تجربه‌ای جدید در پارک‌های آبی مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
تجربه‌ای جدید در پارک‌های آبی مالزی

هوای گرم مالزی شاید باعث نگرانی بسیاری از افراد در سفر به این کشور زیبا و پرماجرا شود اما همین موضوع می‌تواند دلیل بر رفتن به پارک‌های آبی و لذت بردن از تفریحات و هیجان‌های آنجا است. در تور مالزی توریست‌ها می‌توانند یک روز کامل خود را با رفتن به یکی از پارک‌های آبی آن سپری کنند. پس اگر به دنبال هیجان و ایجاد یک روز هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی برای خود و خانواده در این سفر هستید شما را به همراهی ما در این مقاله دعوت می‌کنیم. چرا که این بار قصد داریم تا به معرفی بهترین پارک‌های آبی مالزی برای داشتن روزی هیجان‌انگیز بپردازیم.

 

پارک آبی سان وی لاگون (Sunway Lagoon Water Park)

پارک آبی Sunway Lagoon یکی از معروف‌ترین پارک‌های مالزی است که به عنوان مکانی برای رسیدن به آرامش و همچنین هیجان شناخته می‌شود. علاوه بر آن در این پارک آبی می‌توانید با تفریحات آبی جذاب گرمای گرمسیری مالزی را برای یک روز کامل فراموش کنید. از جمله تفریحات این پارک آبی می‌توان به سرسره‌های پیچ‌ در پیچ با شیب بالا، تونل‌های هیجان‌انگیز سرسره‌ای هیجان‌انگیز و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. ساعات کاری برای رفتن به این پارک آبی همه روزه از ۱۰ صبح تا ۶ عصر است. همچنین علاقه‌مندان باید قبل از ورود هزینه‌ای را برای تهیه بلیط ورودی تهیه کنند. این هزینه برای کودکان ۱۴۱ و برای بزرگسالان ۱۶۹ رینگت مالزی است.

آدرس: 3، Jalan PJS 11/11 ، Bandar Sunway ، 47500 Petaling Jaya ، سلانگور ، مالزی

 

پارک آبی گامبانگ (Gambang Water Park)

پارک آبی Gambang که به عنوان یکی از پر بازدیدترین پارک‌های آبی در مالزی شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و نمایش‌های شبانه را ارائه می‌دهد. توریست‌هایی که به همراه خانواده سفر کرده‌اند می‌توانند با انتخاب این پارک آبی روزی فوق‌العاده و لذت‌بخشی را برای بچه‌ها و خود رقم بزنند. همچنین هر روز مسابقه‌های آبی متنوعی در این پارک آبی برگزار می‌شوند که شرکت در آن‌ها هیجان و لذت بیشتری را از آن مسافران خواهد کرد. هزینه ورود به این پارک آبی به ازای هر یک نفر ۵۸ رینگت مالزی است. ساعات کاری پارک آبی گامبانگ در روزهای تعطیل رسمی و سه روز آخر هفته از ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ بوده و در سایر روزهای هفته از ۱۰:۳۰ تا ۱۸:۳۰ است.

 

معرفی پارک‌ها و آبشارهای زیبای لنکاوی

آدرس: یوتاما، Bukit Resort ، Jln Bukit Gambang Resort ، 26300 Gambang ، Pahang ، مالزی

 

پارک آبی لگولند (Legoland Water Park)

بدون شک یکی از بهترین پارک‌های آبی مالزی برای داشتن روزی هیجان‌انگیز و متفاوت پارک آبی لگولند است. مخصوصا اگر به همراه کودکانتان به مالزی سفر کرده‌اید توصیه می‌کنیم حتما رفتن به پارک آبی Legoland را در برنامه‌های سفر خود قرار دهید. از جمله امکانات این مجموعه تفریحی می‌توان به رستوران با منو غذایی متنوع، وسیله‌های هیجان‌انگیز تفریح مثل سرسره‌های طولانی و شیب‌دار، نمایش اسلایدها و تخفیف‌های شگفت انگیز و ... . هزینه ورود به این پارک فوق‌العاده زیبا به ازای هر یک کودک ۸۲ و به ازای هر یک بزرگسال ۹۸ رینگت مالزی است. در صورت تمایل به بازدید از این پارک آبی می‌توانید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ عصر در آن حضور پیدا کنید.

آدرس: 79100 Nusajaya ، Johor ، مالزی

 

پارک آبی دسا (Desa Water Park)

پارک آبی دسا از دیگر گزینه‌هایی است که به عنوان یکی از بهترین پارک‌های آبی مالزی شناخته می‌شود. در این مکان توریست‌ها می‌توانند به هر آنچه که در دسته سرگرمی، غذا، هیجان و تفریحات هیجان‌انگیز آبی انتظار دارند دست یابند. علاوه بر آن پارک آبی دسا طولانی‌ترین Master Blaster آسیا را در خود جای داده است. ساعات کاری این پارک آبی از ۱۰ صبح تا ۶ عصر بوده و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند از امکانات و استخرهای مجهز و استاندارد آن استفاده کنند.

 

معرفی پارک‌های دریایی لنکاوی

آدرس:Jalan Desa ، Taman Danau Desa ، 58100 kuala lampur ، Wilayah Persekutuan ، کوالالامپور، مالزی

 

پارک آبی کارناوال (Carnival Water Park)

کارناوال که یکی از ۱۰ پارک آبی برتر مالزی از لحاظ امکانات و طبق نظر گردشگران محسوب می‌شود. میهمانان این پارک آبی می‌توانند سفری باورنکردنی را برای خود در این مکان فراهم کنند. سرسره‌های هیجان انگیز روباز یا لوله‌ای، استخرهای بزرگ و متنوع، چاله فضایی، ساحل و موارد دیگری از این قبیل تفریحاتی هستند که می‌توانید در پارک آبی کارناوال از آن‌ها استفاده کنید. گردشگران با انتخاب این مکان حتی یک لحظه کسل کننده‌ای را در طول روز تجربه نخواهند کرد. ساعات کاری این پارک آبی در تمامی ایام هفته از ۱۱ صبح تا ۶ عصر بوده و چهارشنبه‌ها تعطیل است.

 

گردش در پارک تامان تامادون اسلام در مالزی

آدرس: Persia Sinta Xiang, 08000 Sangai Patani، کده، مالزی

۱۹ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران