هتل‌های لوکس جورج تاون پنانگ: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری مالزی
هتل‌های لوکس جورج تاون پنانگ: بخش اول

جزیره پنانگ که تلفیقی جذاب از تاثیرات فرهنگ و تاریخ شرقی و غربی را به دوش می‌کشد، پربازدیدترین مقصد مالزی به شمار می‌آید. این جزیره، با حفظ سنت های استعماری خود موفق به پذیرش مدرنیته شده است.

اگرچه ویترین فروشگاه‌های چینی در چشم انداز جورج تاون پنانگ چشم بینندگان را خیره می‌کنند، اما در عین حال بوتیک‌های هنری، کافه‌ها، رستورانها و مراکز فرهنگی و هنری متعددی را می‌توان در این محدوده بعنوان جاذبه‌های گردشگری در سفر با تور مالزی شاهد بود.

اما در این میان نمی‌توان از انواع اقامتگاه‌های ریز و درشت در این منطقه غافل بود که طیف وسیعی از گردشگران را در خود جای می‌دهند. ما نیز در این مقاله، به گشت و گذار در هزارتوی لوکس‌ترین هتل‌های جرج تاون پنانگ در مالزی خواهیم پرداخت.

 

The Prestige

این هتل لوکس ۵ ستاره با ۱۵۸ اتاق، در جورج تاون و در ۲۰۰ متری موزه واندرفود واقع شده و محل اقامتی عالی را با وجود رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، استخر شنای روباز و رزرواسیون ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. بعلاوه در اینجا خدمات اتاق و خدمات دربان نیز فراهم است.

در این اقامتگاه، تمام اتاق‌ها به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز شده‌اند. صبحانه بوفه نیز هر روز در هتل سرو می شود. از نقاط محبوب گردشگری در نزدیکی این هتل، می‌توان به عمارت پنانگ پراناکان و دژ کورنوالیس اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه به این اقامتگاه، فرودگاه بین‌المللی پنانگ است که در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 8Gat Lebuh Gereja, 10300 George Town, Malaysia

 

Jawi Peranakan Mansion

این اقامتگاه ۴ ستاره که در یک عمارت مرمت شده انگلیسی-هندی واقع شده، از اتاق‌هایی کاملا مجهز به تمام امکانات رفاهی برخوردار بوده و وای فای رایگان را در سراسر ملک در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. گفتنی است طراحی دکوراسیون  تمام ۱۵ اتاق این ملک، از معماری مغول الهام گرفته شده و دارای یک تخت شاهانه و تزئین شده با تودوزی‌های بومی هستند.

راهروها و پنجره‌های طاق دار چوبی، حمام اختصاصی، خدمات خشکشویی و سرویس ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، از دیگر امکانات این هتل مجلل هستند.  جالب است بدانید که این عمارت، ۶۰۰ متر با محله چینی‌ها فاصله دارد.

 

راهنمای سفر از کوالالامپور به پنانگ

آدرس: 153, Jalan Hutton, 10050 George Town, Malaysia

 

Tien

این هتل ۴ ستاره لوکس و شیک، در آگوست ۲۰۱۷ در یک موقعیت استراتژیک نسبت به جاذبه‌های پرطرفدار جرج تاون افتتاح شد. این اقامتگاه، دارای یک استخر شنا در پشت بام و اتاقهای مهمان است که با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند. سرویس بهداشتی و حمام مجلل، تلویزیون صفحه تخت، عایق صوتی و تهویه مطبوع از مهمترین امکانات ۸ اتاق این اقامتگاه به شمار می‌آیند.

اگر به صبحانه قاره‌ای علاقمندید، می‌توانید هر روز آن را در غذاخوری این ملک صرف کنید. همچنین در صورت تمایل، عصرها در سالن دنج اینجا به ریلکس کردن و استراحت بپردازید و یا از منظره استخر و هوای عالی فضای باز لذت ببرید.

گفتنی است پرسنل این هتل، رفتاری بسیار دوستانه دارند و خوشحال می‌شوند که در زمینه ارائه اطلاعات محلی و گردشگری شهر به شما کمک کنند. بعلاوه باید گفت ترانسفر فرودگاهی در این ملک، با هزینه اضافی در دسترس است. این هتل، از محله چینی‌ها ۸۰ متر و از منطقه هند کوچک ۶۰۰ متر فاصله دارد.

آدرس: 348, Chulia Street, Penang, 10200 George Town, Malaysia

 

Cheong Fatt Tze

این هتل بوتیک در یک عمارت به سبک چینی واقع شده و برای طراحی دکوراسیون، از اکسسوری‌های جالب توجه و عتیقه بهره برده است. در اینجا می‌توانید از کتابهای ارزشمند کتابخانه، پارکینگ رایگان، خدمات دربان و لباسشویی برخوردار شوید.

این هتل ۴ ستاره دارای ۱۸ اتاق است که هر کدام طراحی جداگانه و منحصر به فردی دارند، اما همگی دارای مبلمان چوبی های و سیستم تهویه سنتی هستند. اگر مایل بودید می‌توانید عصرها به گردش در باغ ملک بپردازید و از مناظر زیبا و هوای دلپذیر نهایت استفاده را ببرید. گفتنی است این هتل، در کنار یک غذاکده واقع شده که غذاهای محلی باکیفیتی را سرو می‌کند. بعلاوه از این اقامتگاه، دسترسی به سایر نقاط شهر بسیار آسان است. زیرا هتل، در فاصله یک کیلومتری از ترمینال اتوبوسرانی کومتار قرار دارد و همچنین با فرودگاه بین المللی پنانگ، ۴۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

 

معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

آدرس: 14, Leith Street, 10200 George Town, Malaysia

 

Eastern & Oriental

این هتل لوکس، در محدوده‌ای واقع شده که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و بناهای قرن نوزدهمی پنانگ را می‌توانید در این حوالی شاهد باشید. و اما خود هتل از یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و خدمات اجاره دوچرخه، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان برخوردار است.

و همچنین مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی بی‌نظیر محلی و بین المللی در یکی از ۶ رستوران هتل لذت ببرند و یا در بار به صرف نوشیدنی بپردازند. گفتنی است یکی از این غذاخوری‌ها، چای عصرانه سنتی انگلیسی نیز سرو می‌کند.

این هتل ۳.۳ کیلومتر با تفرجگاه ساحلی و محبوب Gurney Drive و مراکز خرید Gurney Plaza و Gurney Paragon فاصله دارد. همچنین باید گفت موزه دولتی و گالری هنر پنانگ  ۷۰۰ متر و موزه هنری Penang 2D Trick 850 متر از این اقامتگاه ۵ ستاره فاصله دارند.

بعد از ظهرهای تنبل و رخوت آور را نیز می‌توانید زیر نور آفتاب و در استخر روباز که چشم اندازی زیبا به دریا دارد، به شنا بپردازید. جالب است بدانید که اینجا دارای ۲۳۲ سوئیت و اتاق است که به سبک استعماری طراحی شده‌اند و همگی دارای مبلمان کلاسیک چوبی، سالن استراحت و محل کار  با فضای کافی، تلویزیون کابلی و حمام‌های بزرگ هستند. روزنامه‌های برتر نیز، به صورت روزانه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. بعلاوه میهمانان می‌توانند برای چنج کردن ارز، شرکت در تورهایی که هتل ترتیب می‌دهد، نگهداری چمدان و خدمات دربانی به میز رزرواسیون مراجعه کنند.

 

بهترین کافه‌های پنانگ برای خوردن دسرهای خوشمزه

آدرس: 10 Farquhar Street, Georgetown, 10200 George Town, Malaysia

 

Seven Terraces

این هتل بوتیک، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا معبد مهم Goddess of Mercy و عمارت محبوب پنانگ پراناکان فاصله دارد و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از عمارت Cheong Fatt Tze و موزه پنانگ واقع شده است. این اقامتگاه ۴ ستاره، ۱۸ اتاق بزرگ را شامل می‌شود که همگی دارای بالکن، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، کتری برقی، صندوق امانات شخصی، اتو و تلویزیون صفحه تخت هستند.

استخر روباز، یک میز رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات ماساژ، از سایر امکانات این ملک به یاد ماندنی به شمار می‌آیند. گفتنی فرودگاه بین‌المللی پنانگ، ۳۰ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است.

آدرس: Stewart Lane, 10200 George Town, Malaysia

۱۷ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران