معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که مسافران قبل از سفر به آن فکر می‌کنند هتلی است که قصد اقامت در آن را دارند. چرا که داشتن یک اقامت خوب در یک هتل باکیفیت تا حد بسیار زیادی می‌تواند در کیفیت سفر مسافران تاثیر بگذارد. هتل‌های سه ستاره همواره برای توریست‌هایی که دوست دارند یک سفر اقتصادی را تجربه کنند گزینه ایده‌آلی به شمار می‌روند. یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره که در تور باکو می‌توانید رزرو کرده و اقامت به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هتل دیپلمات نام دارد. قبل از رزرو این هتل همراه ما باشید تا با تمامی جزئیات و امکانات این هتل آشنا شوید.

 

آشنایی با هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو   (Diplomat Hotel)

هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو یکی از مقرون به صرفه‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید اقامتی باکیفیت را در آن تجربه کنید. این هتل در مرکز شهر باکو قرار گرفته و علاوه بر تمامی مزیت‌هایی که دارد امکان دسترسی راحت را به اکثر جاذبه‌های گردشگری باکو برای شما فراهم می‌کند. همچنین نزدیکی آن به سیستم حمل و نقل عمومی باکو سبب شده تا به هر نقطه‌ای از باکو که دوست داشته باشید دست یابید. خدمات رفاهی مناسب، در بر داشتن برخی امکانات تفریحی برای مسافران، برخورداری از انواع هتل های مختلف با سرویس دهی منظم از جمله ویژگی‌هایی هستند که با اقامت در هتل دیپلمات باکو تجربه کنید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو

مسافرانی که هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو را برای چند روز اقامت خود در طول سفر انتخاب کرده‌اند می‌توانند از خدمات رفاهی و البته تفریحی فراوانی در این مکان بهره‌مند شوند. از جمله مهم‌ترین خدمات رفاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خشکشویی، فکس و فتوکپی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، تسلط کارکنان به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آذربایجانی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان، اینترنت وای فای رایگان و ...

به غیر از موارد گفته شده در بالا این هتل مجهز به مغازه‌های فروش سوغاتی و لوازم ضروری است که می‌تواند برای مسافران بسیار مفید باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید در صورت نیاز از آرایشگاه هتل استفاده کرده و همواره در طول سفر چهره‌ای تمیز و مرتب داشته باشید. ساعات ورود هتل از ۲ بعد از ظهر شروع شده و خروج شما از آن باید تا ساعت ۱۲ ظهر انجام بگیرد.

در کنار خدمات گفته شده هتل سه ستاره دیپلمات باکو با ارائه خدمات تفریحی سبب می‌شود تا مسافران بتوانند اوقات بیکاری خود را بدون اینکه حوصله‌شان سر برود سپری کنند. چند مورد از این خدمات رفاهی می‌توان به استخر شنای سرپوشیده و مناسب برای تمامی فصل‌ها، برخورداری سونا و حمام ترکی و همچنین رستورانی با منظره مشرف به دریای خزر و منو غذایی متنوع و لذیذ اشاره کرد.

 

۵ هتل ساحلی باکو برای اقامتی لذت‌بخش

 

انواع اتاق‌های هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های هتل سه ستاره دیپلمات باکو داشتن انواع مختلفی از اتاق‌ها است. به طوری که مسافران می‌توانند با توجه به علاقه و البته بودجه‌ای که دارند یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کرده و از اقامت خود در شهر باکو لذت ببرند. لیست کلی این اتاق‌ها به صورت زیر می‌باشد:

  • اتاق استاندارد دبل مناسب برای اقامت دو فرد و یا بیشتر
  • اتاق‌هایی به سبک سوییت با منظره مشرف به دریای خزر
  • اتاق‌هایی به سبک سوییت بدون منظره مشرف به دریا
  • اتاق‌های استاندارد سینگل مناسب برای اقامت یک نفر

موقعیت قرارگیری هتل ۳ ستاره دیپلمات باکو

هتل دیپلمات باکو به دلیل موقعیت مکانی که دارد یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی برای افرادی است که جهت گردش و تفریح با تور باکو سفر کرده‌اند. چرا که این هتل در منطقه مرکزی شهر و در نزدیکی‌های سیستم حمل و نقل عمومی واقع شده است. به همین دلیل مسافران می‌توانند به راحتی به اغلب نقاط شهر دسترسی پیدا کنند. آدرس دقیق این هتل در زیر آورده شده است:

آذربایجان، باکو، خیابان ۱۸۵ سلیمان راگیمو

از جمله نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر باکو به این هتل سه ستاره می‌توان به مرکز خرید فرسکو و بازار تز، چندین رستوران با غذاهای باکیفیت، سواحل دریای خزر، پارک گروهبانان، میدان فانتین یا همان میدان فواره‌های باکو، مسجد تازه پیر، کاخ اسماعیلیه، برج مایدن و کاخ شیروان شاه باکو اشاره کرد. فاصله تمامی این مکان ها کمتر از ۲ کیلومتر بوده و علاقه مندان می توانند با چند دقیقه پیاده‌روی و بدون پرداخت هزینه بابت کرایه تاکسی از آن‌ها دیدن کنند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره و مجلل‌ چهار فصل باکو

۲۴ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران