معرفی هتل‌های لوکس باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل‌های لوکس باکو

سفرهای لاکچری این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها به دنبال مجلل‌ترین هتل‌ها برای اقامت و انجام تفریحات خاص هستند. اگر مسافر تور باکو هستید و می‌خواهید از این شهر کوچک در کرانه‌ی دریای خزر دیدن کنید و از جمله افرادی هستید که در سفرها به دنبال هتل‌های پنج ستاره باکو هستند، حتما نوشته‌ی امروز ما را مرور نمایید که قرار است در آن، به معرفی بعضی از بهترین هتل‌های لوکس در پایتخت آذربایجان بپردازیم.

 

هتل بیلگاه بیچ باکو

اگر مسافر سفر تابستانه به باکو هستید، یکی از بهترین گزینه‌های برای اقامت در این شهر، هتل بیلگاه بیچ (Bilgah Beach Hotel) خواهد بود که از جمله محبوب‌ترین هتل‌های لوکس باکو به حساب آمده و امکانات اقامتی و تفریحی عالی خود، طرفداران زیادی دارد.  این مجموعه بزرگ و باشکوه، نه تنها دارای اتاق‌های شیک و مجلل رو به دریای خزر، چندین رستوران و بار لاکچری و شیک و خدمات دهی عالی است، بلکه با داشتن ساحلی بزرگ، یکی از معدود هتل‌های پنج ستاره ساحلی در کل باکو محسوب می‌شود.

عکس: booking.com

 

این هتل در کنار ساحل بزرگ خود، دارای چندین استخر بزرگ و کوچک در فضای روباز و محیط سرپوشیده بوده و همچنین کلابی بزرگ دارد که شب‌های تابستان، پارتی‌های شلوغ و جذابی را میزبانی می‌کند. بارهای متعدد، رستوران‌های متعدد، فضای سبز بزرگ و نکاتی از جمله اینترنت پر سرعت که در تمامی فضای بزرگ هتل در دسترس است، از هتل بیلگاه بیچ، یک اقامتگاه جذاب و عالی ساخته است که سلایق مختلفی را پوشش می‌دهد.

 

معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

عکس: .booking.com

 

برای اقامت در این هتل انتخاب‌های مختلفی از اتاق‌های استاندارد ۲۶ متری تا سوییت‌های بزرگ و جذاب دارید، اما در نظر بگیرید که تمامی واحدهای دارای امکاناتی از جمله تلویزیون بزرگ، دستگاه چای ساز، میز، حمام شیک دارای وان و چیزهایی از این دست بوده و بعضی واحدها نیز دارای بالکن اختصاصی رو به دریا هستند.

 

آدرس: 94 Gelebe Street, Bilgah District

شماره تماس: 00994123103900

 

هتل فور سیزن باکو

یکی دیگر از هتل‌های لوکس باکو که بسیار مورد توجه است و البته جزو برندی معروف نیز به حساب می‌آید، هتل فور سیزن باکو (Four Seasons Hotel Baku) بوده که با امکانات جذاب خود و همچنین فضایی بسیار مجلل از شما پذیرایی خواهد کرد. چیزی که شما در طراحی داخلی اتاق‌ها و فضاهای عمومی این هتل می‌بینید، یک طراحی کلاسیک و در عین حال بسیار زیباست و اتاق‌های بزرگ و سوییت‌های باشکوه آن‌جا، کاملا آن حس و حالی که باید را از یک هتل پنج ستاره گران‌قیمت به شما القا خواهند کرد. بر خلاف هتل قبلی، هتل فور سیزن باکو امکانات تفریحی متنوعی نداشته و بیشتر تمرکزش بر خدمات و ایجاد شرایطی مناسب برای یک اقامت راحت و سرشار از تجمل است.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

عکس: booking.com

 

این مجموعه در کل ۵ رستوران و بار دارد که هر کدام در بخشی از هتل قرار گرفته‌اند و ویژگی‌های منحصر به خود را دارند. مثل رستوران زافرانو (Zafferano) که رستورانی ایتالیایی و معرکه است که دکوری کم‌نظیر دارد و یا رستوران ایوان (Eyvan) که که بخشی از آن در فضای باز و باغ سر سبز هتل فور سیز واقع شده است. اما یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل، داشتن یک مرکز اسپا و سلامتی معرکه بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی مجلل ساخته شده با سنگ مرمر زیبا، اتاق‌های اختصاصی ماساژ و همچنین خدمات متنوع بوده و خود می‌تواند، یکی از دلایل اقامت در این هتل به حساب بیاید.

عکس: booking.com

 

هتل فور سیزن باکو در مرکز شهر واقع شده و دسترسی شما را به بخش قدیمی شهر، مراکز خرید و اغلب جاذبه‌های گردشگری باکو ممکن می‌کند، تا حدی که برای رفتن به بسیاری از این محل‌ها، می‌توانید پیاده مسیر را طی کنید. این مجموعه نیز اتاق‌ها و سوییت‌های متنوعی پیش پای شما می‌گذارد که شامل سوییت بسیار شیک ۳۴۰ متری پرزدنشیال با بالکنی بزرگ رو به نمای شهر قدیم می‌شوند.

 

آدرس: 1 Neftchilar Ave

شماره تماس: 00994124042424

 

هتل شراتون باکو

این هتل با نام کامل شراتون باکو اینتوریست (Sheraton Baku Intourist) از دیگر انتخاب‌های شما در میان هتل‌های لوکس باکو بوده و از جمله هتل‌های نه چندان بزرگِ پنج ستاره شهر به حساب می‌آید که گنجایشی نزدیک به ۱۵۰ مهمان را دارد. طراحی داخلی اتاق‌ها و فضاهای گوناگون هتل شراتون، بر خلاف فور سیزن، مدرن و امروزی بوده و از آثار هنری مدرن نیز بر دیوارهای آن استفاده شده است. حتی فضای داخلی حمام شیک اتاق‌ها نیز اگر چه ساخته شده از سنگ مرمر است، اما به کاملا به شکل مدرن ساخته شده‌اند.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

عکس: booking.com

 

اولین امتیازی که هتل شراتون نسبت به دیگر انتخاب‌های ما در لیست امروزمان دارد، این است که شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل ببرید. همچنین اتاق‌های بزرگ خانوادگی، رستوران‌های متعدد و قرار گیری در بخش بسیار خوبی از شهر، این هتل را همه‌ی افراد خواهد کرد. مرکز اسپا و سلامتی هتل شراتون باکو نیز از جمله بهترین‌ها را در شهر است و خدمات بسیار خوبی از جمله اسکراب کل بدن و انواع ماساژ ارائه داده و فضای شیک و زیبایی هم دارد. همچنین در کنار این اسپا، یک سالن ورزشی کامل و مجهز قرار داده شد هاست.

عکس: booking.com

 

از نظر تنوع واحدهای اقامتی، شراتون باکو نیز وضعیت خیلی خوبی دارد با این حال از نظر ظاهری کاملا متفاوت است. از پنجره‌ی اتاق‌های هتل نه تنها می‌توانید دریای خزر، بلکه چرخ و فلک بزرگ باکو را نیز مشاهده کنید.

 

آدرس: Mikail Useynov 51

شماره تماس: 00994123103310

 

جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

این هتل نیز در زمره هتل‌های پنج ستاره لاکچری با ظاهری مدرن و امروزی به حساب می‌آید که وقتی از پنجره‌ی اتاق‌هایش به بیرون نگاه می‌کنید، تصویر بلوار باکو، دریای خزر و برج‌های شعله باکو را خواهید دید که نه تنها در طول روز بلکه شب‌ها نیز چشم نواز و جذاب است. هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون (JW Marriott Absheron Baku) یکی از بهترین هتل‌های لوکس باکو است و درست در مرکز شهر واقع شده و به مراکز مختلف خرید و تفریحی نزدیک بوده و پیاده می‌توانید، برای قدم زدن و لذت بردن از فضای سبز باکو، به بلوار معروف این شهر بروید.

 

هتل‌های ۵ ستاره منطقه نسیمی در باکو

عکس: booking.com

 

از امکانات این مجموعه می‌توان به سه رستوران لاکچری و فوق‌العاده عالی، چندین بار بسیار خوب و کلاب اختصاصی اشاره کرد. همچنین این مجموعه دارای یک استخر سرپوشیده زیبا و بزرگ بوده که همه‌ی همانان هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. آب این استخر گرم می‌شود و در تمام طول سال در دسترس خواهد بود. همچون دو هتل قبلی که معرفی کردیم، جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو هم دارای یک مرکز اسپا و سلامتی باشکوه بوده و همچنین یکی از مجهز‌ترین سالن‌های فیتنس در میان هتل‌های باکو را در خود دارد.

عکس: booking.com

 

این هتل انتخاب‌های خاص و متفاوت از جمله سوییت‌های بزرگ و بسیار مجلل را در اختیار شما گذاشته و جزو گران‌ترین انتخاب‌ها در تور باکو محسوب می‌شود. با این حال، محبوبیت این هتل بزرگ و زیبا باعث می‌شود تا در روزهای زیادی از سال، اتاق‌های این هتل کاملا از قبل رزرو شده باشند.

 

آدرس: 674 Azadliq Square

شماره تماس: 00994124998888

 

هتل فیرمونت باکو

اگر دوست دارید در یکی از هتل‌های لوکس باکو اقامت داشته باشید، چرا هتلی در برج‌های شعله را برای این کار انتخاب نکنید؟ هتل فیرمونت باکو (Fairmont Baku) در یکی از سه برج شعله قرار گرفته و در واقع شما در تور باکو، در یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های باکو اقامت خواهید داشت و به محض این که از درب هتل بیرون می‌آیید، چندین و چند جاذبه‌ی دیگر نیز در نزدیکی شما خواهند بود.

 

هتل ۵ ستاره فلای آی‌ان‌ان باکو

عکس: booking.com

 

هتل فیرمونت باکو نیز از امکانات خیلی خوب و خدماتی عالی بهره می‌برد. این مجموعه نیز دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب و استخری بزرگ به صورت سرپوشیده است و تورهای گروهی برای بازدید از جاذبه‌های تور باکو را نیز برپا می‌کند. همچنین سالن ورزشی مجهز، سالن اجتماعات و جلسات و چیزهایی از این دست نیز در آن مجموعه فراهم شده.

عکس: booking.com

 

از نکات مهم درباره اتاق‌های این هتل، زیبایی منحصر به فرد، پنجره‌های بزرگ که در سوییت رویال به نمایی ۳۶۰ درجه از باکو می‌انجامد و امکانات کامل رفاهی در تمامی واحدهای اقامتی بوده و همه چیز برای روزهایی عالی در سفر به باکو برایتان فراهم خواهد بود.

 

آدرس: Mehdi Huseyn Street 1A, Sabayil

شماره تماس: 00994125654848

 

هتل هیلتون باکو

هتل هیلتون باکو (Hilton Baku) شاید آن تجملات بعضی از هتل‌های این لیست را نداشته باشد اما بدون شک یکی از بهترین هتل‌های لوکس باکو محسوب شده و با امکانات رفاهی کامل و خدماتی عالی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. 

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی خانوادگی

عکس: booking.com

 

این هتل هم در کنار چند رستوران بسیار خوب و مجلل و چند بار، دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب بوده که خدمات متنوعی ارائه می‌کند. هم مرکز اسپا و سلامتی، هم استخری سرپوشیده هتل و هم سالن ورزشی، دارای دیوراهای شیشه‌ای بوده و در تمام مدت، شما نمایی زیبا از شهر را مشاده خواهید کرد. فضای مدرن و شیک هتل هیلتون و منظره‌ی زیبای دریای خزر که از پنجره‌هایش پیداست، از این هتل یک اقامتگاه ایده‌‌آل ساخته است.

عکس:booking.com

 

در هلیتون باکو نیز شما همان تنوع مورد انتظار در اتاق‌ها و سوییت‌هایی که در دیگر موارد لیست هتل‌های لوکس باکو مشاهده کرده‌اید را می‌بینید. از اتاق‌های دلوکس و بزرگ تا سوییت‌های لاکچری با امکاناتی عالی و فضایی مجلل و جذاب ...

 

آدرس: 1B Azadlig Avenue

شماره تماس: 00994124645000

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۷ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران