اقامتی جذاب در هتل ثامن مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
اقامتی جذاب در هتل ثامن مشهد

تور مشهد مقصد اول زیارتی و سیاحتی در کشور ماست. مردمی که به مشهد سفر می‌کنند تمایل دارند در کنار زیارت حرم آقا امام رضا (ع) بتوانند اوغات فراغت جذابی هم داشته باشند. در حالی که اغلب مردم به دنبال هتل‌هایی با کم‌ترین فاصله با حرم و یا دسترسی آسان به نقاط اصلی شهر هستند هتل‌های ۳ ستاره مشهد مانند ۳ ستاره ثامن هم هست که منطقه‌ای به مراتب آرام‌تر قرار گرفته‌اند و امکانات متنوع و لوکسی را ارائه می‌دهند. ما در اینجا هتل بسیار جذاب ثامن را بررسی می‌کنیم.

 

درباره هتل ۳ ستاره ثامن

این هتل که از بهترین اقامتگاه‌های مشهد محسوب می‌شود با دو بلوک مجزا اقامتی باورنکردنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. بلوک دو در سال ۱۳۷۷ و بلوک یک در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و نهایتا در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی کلی قرار گرفت تا شکل و ظاهر بهتری پیدا کند.

اتاق‌ها

هتل ۴ ستاره ثامن دارای ۴۱۰ اتاق لوکس و مدرن است که در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند. از جمله‌ی این اتاق‌ها می توان به اتاق رویال دابل، سوئیت دو نفره (فضایی جادار با نوردهی خوب)، سوئیت رویال سه نفره(فضایی دلباز با دیزاین لوکس)، ویلا چهار نفره با دو خواب و... اشاره کرد. این اتاق‌ها همگی دارای امکانات رفاهی مدرنی مثل سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، تخت های نرم، حمام، لوازم بهداشتی ضروری، دمپایی، سرویس بهداشتی و اینترنت هستند. در این اتاق‌ها کاملا راحت خواهید بود.

رستوران و کافی شاپ

در اینجا غذاهای عالی و خوشمزه‌ای را می‌توانید نوش جان کنید، کافه با خوراکی‌ها و دسرهای لذیذ از شما پذیرایی می‌کند و می‌توانید از غذاهای ایرانی و فرنگی بسیار خوشمزه‌ای سفارش دهید. به طور کلی رستوران ایرانی و فرنگی در طبقه همکف با ظرفیت ۲۵۰ نفر، رستوران سنتی در محوطه هتل با ظرفیت ۷۰ نفر، کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر، و در نهایت کافه بیلیارد واقع در محوطه هتل با ظرفیت ۳۰ نفر نه تنها تنوع بی‌نظیری را در دسترس قرار داده‌اند بلکه به شما حق انتخاب بین نشستن در فضای باز و یا سرپوشیده را می‌دهند.

 

گروه هتل‌های هلیا مشهد

خدمات تفریحی و تجاری

وقتی از چنین هتلی حرف می‌زنیم باید حدس بزنید که امکانات تفریحی خوبی در دسترس قرار داده است. در سالن بدنسازی تمرین کنید و در حمام ترکی و یا جکوزی استراحت کنید و یا از ماساژهای حرفه‌ای استفاده کنید. همچنین اگر اهل تفریح و ورزشهای پر هیجان هستید و میخواهید اوقات فراغت خود را در هتل صرف تمرین و ورزش های دو نفری و یا گروهی با عزیانتان کنید پس به زمین تنیس بروید و یا در سالن بیلیارد، و پینگ پنگ وقت بگذرانید. برای افرادی که به دنبال تفریحات آرامشبخش هستند هم  دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است.

در اینجا ویژگی‌های تجاری و نشست هم برای پروژه‌های کاری و قرارهای شرکتی ارائه می‌شود. از جمله این‌ها می‌توان به سالن تشریفات و سالن همایش، خدمات اینترنتی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. بسیاری از مراسم‌های رسمی خصوصی و ارگانی در اینجا برگزار می‌شوند. لازم به ذکر است چون این امکانات ویژه محسوب میشوند باید برای استفاده از آنها نه تنها از قبل هماهنگی و رزرو انجام دهید بلکه باید هزینه‌های استفاده از سالن و برگزاری جلسات را هم بپردازید.

خدمات خانواده

نه تنها در اینجا اتاق‌های خانوادگی برای اقامت وجود دارد بلکه زمین بازی کودکان و اتاق بازی‌های ویدویی نیز در دسترس قرار دارد تا فرزندان شما اوقات سرگرم کننده‌ای را سپری کرده و همچون شما تعطیلات خوبی را تجربه کنند.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

فضای باز

هتل ثامن مشهد دارای فضای باز جذاب و سرسبزی است که روح شما را جلا داده و کمی حس آرامش و دور شدن از خیابان‌های پر سر و صدا را ایجاد می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از باغچه، فضائی برای پیاده روی، فضای سبز، فضای بیرون برای شام، مسیر پیاده روی، آلاچیق بیرون از هتل و حوض آب لذت ببرید. همچنین اتاق‌ها نیز برخی نمای شهر و برخی نمای باغ ارائه می‌دهند.

سایر ویژگی‌های هتل ثامن مشهد

ثامن هتلی جذاب و بزرگ است که سعی کرده خدمات خود را به سطح بین‌امللی نزدیک کند بنابراین سخت نیست وقتی می‌بینیم خدمات کاملی در همه زمینه‌ها وجود دارد از دیگر خدمات اینجا می‌توان به پارکینگ، آسانسور، روزنامه روز، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.

 

معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه

تلفن: ۰۹۰۰۰ ۳۵۵۱ ۰۵۱

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران