اقامتی به یادماندنی در هتل درویش مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
اقامتی به یادماندنی در هتل درویش مشهد

تور مشهد یکی از نقاط بسیار توریستی و محبوب مردم ایران و کشورهای اطراف، مخصوصا حاشیه خلیج فارس است. هدف اصلی مردم از سفر به مشهد زیارت حرم مطهر امام رضا است، اما هیچکس نگفته سفر به این شهر نباید جنبه‌های دیگری داشته باشد. اقامت در بهترین هتل‌های مشهد، رفتن به مجلل‌ترین مراکز خرید، تفریحات مختلف و غذا خوردن در رستوران‌های درجه یک همگی می‌توانند جزوی از این سفر باشد. برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی اقامت در هتل‌های آنچنانی گامی موثر خواهد بود. ما در این مقاله هتل درویشی را معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی هتل درویش مشهد

این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۱.۴ کیلومتری حرم مطهر واقع شده در خیابان امام رضا اصلی‌ترین مسیر منتهی به مرقد قرار گرفته است. یعنی با اقامت در این هتل شما می‌توانید به راحتی و ظرف تنها حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر برسید. این هتل مجلل در ۲۵ طبقه طراحی و گسترده شده و به عنوان بلندترین اقامتگاه و تنها هتل آتریوم شرق کشور شناخته می‌شود. در این هتل ۲۲۳ اتاق و سوییت در کلاس‌های مختلف گنجانده شده که همگی دارای طراحی داخلی لوکس و امکانات کلاس جهانی هستند. این هتل با اتاق‌های وی‌آی‌پی، رویال، فصل، پنت هاوس و اتاق ملل در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید.

 

معرفی مکان‌های زیارتی مشهد

اتاق‌ها و امکانات داخلی

در هر کدام از این اتاق‌ها امکانات رفاهی کلاس بالایی در نظر گرفته شده است. مثلا اتاق‌های کویین که دونفره هستند و با دکوراسیون داخلی سلطنتی در طبقات ۱۵ و ۱۶ واقع شده‌اند دارای جکوزی، سرویس فرنگی، و سیستم تلوزیون هوشمند هستند. این اتاق را هتل به عنوان پیشنهاد ویژه برای ماه عسل ارائه می‌دهد. به امکانات داخلی آن می‌توان به اینترنت رایگان، حمام و سشوار، مینی‌بار و بوفه رایگان صبحانه اشاره کرد. این در حالی است که اتاق‌های امپریال دارای اتاق، سرویس فرنگی، جکوزی و تلوزیون هوشمند هستند و از امکاناتی همچون حمام و سشوار، اینترنت رایگان، مینی‌بار، تلوزیون هوشمند، بوفه صبحانه رایگان، و شاتل برخوردار هستند.

استخر و اسپا

هتل درویشی اولین هتل مشهد است که به طور خاص ماساژ و خدمات اسپا را به معنای واقعی آن در مشهد راه‌اندازی کرد. در این اسپا کافی شاپی دل‌انگیز وجود دارد که می‌توانید با رفتن به آن ضمن استفاده از خدمات عالی و درمانی از خنکای آب و منویی سراسر لذیذ و دلخواه استفاده ببرید. فضای استخرها شیک، لوکس و کاملا مدرن است. مجموعه آبی هتل درویش هم برای مهمانان و هم برای بازدیدکنندگان در دسترس قرار دارد. هزینه امکاناتی مثل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و چیزهایی از این قبیل با بلیط ورودی و مثل دیگر جاذبه‌های آبی این شهر محاسبه می‌گردد. اما ویژگی‌های مجلل دیگری همچون حمام ترکی، اسپا و ماساژها قیمتی گزاف و چند برابری دارند. دلیلش هم واضح است، این خدمات حرفه‌ای و محیط مجلل را در جاهای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

 

بازدید از باغ موزه نادری مشهد

رستوران و کافی شاپ

در این هتل چند رستوران و کافی شاپ با فضای مختلف و منوهای عالی وجود دارد که طیفی از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌‌کنند. این رستوران‌ها شامل سالن غذاخوری ایرانی، خارجی، فست فود، روف گاردن با منظره ای دیدنی و کافی شاپ می‌شوند. شما می‌توانید در هر کدام از این رستوران‌ها که تمایل دارید غذا بخورید و مزه غذاها را تا سال‌ها زیر دندان‌هایتان حس کنید.

سایر خدمات

این هتل آنقدر مجلل، همه چیز تمام و پر و پیمانه است که می‌توان برایش مقاله‌ای بلند بالا نوشت، اما از آنجایی که از حوصله این مطلب خارج است مختصر نگاهی می‌اندازیم. از سایر خدمات می‌توان به صرافی در هتل، سرویس ۲۴ ساعته اتاق، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، و تفریحاتی مثل سالن بیلیارد نام برد. تالار پذیرایی این هتل نیز پکیج‌های مختلفی مثل پکیج تولد، مراسم‌های شام‌دهی، عروسی و غیره ارائه می‌دهند. خدمات تجاری و سالن گردهمایی نیز از دیگر امکانات این هتل هستند. به علاوه شما می‌توانید سری به فروشگاه‌های هتل بزنید. البته نباید انتظار قیمت‌های پایین وارزان را داشته باشید.

 

کاخ خورشید کلات بنایی به جا مانده از نادر شاه

نزدیک‌ترین نقاط برجسته شهر به هتل درویش

شما می‌توانید با ۲۲ دقیقه ماشین سواری به سالن نمایشگاه بین‌المللی مشهد، ۲۵ دقیقه به سرزمین آبی، ۳۰ دقیقه ماشین ساری به منطقه ییلاقی طرقبه، با یک ربع پیاده‌روی به بازار رضای مشهد و تنها ۸ دقیقه ماشین‌سواری به ایستگاه راه آهن برسید.

به طور کلی هتل درویش هر چیزی که لازم باشد و حتی چیزهای بیشتری که مهمانان به آن‌ها نیاز پیدا نمی‌کنند را هم در مجموعه خود گنجانده است. بنابراین وقتی اسم هتل درویش را می‌شنوید تصور نکنید با اقامتگاهی ساده و بی‌آلایش طرف هستید برعکس این هتل در رده هتل‌های لوکس جهان قرار دارد.

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا(ع)-بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

۰۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران