۱۰ رستوران در استانبول با غذاهای اروپایی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۱۰ رستوران در استانبول با غذاهای اروپایی

استانبول نقطه تلاقی اجتماعی و جغرافیایی است که در آن شرق و غرب، شمال و جنوب، مذهبی و سکولار، سنت و مدرنیته همگی با یکدیگر ملاقات می‌کنند و این شهر را به مقصدی پرطرفدار و سرشار از گردشگر بدل می‌نمایند. بعلاوه انواع امکانات توریستی از جمله گزینه‌های ترکی و بین‌المللی برای خورد و خوراک نیز به استقبال مسافران می‌آیند و خاطره ای به یادماندنی از سفر با تور استانبول را در اذهان ثبت می‌کنند. توصیه می‌کنیم که حتما بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول را مطالعه کنید و در ادامه نیز با ما باشید تا با برخی از بهترین رستوران‌های استانبول که غذاهای اروپایی سرو می‌کنند آشنا شویم.

 

Roof Mezze 360

در این رستوران زیبا انواع غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای برای نهار و شام سرو می‌شوند. بعلاوه فهرست نوشیدنی‌ها نیز بسیار کامل است و وای فای رایگان، موسیقی زنده و منظره‌ای ۳۶۰ درجه از استانبول مشتریان را غافلگیر می‌کنند. در صورت تمایل، می‌توانید از صندلی‌های فضای باز استفاده کنید و حین صرف غذا از چشم انداز پانورامای شهر و هوای تازه نهایت لذت را ببرید.

 

۸ رستوران شیک در خیابان استقلال استانبول

آدرس: Hoca Pasa Mahallesi, Hudavendigar Caddesi No: 25 sirkeci Sirkeci, Seres Old City hotel terras, Istanbul 34112 Turkey

 

Olive Anatolian

این رستوران از اول صبح تا اواخر شب باز است و بهترین خوراک‌های مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای را ارائه می‌دهد. اینجا نیز چشم اندازی پانوراما به استانبول باستانی دارد و با وجود پنجره‌های بزرگ سقف به کف، از دیدی عالی به برج گالاتا، بسفر، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و خلیج شاخ طلایی برخوردار است. از نظر طراحی نیز باید گفت این غذاکده، بسیار زیباست و بعلاوه وای فای رایگان و پارکینگ نیز برای مشتریان مهیاست.

آدرس: Ebusuud Cad. No:18, Istanbul 34110 Turkey

 

Myterrace

این رستوران را بسیار به شکم پرستان توصیه می‌کنیم. این مکان در طبقه پنجم یک ساختمان واقع شده و منظره‌ای عالی را همراه با فضاهای خصوصی و نیز صندلی‌هایی در فضای باز به مخاطبان هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از چشیدن طعم‌های اروپایی، خاورمیانه، مدیترانه‌ای و ترکی نهایت لذت را ببرید و همچنین از پارکینگ، پرداخت دیجیتال، تلویزیون و وای فای رایگان برخوردار شوید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

آدرس: Kucuk Ayasofya Mah. Sehit Mehmetpasa Yks. No: 9 Fatih, Sultanahmet, Istanbul Turkey

 

Mivan

صبح، ظهر و شب، هر زمان که گذرتان به منطقه سلطان احمد استانبول افتاد می‌توانید از انواع سوپ‌ها و غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، اروپایی و خاورمیانه‌ای این رستوران بهره‌مند شوید. به نظر می‌رسد که غذاها در اینجا با عشق تهیه می‌شوند، زیرا لذتی فراموش نشدنی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

گفتنی است اغلب مردم محلی از طرفداران این غذاکده به شمار می‌آیند، اما این مکان چندان برای گردشگران شناخته شده نیست. کباب‌های این رستوران مثال زدنی بوده و قیمت‌ها نیز مناسبند. از سایر مشخصه‌های این مکان می‌توان به استقبال گرم و خدمات دوستانه پرسنل، وای فای رایگان، پارکینگ و منویی غنی و پرو پیمان اشاره کرد.

آدرس: Piyerloti Caddesi No: 34 Sultanahmet, Istanbul 34126 Turkey

 

Lale Sultan

رستوران لاله سلطان در قلب سلطان احمد، نزدیک مسجد آبی استانبول و بازار آراستا واقع شده است. در اینجا غذاهای سنتی ترکی و آناتولی، کباب، ماهی، استیک ، دسر و نوشیدنی سرو می‌شوند. هزینه سرویس وجود ندارد و پارکینگ، پرداخت دیجیتال، صندلی‌هایی در فضای باز، تلویزیون و وای فای رایگان فراهم است. جالب است بدانید که بعد ازغذا، می‌توانید به نوشیدن قهوه ترک و چای ترکی بپردازید و در حالی که استراحت می ‌نید با قلیان نیز پذیرایی شوید. 

آدرس: Kadirga Limani Caddesi No 108, Istanbul 34122 Turkey

 

Fish Home Ahhirkapi

در اینجا پرسنلی صمیمی و مهربانی که می‌دانند چگونه به نحوی عالی با مشتریان تعامل داشته باشند و نیز فضایی ساده و دنج به استقبالتان می‌آیند. غذاهای دریایی، کبابی، اروپایی و ترکی برای صبحانه و ناهار و شام سرو می‌شوند و طعم‌ها شگفت انگیزند. البته در صورت تمایل می‌توانید از میز و صندلی‌هایی که بیرون از رستوران چیده شده استفاده کنید و ضمن صرف غذا، به تماشای جنب و جوش شهر و رفت و آمدها بپردازید. از نظر دسترسی به اینترنت نیز مشکلی نخواهید داشت، زیرا در اینجا وای فای رایگان ارائه می‌شود. انواع نوشیدنی ‌ای گوارا، امکان پرداخت دیجیتال و پارکینگ نیز فراهم است.

 

رستوران‌هایی با ویوی تنگه بسفر در استانبول

آدرس: Cankurtaran Mahallesi, Ahir Kapi Sokak, No 36 Sultanahmet, Istanbul 34122 Turkey

 

Erhan

فضای این رستوران، بسیار دنج و آرامش بخش است و دکوراسیون ساده و جالبی دارد و خدمات نیز عالی است. اینجا یکی از بهترین مکانها برای صرف غذاهای اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای در استانبول است و هر زمان که مایل بودید حتی برای صرف صبحانه نیز می‌توانید به این رستوران بیایید. این غذاکده، در محله فاتح استانبول واقع شده و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.

آدرس: Binbirdirek Mahallesi, Klodfarer Caddesi No: 29/E Fatih, Istanbul 34122 Turkey

 

Istanbul Anatolian Cuisine

هنگام گشت و گذار در حوالی ایاصوفیه اگر هوس خوراکی‌های باکیفیت، اصیل و بسیار لذیذ را کردید، می‌توانید سری بزنید به این رستوران و از انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، کبابی، اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای نهایت لذت را ببرید. این رستوران، از صبح تا پاسی از شب باز است و ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد. در اینجا خدماتی از جمله پارکینگ، وای فای رایگان، صندلی‌هایی در فضای باز، تلویزیون قراهم است و همچنین انواع نوشیدنی‌ها در این مکان رنگی و زیبا سرو می‌شوند.

 

معرفی رستوران مشهور نصرت در استانبول

آدرس: Kucuk Ayasofya Mah Kadirga Liman Cad Camii Sk 7 Sultanahmet Fatih, Istanbul Turkiye, Istanbul Turkey

 

Vamos Estambul

این کافه رستوران، در مرکز شهر سلطان احمد و در نزدیکی جاذبه‌های اصلی استانبول واقع شده و دسترسی عالی به ایستگاه تراموا دارد. و در مورد خورد و خوراک نیز باید بگوییم که انواع نوشیدنی‌ها و دسرها، غذاهای کبابی، دریایی، اروپایی و ترکی در این مکان خانوادگی سرو می‌شوند. مشتریان می‌توانند هم از فضای داخلی ساده و زیبا بهره‌مند شوند و هم در صورت تمایل، از میز و صندلی های چیده شده در فضای بیرون استفاده کنند و از هوای تازه لذت ببرند.

آدرس: Ticarethane Sokak No 39/42 Alemdar mahhalesi, Istanbul 34120 Turkey

 

Lotiz

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای شکم پرستانی است که علاوه بر غذاهای لذیذ، به کشیدن قلیان نیز علاقمندند. بعلاوه این رستوران، گزینه‌ای عالی برای استراحت و تماشای منظره دریای مرمره و شهر قدیمی از تراس به شمار می‌آید. وای فای رایگان، پارکینگ و طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی در این مکان به استقبال مشتریان می‌آیند. حقیقت این است که با یکبار مراجعه به این غذاکده، باز هم به اینجا بازخواهید گشت.

آدرس: Vidinli Tevfik Pasa Cad. No:14 BalabanaÄ a Mahallesi, Istanbul 34134 Turkey

۲۵ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران