معرفی هتل ۵ ستاره Hyatt Regency باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل ۵ ستاره Hyatt Regency باکو

آذربایجان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانی‌ها به شمار می‌آید و خیلی از مردم کشور مادر طول سال به تور باکو می‌روند. شهری که در کرانه‌ی دریای خزر قرار گرفته و در کنار زیبایی‌های شهری متعدد، دارای مراکز خرید متنوع، جاذبه‌های تفریحی، مراکز فرهنگی و هنری و البته هتل‌های بزرگ و لوکس است. چندین هتل‌ ۵ ستاره و لاکچری در باکو وجود دارد که خیلی‌هایشان، شعبه‌ای از بهترین هتل‌های زنجیره‌ای در دنیا هستند که Hyatt Regency باکو نیز یکی از آن‌هاست. هتلی که امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین‌ها در شهر است و اقامتی باشکوه را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کوتاه درباره هتل 5 ستاره Hyatt Regency باکو

برند Hyatt یکی از شناخته‌ترین هتل و ریزورت‌های زنجیره‌ای در دنیا است که مجموعه ۱۱۷۵ هتل در دنیا دارد. کمپانی بزرگی که از سال ۱۹۵۷ کار خود را آغاز کرده و ارزش آن به صورت تقریبی ۵ میلیارد دلار (در سال ۲۰۱۹) بر آورد می‌شده است و در حال حاضر بیش از ۱۲۷ کارمند در سراسر جهان دارد. شعبه‌های مختلف این هتل در ۶۹ کشور دنیا پراکنده هستند و خب از چنین برندی، انتظار یک هتل عالی باید در باکو راداشته باشید که تا حد زیادی این انتظار برآورده می‌شود.

هتل ۵ ستاره Hyatt Regency باک در منطقه تاریخی این شهر واقع شده و به بخش‌های مهمی از شهر از جمله مراکز خرید، مجتمع‌های تفریحی، بعضی از مراکز فرهنگی و همچنین پارک‌های مختلف نزدیک است و البته که از پنجره‌ی اتاق‌های آن، می‌توان بلوار باکو و همچنین برج‌‌های شعله را مشاهده کرد. جدا از موقعیت مکانی خیلی خوب Hyatt Regency، این هتل دارای امکانات کاملی بوده و با داشتن استخر، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌های خیلی خوب و انتخاب‌های متنوع در زمینه محل اقامت، یک انتخاب عالی برای سفر به باکو به حساب می‌آید. با این حال نباید فراموش کرد که این هتل از جمله گران‌ترین اقامتگاه‌های باکو به حساب می‌آید.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل Hyatt Regency

اتاق‌ها

سه انتخاب در میان اتاق‌های پرتعداد هتل برای شما مهیاست که همه‌ی آن‌ها هم به صورت تخت‌های جدگانه و هم تخت‌های کینگ اجاره داده می‌شوند. ارزان‌‌ترین اتاق‌ها، واحدهای دو نفره ۴۵ متر مربعی هستند که پنجره‌هایشان به فضای داخلی هتل باز می‌شوند. اتاق‌های دو نفره با همین متراژ نیز هستند که منظره‌ی آبنما و پارک را پیش رو دارند. از نظر امکانات هر دوی این اتاق‌ها یکسان بوده و به جز امکانات رفاهی کامل، حمام خیلی خوب، دیوارهای ضد صدا، مینی بار، تلوزیون بزرگ به همراه تلوزیون‌های کابلی و ماهواره‌ای و ... را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین اکثر این واحدها دارای بالکن نیز هستند و تنها تعداد معدودی از آن‌ها بالکن ندارند.

اتاق‌های Club Access انتخاب آخر شما در زمینه اتاق‌هاست که آن‌ها نیز ۴۵ متر مربع مساحت داشته اما طراحی داخلی آن‌ها بهتر و زیباترین است. همچنین با اقامت در این هتل‌ها، به صورت رایگان می‌توانید از کلاب Regency استفاده کرده  و از بودن در آن‌‌ها لذت ببرید. همه‌ی اتاق‌های هتل به اینترنت پر سرعت بی‌سیم و با سیم مجهز بوده، دستگاه اسپرسو ساز و کتری برقی دارند و میز بزرگ تحریر و یک مبل برایشان در نظر گرفته شده است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره اینتر کنتینانتال‌ باکو

سوییت‌ها

Regency Suite King: این سوییت‌های ۸۰ متری از طراحی نسبتا معمولی برخوردار بوده و ارزان‌ترین سوییت‌های هتل به حساب می‌آیند که از اتاق‌های جدا از هم تشکیل شده و دارای سرویس مبلمان کامل و میز نهار خوری هستند. تمامی امکاناتی که برای اتاق‌های این هتل وجود داشت برای این مکان نیز در نظر گرفته شده و حمام بسیار شیک آن نیز دارای تلوزیون است.

Regency Executive Suite: در عوض این سوییت‌ها ۱۲۰ متر مربع وسعت داشته، طراحی آن‌ها بسیار زیباتر است و پنجره‌های آن‌جا رو به باغ است از بالکن‌های بزرگ نیز بهره می‌برند. این اتاق‌ها به شکلی زیبا طراحی شده و در مجموع سه تلوزیون بزگر در آن‌جا تعبیه شده است. سرویس بهداشتی و حمام این واحدها بسیار شیک بوده و بزرگ‌تر هم هستند.

Presidential Suite: بزرگ‌ترین و گران‌ترین واحد این مجموعه ۱۶۴ متر مربع وسعت داشته و طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد و پنجره‌های بزرگ آن، نمایی بسیار عالی از زیباترین بخش‌های شهر را برایتان به تصویر می‌کشد. شما با اقامت در این مکان به کلاب اختصاصی هتل به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت و از مبلمان و امکانات رفاهی بیشتری که در آن‌جا قرار داده شده، می‌توانید استفاده کنید.

مرکز اسپا و فیتنس

مرکز اسپا و فیتنس هتل  دارای فضایی بسیار عالی و امکاناتی استثنایی است. دو استخر برای این مجموعه در نظر گرفته شده که یکی به صورت روباز و دیگری در محیط سرپوشیده ساخته شده که البته استخر رو باز تنها در روزهای گرم سال در دسترس است. در کنار این استخرها، سونا و جکوزی و همچنین سرویس‌های ماساژ متنوع نیز ارائه می‌شود.

برای آن‌هایی که می‌خواهند در زمان سفر به باکو، ورزش خود را ترک نکنند نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده. این مکان دارای یک استودیو ایروبیک بوده که هر روز مربی در آن‌جا با مهمانان هتل تمرین می‌کند و همچنین چند زمین تنیس نیز در آن‌جا تعبیه شده تا بتوانید هر زمان از سال که می‌خواهید به انجام این ورزش بپردازید. در مجموع هم از نظر امکانات، هم از نظر ظاهر و زیبایی، مرز اسپا و فیتنس هتل Hyatt Regency واقعا عالی و مثال زدنی است.

 

هتل و اسپا ۵ ستاره آلبا در باکو

غذا و نوشیدنی

به بخش جذاب رستوران‌ها و بارهای Hyatt Regency می‌رسیم. در این بخش باید به معرفی هر ۵ مورد از محل‌های غذا خوری در هتل بپردازیم.‌ مهم‌ترین این گزینه‌ها رستوران اصلی هتل با نام Mezzo است که البته یکی از بهترین رستوران‌های باکو نیز محسوب شده و خیلی از مشتریان آن در طول روز ، مهمانان هتل نیستند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم برای خوردن غذا در این رستوران ایتالیایی، حتما از روز قبل برای خود میز رزرو کنید. همچنین فراموش نکنید که صبحانه رایگان و بسیار خوب هتل که به صورت بوفه باز ارائه می‌شود نیز در همین رستوران ارائه خواهد شد. زمان صبانه بین ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح در طول هفته و تا ۱۱ صبح در روزهای آخر هفته است.

The Lounge & Bar جایی است که برای سفارش نوشیدنی و لذت بردن از یک فضای عالی می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. این مکان البته در طول روز در دسترس نیست و از ساعت 7 غروب تا نیمه شب به فعالیت می‌پردازد. اما اگر می‌خواهید برای میان وعده یا نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین لذت بردن از نمای زیبای باغ به جایی بروید، باید کافه‌ی Terrace را انتخاب کنید. فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی برای این بخش از هتل در نظر گرفته شده است.

Gourmet Shop در واقع یک شیرینی فروشی است که در کنار نوشیدنی‌ها گرم و سرد بسیار خوشمزه، به فروش شیرینی و کیک‌های خانگی پرداخته و در منو خود انواع سوپ، سالادهای بسیار خوشمزه و همچنین ساندویچ‌ را نیز دارد. این مکان نیز از ساعت ۷ بعد از ظهر به بعد فعالیت می‌کند. در نهایت یک کافه نیز برای مرکز سلامتی و فیتنس در نظر گرفته شده تا اگر به چیزی احتیاج داشتید، از همان جا تهیه کنید.

دیگر امکانات هتل

این هتل برای ایام خاصی از سال، برنامه‌هایی برپا می‌کند اگر مثلا تور کریسمس باکو یا تور سال نو باکو را انتخاب کنید، می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. بعضی اوقات نیز در ایام تابستان، برنامه‌های تفریحی و دیسکو در هتل برگزار می‌شود که آن‌ها نیز در نوع خود جذاب هستند.

این هتل دارای چندین سالن اجتماعات، مراسمات مختلف و همچنین جلسات اداری است که هر کدام امکانات متناسب با خود را دارند. از سالن بزرگ عروسی این محل که دکوری فوق‌العاده زیبا دارد تا اتاق جلسات کوچک برای نشست‌های تجاری، هر کدام از آن‌ها به شیوه‌ای خاص دکور بندی شده و امکانات کاملی برایشان در نظر گرفته شده است که مسلما برای استفاده از هر کدامشان باید مبلغی اضافه پرداخت کرده و از قبل با مسئولان هتل هماهنگ کنید. همچنین می‌توانید از خدماتی که برای این گونه مراسمات وجود دارد نیز استفاده کنید.

 

هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

جاذبه‌های گردشگری و مراکز نزدیک به هتل

هتل Hyatt Regency به خاطر قرار گیری در مکانی عالی، به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری باکو و همچنین مراکز خرید نزدیک است. بلوار باکو، باغ گیاه شناسی مرکزی باکو، موزه فرش و بخش قدیمی شهر در فاصله‌ی خیلی کمی از هتل قرار گرفته و شما با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به همه‌ی این جاذبه برسید. همچنین برای خرید می‌توانید به مرکز خرید یاس بروید که حدودا ۵ دقیقه از محل هتل فاصله دارد. در واقع وقتی اگر از در هتل بیرون بیایید و نقشه گوگل را باز کنید، می‌بینید که بسیاری از جاهای شناخته شده باکو درست در اطراف شما واقع شده‌‌اند.

نکات پایانی درباره هتل Hyatt Regency  باکو

  • درون اتاق‌های این هتل نمی‌توانید سیگار بکشید
  • ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است
  • تمامی امکانات لازم برای افراد دارای معلولیت جسمی در این هتل در نظر گرفته شده است
  • امکاناتی برای باربیکیو در باغ هتل در نظر گرفته شده که برای استفاده از آن باید هر بار هزینه‌ای مضاعف پرداخت کنید
  • مسابقات ورزشی مهم را می‌توانید از لابی هتل تماشا کنید
  • آخر هفته و در روزهای خاص سال، برنامه‌ای اجرای موسیقی در کلاب هتل برگزار می‌شود
  • این مکان دارای کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان است
  • در کنار زمین تنیس، سالن پینگ پنگ و بازی‌های میزی همچون بیلیارد نیز در نظر گرفته شده است

۰۲ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران