معرفی هتل آستین باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل آستین باکو

یکی از نکاتی که حتما در سفر به باکو باید در نظر داشته باشید، موقعیت مکانی هتلی است که است که برای این سفر انتخاب می‌کنید. اگر یک هتل در مرکز شهر که دسترسی به مراکز خرید و مراکز توریستی باکو را داشته باشد انتخاب نمایید، در هزینه‌های رفت و آمد شما در پایتخت آذربایجان، تا حد زیادی صرفه جویی شده و همچنین خیلی راحت به این مراکز دسترسی خواهید داشت. هتل چهار ستاره‌ای که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، در همین زمره قرار می‌گیرد.

 

کوتاه درباره هتل آستین باکو

خیابان نظامی باکو، معروف‌ترین و مهم‌ترین خیابان در شهر باکو به حساب آمده و بسیاری از فروشگاه‌های مهم، مراکز خرید و رستوران‌ها و هتل‌های شیک در این خیابان قرار دارند و قرار گیری این هتل در خیابان مذکور، دسترسی شما را به تمامی مراکز یاد شده، سهل می‌کند. هتلی شیک با امکانات عالی که از تراسش، می‌توانید به رفت و آمد مردم در شلوغ‌ترین خیابان شهر نگاه کرده و همچنین از خدمات عالی آن‌ در تور باکو استفاده نمایید.

مجموعه چهار ستاره و شیک هتل آستین باکو (Austin)، دارای امکاناتی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سلامتی، اتاق ورزش، رستورانی بسیار عالی و ... است و همچنین در زمینه اتاق‌ نیز تنوع درخوری دارد که در ادامه بیشتر از آن‌ها برایتان می‌گوییم.

عکس: booking

 

اتاق‌های هتل آستین باکو

تمامی واحدهای اقامتی در این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم و پر سرعت رایگان، مینی‌بار، دسترسی رایگان به مرکز اسپا و سلامتی، دستگاه چای و قهوه ساز، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع و ... هستند اما تفاوت‌هایی در موردشان وجود دارد که قیمت‌ هر کدام از آن‌ها را متمایز از دیگری می‌کند:

  • اتاق‌های استاندارد همراه با بالکون: این اتاق‌ها ۲۰ متری که هر دو دارای بالکن‌هایی نسبتا بزرگ رو به خیابان هستند، به دو شکل با تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره ارائه شده و گنجایش دو نفر را دارند. در این واحدها خبری از میز تحریر نیست و تنها تخت، دو میز کوچک برای چراغ خواب و مینی‌بار در نظر گرفته شده و همچنین تلوزیون نیز به دیوار نصب شده است.
  • اتاق‌های دلوکس: این واحدها ۳۰ متری بوده، تا ۳ نفر گنجایش دارند و به دو شکل همراه با بالکن و بدون بالکن ارائه می‌شوند. در این واحدها وان در حمام گنجانده شده و همچنین نیم ست مبلمان و یک میز تحریر نیز در آن‌ها وجود دارد. اتاق‌های دلوکس انتخابی خوب برای خانواده‌های سه نفره در هتل آستین باکو به حساب می‌آیند.
  • سوییت‌های جونیور: سوییت جونیور نیز گنجایش تا 3 نفر داشته اما وسعت آن، ۳۵ متر مربع است و تا حد زیادی از نظر امکانات و وضعیت شبیه به اتتاق‌های دلوکس بوده با این تفاوت که فضا و دکور شیک‌تری برایش در نظر گرفته‌اند و تمامی این سوییت‌ها بالکن دارند.
  • سوییت کینگ: سوییت‌های کینگ نیز دارای بالکن بوده و ۴۰ تر مربعی هستند و با گنجایش تا ۴ نفر، گران‌ترین گزینه در هتل به حساب می‌آیند. دو اتاق مجزا، دو تلوزیون، مبلمان کامل، میز تحریر بزرگ، سرویس بهداشتی و خمام شیک و تمام امکاناتی که در دیگر اتاق‌ها از آن‌ها اسم بردیم، برای این سوییت‌ها لحاظ شده است.

همچنین در نظر داشته باشید که تمامی اتاق‌ها با دیوارهای ضد صدا ساخته شده‌اند، دارای گاو صندوق کوچک اختصاصی هستند و با کلیدهای الکترونیک قابل دسترسی هستند.

 

معرفی ۷ هتل استخردار باکو

عکس: booking

 

موقعیت جغرافیایی هتل آستین باکو

همان طور که پیش‌تر گفتیم، این هتل دقیقا در خود خیابان نظامی قرار گرفته و وقتی به بالکن اتاق‌ها می‌روید، از آن‌جا می‌توانید فروشگاه‌ها و مراکز معروف خیابان را ببینید. البته فارغ از خیابان نظامی و مراکز مهم این بخش از شهر، اگر در تور باکو بخواهید به دیگر بخش محبوب پایتخت، یعنی شهر قدیم بروید، حدودا باید مسیری ۱.۲ کیلومتری را طی نمایید.

هتل در مرکز شهر قرار گرفته و جاذبه‌های گردشگری معروف باکو از جمله سالن اپرا و باله آذربایجان و بسیاری از موزه‌ها و گالری‌های هنری نیز در فاصله‌ی تقریبا یک کیلومتری از آن‌جا قرار دارند.

عکس: booking

 

دیگر امکانات هتل آستین باکو

یکی از مهم‌ترین امکانات هتل که خیلی روی آن مانور می‌شود، مرکز اسپا و سلامتی بوده که شامل اتاق‌های ماساژ، استخر سرپوشیده کوچگ، سالن ورزشی، سونا، جکوزی و ... می‌شود. سرویس‌های ماساژ متنوعی در این محل ارائه شده و همچنین فضای شیک و امکانات خیلی خوبی نیز در آن‌جا تعبیه شده است و مهمانان نیز می‌توانند، همگی از آن‌ها استفاده کنند.

در این هتل یک غذاخوری کوچک و شیک برای صرف صبحانه رایگان و کامل در نظر گرفته شده و برای صرف نهار و شام نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید، اما اگر به دنبال رستوران‌هایی شیک هستید که غذایی بسیار خوب ارائه می‌کنند، کافی است از درب هتل بیرون بروید تا چندین انتخاب خوب را در همان خیابان نظامی ببینید. همچنین در لابی هتل نیز یک بار بسیار خوب قرار داده شده که می‌توانید در آن‌جا، نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

عکس: booking

 

نکات پایانی درباره هتل آستین باکو

  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را ندارید
  • افراد تا ۱۲ سال به ازای هر شب باید ۱۰ منات و بچه‌های بالای این سن باید ۲۰ منات پرداخت نمایند
  • سرویس‌های پولی خشک شویی، شاتل فرودگاهی و ماساژ در هتل ارائه می‌شود
  • در منو رستوران، غذای حلا و همچنین غذای کاملا گیاهی لحظ شده است
  • صبحانه هم به صورت بوفه باز هم در اتاق سرو می‌شود
  • امکانات لازم برای افراد با معلولیت جسمی در این هتل وجود ندارد
  • با توجه به نبود آسانسور، اگر اتاق شما در طبقه دوم قرار داشته باشید، باید از پلکان استفاده کنید

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

 

 

آدرس: 58 Nizami St, Baku

شماره تماس: 00994125980812

عکس: booking

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۸ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران