معرفی هتل شاه پالاس باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل شاه پالاس باکو

هتل‌های لوکس و گران‌قیمت زیادی در تور باکو هستند. هتل‌هایی که هر کدام امکانات و خدمات تقریبا یکسانی دارند اما در ظاهر با هم متفاوت هستند. هتل‌های زنجیره‌ای همچون هیلتون که با ساختمان بزرگ و چشم‌گیرش شما را مجذوب خود خواهد کرد. اما ما امروز به سراغ مدل دیگری از هتل‌های جذاب باکو رفته‌ایم. هتل 4 ستاره شاه پالاس که یک مکان جذاب با معماری و دکور خیلی جالب است. همراه ما باشید تا بیشتر از این هتل برایتان بگوییم.

 

هتل شاه پالاس باکو

این هتل ۴ ستاره برای آن‌هایی که می‌خواهند جایی متفاوت را برای اقامت انتخاب کنند، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو  هتلی ایده‌آل محسوب می‌شود. هتل شاه پالاس باکو تنها ۵۰ متر از ایستگاه مترو ایچری شهیر فاصله دارد و شما به راحتی با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز شهر یا بلوار باکو بروید.

طراحی داخلی هتل به واقع شبیه به یک قصر دیدنی‌ است که وقتی وارد لابی آن می‌شوید، نور از سقف شیشه‌ای به داخل سالن می‌تابد و نور گرمی که به عمد برای فضای عمومی و اتاق‌ها در نظر گرفته شده، حس و حالی کلاسیک را به همه چیز می‌دهد. ترکیب معماری کلاسیک، عناصر ملی آذربایجان و همچنین امکانات به روز و خیلی عالی، از شاه پالاس باکو یک اقامتگاه متفاوت و در عین حال عالی را می‌سازد که شبیه به هیچ هتل دیگری در شهر نیست.

اتاق‌ها و سوییت‌ها این هتل

در مجموع ۳۵ اتاق و سوییت برای هتل شاه پالاس باکو در نظر گرفته شده که باعث می‌شود فضای کلی آن نسبتا خلوت و آرامش بخش باشد. برای این اتاق‌ها نیز و سوییت‌ها نیز سه دسته بندی وجود دارد که یک به یک به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما ابتدا از امکانات عمومی که در تمامی اقامتگاه‌های این هتل خواهید داشت بگوییم که شامل اینترنت بی سیم رایگان، تهویه هوا مطبوع، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب، مبلمان و ... می‌شود.

اتاق‌ها: شما در میان اتاق‌های این هتل دو انتخاب دارید که شامل اتاق‌های استاندارد ۲۶ متری و اتاق‌های دوبل ۳۶ متری می‌شود. این اتاق‌ها از نظر طراحی کاملا مطابق با دیگر بخش‌های هتل به شکلی زیبا تزیین شده و امکانات کاملی برای اقامت شما در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

سوییت‌ها: در زمینه سوییت‌ها اما کمی اوضاع متفاوت است و شما می‌توانید سوییت‌های اصلی ۵۱ متری و سوییت‌های جونیور ۳۸ متری را برای خود انتخاب کنید که از اولی تنها ۳ مورد و برای دومی ۲ مورد در هتل در نظر گرفته شده است. این سوییت‌ها شامل مبلمان کامل‌تری هستند.

پرزدنشیال سوییت: تنها دو سوییت پرزدنشیال در این هتل وجود دارد که هر کدام آن‌ها ۱۰۰ متر مربع وسعت دارند. اتاق‌ها مجزا، مبلمان شاهانه بسیار عالی، امکانات حداکثری، گاوصندوق بزرگ و ... از امکانات این سوییت‌ها به شمار می‌آیند که طبعا گران‌ترین انتخاب شما در هتل نیز هستند.

غذا و نوشیدنی

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب هتل شاه پالاس باکو، رستوران بسیار خوب آن است که در فضایی کلاسیک و جذاب آماده شده و شما می‌توانید نمایی زیبا از بخش قدیمی شهر را نیز هنگام خوردن غذا در محیط لوکسش، به تماشا بنشینید. این رستوران که در کنار غذاهای محلی چند نوع غذای بین‌المللی نیز سرو می‌کند، یک بخش تراس نیز دارد تا بتوانید در روزهای گرم سال، در محیطی روباز به صرف غذا مشغول شوید. در کنار این رستوران یک کافه نیز در نظر گرفته شده که در کنار انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی‌ها و دسرهای خیلی خوشمزه‌ای سرو می‌کند.

 

هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو

اسپا و سالن ورزشی

شاید مرکز اسپای این محل خیلی لاکچری به نظر نیاید، اما سالن‌های بسیار تمیز و شیکی داشته و سرویس دهی متنوع و خیلی با کیفیتی در آن انجام می‌شود. همچنین یک سالن ورزش جمع و جور و خوب نیز در هتل تعبیه شده تا بتوانید در تور باکو، ورزش‌های خود را نیز پی بگیرید.

نکات آخر درباره هتل شاه پالاس باکو

  • این هتل تا فرودگاه حیدر علیف حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد
  • اجازه بردن حیوانات خانگی به هتل را نخواهید داشت
  • پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار خواهد گرفت
  • خدمات دهندگان هتل به زبان‌های انگلیسی، آذری و ترکی استانبول مسلط هستند
  • استفاده از مرکز اسپا هزینه‌ای برای مهمانان نخواهد داشت

۱۱ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران