هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش اول

کوش آداسی، یک شهر بندری مدیترانه‌ای سرشار از کشتی‌های تفریحی است و در نزدیکی معبد باستانی آتنا و پارک ملی سرسبزی واقع شده است. کوش آداسی همچنین سواحل طلایی، بازارهای ترکی و امکانات خرید عالی و معماری‌های باستانی را در خود جای داده است. این شهر در سالهای اخیر در صنعت توریسم، با اقبال بسیاری از سوی گردشگران سراسر دنیا در سفر با تور کوش آداسی برخوردار شده و در این راستا اقامتگاه‌های متنوعی را با هر سطحی از بودجه به بهره برداری رسانده است. بیایید با هم سفری داشته باشیم به بهترین هتل‌های لوکس کوش آداسی در سال ۲۰۲۱.

 

Aqua Fantasy Aquapark 

این هتل لوکس ۵ ستاره که در ساحل پاموکاک قرار دارد و با درختان کاج احاطه شده، از یک پارک آبی وسیع برخوردار است که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ترکیه به شمار می آید. چندین استخر و انواع بازی‌های هیجان‌انگیز آبی، مکانی به یادماندنی برای مهمانان خصوصا کودکان فراهم ساخته‌اند.

۸۲۴ اتاق با تمام امکانات رفاهی، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ خصوصی رایگان، اسپا و انواع ماساژها،  بار ساحلی، گشت و گذار در امتداد ساحل و اسکله و تماشای غروب زیبای آفتاب بهترین امکانات را برای مهمانان رقم می‌زنند. جالب است بدانید که در این ملک، ۶ رستوران وجود دارد. رستوران Mario’s غذاهای مخصوص ایتالیایی را سرو می کند و سایر رستوران‌ها نیز بهترین غذاهای ترکیه، غذاهای دریایی تازه و استیک ارائه می‌دهند.

آدرس: Pamucak Mevkii Selçuk, 35920 Kusadası, Turkey

 

 Charisma

این هتل دارای ۵ ساحل اختصاصی ۶۰ متری و یک استخر بی‌نهایت بزرگ با چشم انداز گسترده‌ای از دریای اژه است. اینی اقامتگاه با منطقه خرید و سرگرمی کوش آداسی، تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. امکانات ورزش‌های آبی و غواصی در ساحل وجود دارد. وای فای رایگان در سراسر هتل، استخر سرپوشیده همراه با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی نیز فراهم هستند.

 

هتل Ephesia Holiday Beach Club، کوش آداسی

باید گفت تمام اتاق‌های استاندارد هتل دارای تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره ای و مینی بار، حمام آبگرم و بالکن با منظره‌ای رو به دریا هستند. در این ملک صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود و غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران‌های این اقامتگاهها ارائه می‌شوند. گفتنی است این هتل، در ۲۰ کیلومتری شهر افسوس واقع شده و با فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7, 09400 Kusadası, Turkey

 

Marbel

این هتل ۴ ستاره، در مرکز کوش آداسی واقع شده و کمتر از ۳ کیلومتر با دریای اژه فاصله دارد. اینجا دارای یک استخر روباز، تراس آفتابگیر، زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات قلبی عروقی است. همچنین میهمانان می‌توانند در در این اقامتگاه در حمام ترکیه ریلکس کنند و یا بیلیارد بازی کنند. بعلاوه از ۱۰۵ اتاق برخوردار است که همگی نورگیر و دارای بالکن و حمام اختصاصی هستند. بعضی از اتاق‌ها نیز یک اتاق نشیمن جداگانه با مبل و تلویزیون ماهواره‌ای دارند.

 

معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

در این اقامتگاه یک رستوران بوفه وجود دارد که در طول روز غذاهای ترکی و غذاهای بین‌المللی بی‌نظیری سرو می‌کند. گفتنی است که این هتل، در ۲۰ کیلومتری شهر آنتیک افسوس واقع شده است. رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز از دیگر خدمات این اقامتگاه لوکس به شمار می‌آیند.

آدرس: Taslidag Mevkii Soke Yolu AdaliogluLI Sit. Otogar Yani No:12 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

 

 Korumar

این اقامتگاه پرطرفدار که بر روی صخره‌ای برآمده از دریای اژه واقع شده، منظره‌ای خیره کننده از جزیره کبوتر را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این هتل دارای ۲ ساحل اختصاصی، ۲ استخر و امکانات وسیع اسپا است. تمام ۲۷۲ اتاق هتل، دارای بالکن‌های مبله اختصاصی با منظره‌ای رو به دریا هستنند. هر اتاق مجهز به کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، یک مکان نشیمن عالی و حمام اختصاصی است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

مهمانان می‌توانند از میان غذاهای ترکی و غذاهای کلاسیک بین‌المللی در رستوران هتل، هر کدام را بخواهند انتخاب کنند و در صورت تمایل آن را در تراس مشرف به دریا و یا در محیط داخلی شیک صرف کنند. از سایر امکانات بارز هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن بدنسازی، همام سنتی، وان آبگرم، خدمات ماساژ و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد.

در اینجا دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان است. بعلاوه زمین بازی کودکان، می‌تواند بچه‌ها را به نحوی عالی سرگرم کند. گفتنی است این هتل، دسترسی عالی به روستای سنتی زیبایی دارد که در فاصله ۲۰ دقیقه رانندگی با آن واقع شده و امکان گشت و گذاری عالی را برای مسافران فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی را مطالعه کنید.

آدرس: Gazi Begendi Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey 

 

Ilayda Avantgarde

این اقامتگاه رویایی، در قلب کوش آداسی واقع شده و فقط ۵۰ متر از ساحل فاصله دارد و از منظره‌ای مشرف به ساحل، دریای اژه و مارینا کوش آداسی برخوردار است. از اینجا، با ۵ دقیقه رانندگی می‌توان به قلعه کوش آداسی رسید. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و مرکز تناسب اندام در دسترس هستند. ۸۵ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، بار و حمام اختصاصی بوده و برخی به منظره دریا و برخی دیگر به مناظر شهر دید دارند.

جالب است بدانید که میهمانان می‌توانند صبحانه را در رستورانی که در تراس پشت بام است و چشم اندازی پانوراما به دریا دارد میل کنند. بعلاوه استخر بالای پشت بام با یک بار عالی، بهترین مکان برای استراحت و آفتاب گرفتن است.

گفته می‌شود که ساحل کوستور ۵ کیلومتر، پارک آبی آدالند ۶.۹ کیلومتر و پارک ملی Guzelcamli ۲۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند. بعلاوه این ملک، در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای با ساحل معروف بانوان و ۱۵ دقیقه‌ای با شهر افسوس واقع شده است. از سایر جاذبه‌های نزدیک این هتل، می‌توان به جزیره کبوتر و قلعه سلچوک اشاره کرد. خلاصه اینکه با اقامت در این استراحتگاه به یادماندنی، دسترسی عالی به بهترین جاذبه‌های شهر خواهید داشت.

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

۱۱ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران