب جلوی هتل نیز بسیار تمیز و درخشان بوده و عمق مناسبی نیز برای شنا و آبتنی دارد.

در نهایت این را هم در نظر بگیرید که هتل دارای یک سالن ورزشی با امکانات بسیار محدود بوده و شب‌ها نیز موزیک زنده و جشن‌های دور همی برگزار می‌شود که تمامی اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

دیگر بخش‌های هتل آرورا کوش آداسی

اگر چه در سالن اصلی هتل صبحانه به صورت بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود، اما رستوران اختصاصی برای این مکان در نظر گفته نشده و برای خوردن شام باید به رستوران‌های متعددی که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند، مراجعه نمایید. در کنار استخر سرپوشیده نیز سونا و جکوزی وجود دارد و امکان استفاده از آن‌ها را نیز دارید.

در آخر اشاره کنیم که اینترنت رایگان بی‌سیم در اختیار شما قرار داده می‌شود، امکان بردن حیوان خانگی به آن‌جا را ندارید و از نظر امنیت نیز، همه‌ی جاهای عمومی هتل با دوربین‌های مدار بسته، رصد خواهد شد.

 

هتل ۵ ستاره بلو ویستا هیل کوش آداسی

۱۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران