هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش سوم

کوش آداسی به عنوان دروازه ساحلی شهر باستانی افسوس، شلوغ‌ترین بندر تفریحی ترکیه است. اگر ترجیح می‌دهید سفر با تور ترکیه را با زندگی شبانه و مناظر شگفت انگیز دریا ترکیب کنید، این شهر می‌تواند گزینه‌ای عالی برایتان به شمار آید و سفری خاطره‌انگیز را برای شما و همراهانتان رقم بزند.

اما پیش از هر چیز باید به فکر برنامه ریزی برای محل سکونت در مدت اقامت در این شهر باشید. اگر بخش اول و بخش دوم مقاله بهترین هتل‌های لوکس کوش آداسی در سال ۲۰۲۱ را تا اینجا دنبال کرده‌اید، در پایان سفر مجازی‌مان، شما را با گزینه‌های پرطرفدار و مطرح دیگری در این زمینه آشنا خواهیم کرد.

 

Labranda Ephesus Princess

این استراحتگاه ۵ ستاره محبوب در سلوک دارای ساحل اختصاصی، یک استخر بزرگ به سبک تالاب و باغ‌های سرسبز است. شهر باستانی افسوس، ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل فاصله دارد. ۳۵۲ اتاق هتل، همگی دارای بالکن یا پاسیوی اختصاصی است و برخی از آنها نمایی از دریای اژه دارند. در این هتل ۶ گزینه غذاخوری وجود دارد که غذاهای دریایی و بین‌المللی و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند. بعلاوه باید گفت مهمانان برای استراحت و ریلکس کردن می‌توانند از سونا، حمام ترکی و ماساژ بهره‌مند شوند. امکانات ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی نیز برای قایقرانی ، شنا و غواصی به یادماندنی در کوش آداسی فراهم است.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

آدرس: Pamucak Mevkii, Selcuk, İzmir, 35920 Kusadası, Turkey

 

 Suhan360

در این هتل زیبا و خاطره انگیز با استخر روباز و استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و خدمات اتاق به صورت شبانه روزی به استقبال گردشگران تور کوش آداسی مشتاق می‌آید. اینجا مشتمل بر ۱۴۴ اتاق بوده که بالکن هر کدام، چشم اندازی به منظره دریا و یا شهر دارند.

میهمانان می‌توانند از صرف انواع دسرها و غذاهای مختلف و لذیذ در رستوران هتل لذت ببرند. البته منوهای مخصوص رژیم غذایی نیز، در صورت درخواست ارائه می‌شوند. بعلاوه با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل از غذا و نوشیدنی بهره‌مند شوید. و در آخر باید گفت این هتل، دارای سرویس شاتل به ساحل با پرداخت هزینه اضافی در ساعات مشخصی از روز است. گفته می‌شود که فاصله این ملک تا بندر قایق بادبانی، ۱.۷ کیلومتر است.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

 

Tusan Beach Resort

این استراحتگاه ساحلی مشرف به خلیج توسان، چند قدم با ساحل شنی پرچم آبی فاصله دارد. این ریزورت، دارای دو استخر روباز و پارک آبی کودکان است. ۳۷۷ اتاق آن مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، حمام اختصاصی، بالکن و چشم اندازی از دریای اژه هستند. وای فای رایگان نیز در سراسر اقامتگاه برای مهمانان فراهم است.

این استراحتگاه بزرگ، تمام وعده‌های غذایی را به سبک بوفه ارائه می‌دهد و همچنین دارای منوی متنوعی از غذاهای بین‌المللی است. رستوران Lykia، غذاهای دریایی و کباب ترکی سرو می‌کند. رستوران Outdoor Zeugma، دارای چشم اندازی شگفت انگیز به دریاست و غذاهای محلی را با مواد محلی و ارگانیک تازه، طبخ و ارائه می‌کند. لازم به ذکر است نوشیدنی‌های الکلی محلی و نوشیدنی‌های غیر الکلی در طول روز رایگان هستند و چای روزانه نیز در ساعت پنج عصر سرو می‌شود.

 

عکاسی در زیباترین نقاط کوش آداسی

این اقامتگاه، همچنین دارای یک مرکز اسپا است که ماساژهای آرامش بخشی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. از مهمترین جاذبه‌های نزدیک به این ریزورت می‌توان به خانه مادر مری اشاره کرد که در ۲۱ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است. در نهایت باید گفت این استراحتگاه، خدمات رزرواسیون ۲۴ ساعته و پارکینگ اختصاصی رایگان را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

آدرس: Otuzbirler Plaj Mevkii (Aydın), 09400 Kusadası, Turkey 

 

Marti

این هتل درست در ساحل زیبای بانوان، روبروی آبهای فیروزه‌ای دریای اژه واقع شده و دارای ساحل اختصاصی با چترها و صندلی‌هایی متعدد است. تعداد ۱۱۰ اتاق این اقامتگاه، دارای تهویه مطبوع و مبلمان مدرن بوده و با سلیقه تزئین شده‌اند. در ضمن همگی بالکن دارند و برخی از آنها چشم انداز خیره‌کننده‌ای از دریا را ارائه می‌دهند.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

این اقامتگاه همچنین رستورانی دارد که غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می‌کند. در صورت تمایل می‌توان از این طعم‌های بی‌نظیر در تراس رستوران لذت برد و مناظر اطراف را تحسین کرد. بعلاوه مهمانان می‌توانند بجز بازدید از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی، از مرکز اسپا و سلامتی و حمام ترکی برخوردار شوند و ریلکس کنند. گفتنی است که فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس ۲۲.۵ کیلومتر و تا خانه مادر مری ۲۷ کیلومتر است.

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Deniz Tutum Sok. No:71 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

Omer Holiday Resort

در انتهای این سفر مجازی و لذت بخش، به ریزروت ساحلی Omer Holiday  سر می‌زنیم. این استراحتگاه در منطقه‌ای آرام در کوش آداسی واقع شده و از یک ساحل اختصاصی، ۲ رستوران با منظره‌ای از دریا، حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، انواع درمان‌های زیبایی و ماساژ درمانی با پرداخت هزینه اضافی، یک استخر شنای بزرگ با سرسره و چتر و صندلی برخوردار است. همچنین در این هتل امکاناتی برای بازی بسکتبال، والیبال ساحلی و تنیس وجود دارد.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

۲۲۶ اتاق، همگی با رنگ‌هایی ملایم تزئین شده‌اند و دارای حمام‌های مرمرین، بالکن یا پاسیو و تهویه مطبوع هستند. رستوران Marine و رستوران Yelkenدر این هتل ماهی، غذاهای ایتالیایی و مکزیکی سرو می‌کنند. بعلاوه میهمانان می‌توانند از نوشیدنی یا میان وعده در ساحل و بارهای استخر لذت ببرند. همچنین کافه عثمانی نیز یکی از بهترین مکانها برای صرف نوشیدنی و دسرهای لذیذ، غذاهای سبک، کلوچه‌ها و انواع میان وعده‌ها در تمام طول روز است.

گفتنی است نمایش‌های روزانه و شبانه، توسط تیم سرگرمی هتل برگزار می‌شود و همچنین یک دیسکو در این اقامتگاه وجود دارد. پرسنل صمیمی در مینی کلاب، خوشحال می‌شوند که کودکان شما را با فعالیت و بازی سرگرم کنند. و در آخر باید گفت Omer Holiday، تنها ۵ کیلومتر با مرکز کوش آداسی و ۲۶ کیلومتر با شهر باستانی افسوس فاصله دارد.

 

بازدید از پرینه و میلتوس در کوش آداسی

آدرس: Yavansu Mevkii Kuşadası no:1, 09000 Kusadası, Turkey 

۲۷ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران