هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل‌های لوکس کوش آداسی ۲۰۲۱: بخش دوم

شهر پر جنب و جوش کوش آداسی در سواحل غربی ترکیه، مقصد بسیاری از گردشگران است و امکانات تفریحی و جاذبه‌های بسیاری را در اختیار مسافران از رده‌های سنی مختلف قرار می‌دهد. بنابراین چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در این خطه تجربه کنید. اما بی شک مهمترین دغدغه در سفر با تور کوش آداسی یا هر مقصد دیگری، پیدا کردن مکانی امن و باکیفیت برای اقامت است. بنابراین در ادامه بخش اول این مطلب، به معرفی برخی دیگر از بهترین هتل‌های لوکس کوش آداسی در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت. با ما باشید!

 

DoubleTree by Hilton Kusadasi

این هتل در آن سوی مارینا در کوش آداسی واقع شده و دارای یک استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته است. امکانات اسپا و ماساژ هتل، برای استراحت بسیار ایده‌آل هستند و میهمانان برای درمان‌های اسپا می‌توانند یکبار از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار شوند. ساحل بانوان، ۳.۴ کیلومتر از هتل فاصله دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و تماشای غروب آفتاب و سفری عالی به کوش آداسی به شمار می‌آید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

تمام ۸۷ اتاق، دارای تهویه مطبوع، پنجره‌هایی از کف تا سقف، طراحی مدرن و بالکن هستند. بعلاوه وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها ارائه می شود. گفتنی است رستوران و بار شیک در پشت بام، مناظر پانورامایی از دریای اژه و شهر را ارائه می‌دهد و غذاهای محلی و فصلی را سرو می‌کند.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

 

Richmond Ephesus Resort

این ریزورت نیز، توسط درختان کاج احاطه شده و در منطقه پاموکاک واقع شده است. این اقامتگاه یک ساحل اختصاصی با پرچم آبی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، پارک آبی و پارکینگ اختصاصی ارائه می‌دهد. تعداد ۲۶۴ اتاق در این هتل وجود دارد که از چشم اندازی رو به دریا و باغ، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار برخوردارند.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

رستوران Efes گزینه‌های متنوعی از وعده‌های غذایی را در منویش داشته و در ضمن نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند. مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا، حمام بخار و سالن بدنسازی است. سایر امکانات شامل فضایی برای مینی فوتبال، بسکتبال، مینی گلف، تنیس روی میز، والیبال ساحلی و اسکواش است. جالب است بدانید که این هتل برای دیدن جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی تا مرکز شهر و شهر باستانی افسوس، تنها ۱۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس: Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey

 

Palmin

در فاصله ۵۰۰ متری از ساحل بانوان، می‌توانید این هتل ۱۵۶ اتاقه را بیابید که یک استخر روباز با سرسره‌های آبی و یک مرکز اسپا با حمام ترکی، سالن بدنسازی و سونا را در برگرفته است. بعلاوه یک اتاق ماساژ ، وان آبگرم و یک مرکز سلامتی نیز در دسترس مهمانان هتل هستند.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

گزینه‌های غذاخوری نیز شامل یک رستوران بوفه است. گفتنی است اتاق‌های دنج مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و بالکن اختصاصی با چشم انداز استخر یا دریای اژه هستند. همچنین امکانات بازی بیلیارد، تنیس روی میز و دارت نیز فراهم است. در نهایت خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود و وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در این محل مهیاست.

آدرس: Kadınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

Le Bleu

این ریزورت باشکوه و وسیع، دارای موقعیت ساحلی در ساحل دریای اژه است و دسترسی آسان به دریا همراه با سالن استراحت در اسکله خصوصی ارائه می‌دهد. این ملک شامل استخرهای بزرگ روباز، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی و خدمات ماساژ است. وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس است.

 

عکاسی در زیباترین نقاط کوش آداسی

تمام ۲۶۳ اتاق هتل Le Bleu ، به شکلی زیبا برای رسیدن به حداکثر جذابیت بصری طراحی شده‌اند. همه آنها شامل تهویه مطبوع، یخچال کوچک همراه با بطری آب و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره ای هستند. از گزینه‌های صرف غذا، می‌توان به ۲ رستوران هتل اشاره کرد که یکی غذاهای ایتالیایی و دیگری غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. صبحانه، میان وعده، عصرانه چای و کیک و کلوچه، بستنی و سوپ شب نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شوند. بارهای هتل، از جمله بار استخر، بار سالن استراحت، بار لابی و رستوران ها، نوشیدنی‌های گوارا را در طول روز سرو می‌کنند.

و اما اگر با کودکان دلبندتان سفر می‌کنید، باید به شما مژده دهیم که امکانات رفاهی و تفریحی جالبی برای آنها فراهم است و کودکان می‌توانند از پارک آبی با سرسره‌های آبی، وسایل بازی در هتل و آفتاب گرفتن و بازی در ساحل برخوردار شوند. در ضمن باید گفت فرودگاه عدنان مندرس ازمیر، ۷۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد و این اقامتگاه با پرداخت هزینه اضافی، شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

شهر باستانی میلتوس در کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

Infinity By Yelken

این اقامتگاه در ۲.۱ کیلومتری ساحل آمارا سی لایت الیت واقع شده و از رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز فصلی، یک استخر سرپوشیده، سونا، تراس، یک باغ و اتاق‌هایی با چشم اندازی به این فضای زیبا، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات اتاق برخوردار است. تمام ۳۵۶ اتاق دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع هستند. همچنین صبحانه قاره‌ای، هر روز صبح در این اقامتگاه سرو می‌شود.

جالب است بدانید که امکانات تفریحی جالبی از جمله پارک آبی، اسباب بازی‌ها و اتاق بازی برای کودکان فراهم است. مارینا کوش آداسی ۵ کیلومتر و قلعه کوش آداسی ۲.۷ کیلومتر از هتل فاصله دارند. و در نهایت باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، عدنان مندرس ازمیر است که در فاصله ۵۱ کیلومتری از هتل واقع شده است.  

 

سفرهای عاشقانه و ماه عسل در کوش آداسی

آدرس: kadınlar denizi mevkii 9.sokak, 09400 Kusadası, Turkey 

۲۱ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران