معرفی هتل‌های ۵ ستاره در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل‌های ۵ ستاره در باکو

باکو پایخت آذربایجان از شهرهای محبوب با فاصله اندکی از ما است که نظر فرهنگی شباهت‌های فراوانی با ما دارد. این شهر ساحلی که در حاشیه دریای خزر واقع شده‌ همیشه میزبان گردشگران ایرانی بوده، اما در سال‌های اخیر سفر به این شهر شدت گرفته است. در سفر با تور باکو قرار است کجا اقامت کنید؟ آیا فکرش را کرده‌اید؟ در این مطلب ما بهترین هتل‌های ۵ ستاره باکو را برای اقامتی به یادماندنی و راحت را برای شما معرفی می‌کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

Boutique 19 Hotel

هتل بوتیک 19 که در منطقه Sabayil باکو واقع شده، در ۲۰۰ متری برج مایدن، کمتر از ۱ کیلومتری کاخ شیروانشاه و ۱۸ دقیقه پیاده‌روی تا میدان آزادی واقع شده است. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره شیک و مدرن بوده و به تمامی امکانات استاندارد از جمله سیستم تهویه مطلوب هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، سشوار و میز هستند. به در این اتاق‌ها سرویس توالت فرنگی، حمام اختصاصی و مجهز به حوله و لوازم بهداشتی و همچنین کمد لباس هستند. در این هتل قسمت عمومی نشیمن، خدمات دربان، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته نیز ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید روزتان با بوفه صبحانه هتل آغاز کنید و از گزینه‌های صبحانه قاره‌ای لذت ببرید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

آدرس: Aziz Aliyev street 19, Sabayil , AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

Promenade Hotel Baku

این هتل که در فاصله ۸۰۰ متری از برج مایدن قرار گرفته نمایی بسیار زیبا و دیدنی از شهر ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی تمیز، شیک و مدرن هستند و مجهز به سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، کتری، سرویس حمام با حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. به علاوه کمد لباس هم در دسترس قرار دارد تا بتوانید لوازم‌تان را مرتب و منظم بچینید. در فضای این هتل سالن مشترک زیبا و شیک، اینترنت رایگان، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران گنجانده شده است. شما می‌توانید صبح‌تان را در اینجا با خوردن صبحانه قاره‌ای شروع کنید و بعد به کاوش در شهر بپردازید. اگرچه در اینجا خبری از استخر و سالن سونا نیست، اما موقعیت مکانی فوق‌العاده‌اش از این هتل گزینه‌ای محبوب ساخته است.

 

اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

آدرس: Neftçilər Prospekti 9-13, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Four Seasons Hotel Baku

هتل چهار فصل از معروف‌ترین برندهای لاکچری دنیاست که اصلا نیازی به معارفه ندارد. این هتل تقریبا از تمامی هتل‌های ۵ ستاره باکو یک سر و گردن بالاتر بوده و جزو هتل‌های لاکچری باکو به حساب می‌آید که رقبای آن نیز از انگشتان یک دست هم کم‌تر هستند. این هتل بسیار لوکس ۵ ستاره با نمایی چشمگیر به دریای خزر، کاخ شیروانشاه باکو، و منطقه شهر قدیمی باکو اقامتی خاطره‌انگیز و فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل بزرگ و بسیار لوکس و شاهانه بوده و دکوراسیونی روشن و زیبا دارند. این اتاق‌ها دارای تهویه هوای مطلوب، مبلمان مخملی و لوکس، تلوزیون بزرگ و صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، سرویس حمام با وان، دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. به علاوه نمای فوق‌العاده‌ای که اتاق‌ها شهر یا دریا ارائه می‌دهند کیفیت اقامت شما را دو چندان می‌کند. در اینجا شما می‌توانید صبح را در هتل صبحانه بخورید و برای ناهار و شام غرق در منوهای مختلف و غذاهای متنوع شوید. به علاوه زمانی که در هتل هستید می‌توانید از طیف وسیعی از درمان‌های آبگرم و اسپا، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و ده‌ها سرگرمی دیگر بهره‌مند شوید. خدمات و امکانات این هتل لاکچری خیلی بیش از این‌ها بوده و که توضیح همه در قالب این مطلب نمی‌گنجد.

آدرس: Neftchilar Avenue 1, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

Badam d'Art Boutique Hotel

این بوتیک هتل ۵ ستاره هم اتاق‌های خصوصی و شیک در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و هم دارای اتاق‌های مشترک و عمومی تمیز و مدرنی است. شما با اقامت در این هتل صبح‌تان را با بوفه صبحانه شروع می‌کنید و می‌توانید از امکانات رفاهی متنوعی مثل اینترنت رایگان، امکان کرایه دوچرخه، شا در استخر روباز فصلی و استخر سرپوشیده تمام فصل، آشپزخانه اشتراکی، سرویس شاتل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته و موارد مشابه دیگر بهره‌مند شوید. بعد از روزی شلوغ و پر از گردش به سونا و حمام آب داغ بروید خستگی‌تان را به در کنید و یا می‌توانید به باغ بروید و با نشستن روی صندلی‌ها در فضایی سبز و زیبا به آرامش برسید. در واقع وقتی اسم بوتیک هتل به میان می‌آید جایی کوچک و ساده به ذهن می‌رسد در حالی که Badam d'Art یک اقامتگاه ۵ ستاره تمام عیار است.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

آدرس: Sabail, Badamdar ,11 Massiv , E., Sabayil , 1004 Baku, Azerbaijan

۰۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران