هتل‌های لوکس جورج تاون پنانگ: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری مالزی
هتل‌های لوکس جورج تاون پنانگ: بخش دوم

جورج تاون، اصلی‌ترین منطقه در پنانگ است که در گوشه شمال شرقی این جزیره واقع شده و مملو از مغازه‌های غیر متعارف چینی، جاده‌های باریک، عمارت‌های دوران استعمار به سبک قدیمی، خانه‌های قبیله‌ای و معابد پر زرق و برق رستورانها و کافه‌هاست.

ناگفته نماند که این محدوده، از جاذبه‌های طبیعی فراوانی برخوردار است و مناظری بی‌بدیل از سواحل، جنگلها و دریاچه‌ها را به گردشگران در سفر با تور مالزی هدیه می‌دهد. انواع هتل‌ها با هر سطحی از بودجه و خدمات نیز پذیرای مسافران مشتاق در جورج تاون هستند. بیایید ما هم در ادامه مقاله قبل، سری بزنیم به برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های جورج تاون پنانگ در مالزی.

 

Muntri Mews

این هتل بوتیک ۴ ستاره با ۲۱ اتاق و سوئیت و با ترکیبی از طراحی مدرن و وسایل عتیقه و سنتی، اقامتگاه‌هایی شیک و خلاقانه را در جرج تاون مالزی ارائه می‌دهد. سوئیت‌های این ملک که با آثار هنری هنرمندان محلی تزئین شده‌اند، به سمت باغ‌های گرمسیری هتل باز می‌شوند. از امکانات رفاهی مدرن و پرطرفدار این مکان، می‌توان به تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچ اشاره کرد. بعلاوه هر سوئیت، دارای یک اتاق نشیمن بزرگ است و برخی نیز دارای بالکن هستند.

در اینجا مهمانان می‌توانند برای هماهنگی تور، خدمات خرید بلیط و برخورداری از محل نگهداری چمدان به میز رزرواسیون ۲۴ ساعته مراجعه کنند. این هتل همچنین دارای یک فروشگاه سوغاتی است که اکسسوری‌های عتیقه و جذابی را در خود جای داده و یک مرکز تجاری کوچک به شمار می‌آید. از طرفی باید گفت کافه Mews در این اقامتگاه، غذاهای ویژه آسیایی و بین المللی را سرو می‌کند که از مواد اولیه محلی و تازه تهیه شده‌اند.

 

بازدید از پائولا جرجاک در سفر به پنانگ

آدرس: 77, Lebuh Muntri, 10200 George Town, Malaysia

 

Areca Hotel Penang

میهمانان این اقامتگاه، می‌توانند از غذاهای اروپایی و صبحانه‌های قاره ای بسیار لذیذ رستوران نهایت لذت را ببرند. کودکان دلبندشان را برای تفریح به باشگاه کودکان برده و یا اوقاتشان را در کتابخانه به مطالعه بپردازند. همه این موارد در این استراحتگاه زیبا فراهم است.

بعلاوه ۲۷ اتاق این هتل ۴ ستاره، همگی دارای تراس هستند و بهترین فضا را برای هواخوری و بهره‌مندی از مناظر اطراف فراهم می‌کنند. گفتنی است که فاصله این ملک از جاذبه‌های دیدنی جرج تاون مالزی مانند موزه Upside Down پنانگ و گالری هنری پنانگ،  ۴۵۰ متر است. و از دیگر جاذبه‌های این حوالی، می‌توان به دژ کورنوالیس و همچنین دهکده سنتی و دیدنی Clan Jetties اشاره کرد. گفتنی است این دهکده پرگردشگر، مشتمل بر تعدادی از خانه‌های روستایی که روی ستون‌های چوبی بر فراز آب قرار گرفته‌اند و به زیبایی خودنمایی می‌کنند.

آدرس: 5Jalan Khoo Sian Ewe, 10050 George Town, Malaysia

 

Muntri Grove

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره پنانگ است که دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت و همچنین اتاق‌های مبله با سلیقه‌ای را ارائه می‌دهد که از تم رنگی سفید و قهوه ای برخوردارند. این ۱۶ اتاق همگی از فضای نشیمن، تلویزیون، حمام و امکانات تهیه چای و قهوه برخوردارند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در امتداد باغ این ملک آرامش بخش قدم بزنند و در تراس بیرونی چای بنوشند. در صورت درخواست، خدمات ماساژ نیز در این هتل ارائه می‌شود.

از جاذبه‌های دیدنی این حوالی می‌توان به برج کومتار، عمارت پنانگ پراکان و مرکز خرید پرانگین اشاره کرد. گفتنی است فرودگاه بین المللی پنانگ، در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد و این اقامتگاه ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهد.

آدرس: 127,129,131A - F Lebuh Muntri, 10200 George Town, Malaysia

 

Courtyard by Marriott Penang

این هتل ۴ ستاره دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار بوده و از خدمات رزرواسیون ۲۴ ساعته برخوردار است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از سونا استفاده کنند و یا از بالکن اتاقشان به مناظر شهری دسترسی داشته باشند.

همه ۱۹۹ اتاق این اقامتگاه به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی مجهز هستند. گفتنی است هر روز، صبحانه قاره‌ای در این هتل سرو می‌شود. میدان تایمز پنانگ و همچنین رِینبو اسکای واک در کومتار، از نقاط محبوب مورد علاقه گردشگران در نزدیکی محل اقامت به شمار می‌آیند.

 

راهنمای سفر از کوالالامپور به پنانگ

آدرس: 218D Jalan Macalister, 10400 George Town, Malaysia

 

Yeng Keng

این هتل بوتیک قرن نوزدهمی که مورد بازسازی قرار گرفته و در امتداد خیابان Chulia واقع شده، ۱۵ دقیقه پیاده روی از دژ کورنوالیس و ۱۰ دقیقه پیاده روی از تفرجگاه ساحلی Gurney Drive فاصله دارد. در اینجا می‌توانید از استخر روباز، رستوران و وای فای رایگان، خدمات لباسشویی و خشکشویی برخوردار شوید.

تعداد ۲۹ اتاق جذاب این هتل ۴ ستاره، تلفیقی از سبک دکوراسیون هندی و انگلیسی را به نمایش می‌گذارند. آنها همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. همچنین مهمانان پس از یک روز گشت و گذار و چشیدن غذاهایی که باید در پنانگ امتحان کنند، می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه به مطالعه بپردازند. در ضمن به عاشقان خوراکی باید گفت در این ملک گزینه‌های صبحانه اروپایی و محلی بسیار لذیذی سرو می‌شود. بعلاوه کافه و بار Yeng Keng ترکیبی از طعم‌های موردعلاقه هاینانی و غربی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 362, Chulia Street, World Heritage City Of George Town,, 11600 George Town, Malaysia 

 

Hompton

این هتل ساحلی، در آوریل ۲۰۱۹ در فاصله  ۱.۷ کیلومتری ساحل Tanjung Bungah افتتاح شد. مانند بسیاری از هتل‌های لوکس در جرج تاون، این اقامتگاه نیز از رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار است.

تعداد ۲۰۰ اتاق در این هتل ۴ ستاره درنظر گرفته شده‌اند که همگی از تمام امکانات رفاهی مدرن بهره‌مند هستند. گفتنی است مهمانان هتل، می‌توانند صبحانه را به صورت بوفه صرف کنند. جالب است بدانید که رِینبو اسکای واک در کومتار، تنها ۸ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی پنانگ نیز در مسافت ۱۹ کیلومتری از هتل واقع شده است.

 

بهترین کافه‌های پنانگ برای خوردن دسرهای خوشمزه

آدرس: No 533, Jalan C.M. Hashim Tanjung Tokong, 11200 George Town, Malaysia

۲۳ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران