معرفی مجموعه Parks and Resorts در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مجموعه Parks and Resorts در دبی

Parks and Resorts یکی از مجموعه‌های بسیار بزرگ و جذاب در دبی است که شامل ۵ پارک آبی و بازی و چندین هتل و اقامتگاه مختلف می‌شود. یک مکان خانوادگی بسیار عالی که پارک‌ها و مجموعه‌های اقامتی‌اش، مطابق با سلیقه‌های مختلف ساخته شده و امکانات خیلی خوبی از نظر وسایل نقلیه عمومی نیز برایش تدارک دیده شده است.

مقاله‌ی امروزمان را حتما مطالعه کنید، چون در تور دبی احتمالا بخواهید یک روز خود را در این مجموعه تفریحی بگذرانید یا این که اصلا در همین جای دبی، اقامت داشته باشید.

 

لگولند

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌هایی که می‌توانید در Parks and Resorts دبی ببینید، پارک‌های آبی و بازی لگولند هستند. پارک بازی لگولند دبی بیش از ۴۰ سواری با تم لگویی دارد و برنامه‌های زیادی در طول سال در آن برگزار می‌شود.این مجموعه یک تجربه فوق‌العاده عالی و لذت بخش برای کودکان و نوجوانان خواهند بود و می‌توانند به جز بازی، به ساخت خانه‌های لگویی در سالن بزرگ لگولند و همچنین تماشای ماکت‌های متخلف از ساختمان‌های بزرگ دنیا بپردازند که همگی از تکه‌های لگو ساخته‌ شده‌اند. تماشای فیلم‌های لگویی، گشت و گذار در قلعه، ترن‌های هیجان انگیز و حضور شخصیت‌های محبوب لگویی، از دیگر بخش‌های جذاب لگولند محسوب می‌شود.

اما از طرفی، نباید پارک آبی لگولند را نیز از یاد برد، که از بهترین انتخاب‌ها برای جمع‌های خانوادگی در میان پارک‌های آبی دبی به شمار می‌روند. جدا از تنوع بازی‌های مختلفی که در این پارک بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌ترها تهیه دیده شده، تم جالب بازی‌ها که عموما شامل شخصیت‌هایی که در کارتون‌های این مجموعه حضور دارند، به جذابیت آن افزوده است. پارک آبی لگولند حدود ۲۰ بازی آبی بزرگ و کوچک دارد که در چند استخر فراهم شده‌اند و بیشتر مناسب بچه‌های ۲ تا ۱۲ سال هستند.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

موشن گیت

موشن گیت دبی، یکی از بزرگ‌ترین و مجهز‌تین تم‌پارک‌های دبی محسوب می‌شود که با مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های متنوع برای تمامی سنین، ساعاتی فوق‌العاده را برای شما خواهد ساخت. این تم پارک ۵ بخش مختلف دارد که شامل کلمبیا پیکچرز، دهکده اسمورف‌ها، دریم ورکز، لایونزگیت و استودیو سنترال می‌شود و هر کدام از آن‌ها، مخصوص شخصیت‌هایی هستند که از دل این شرکت‌های فیلم و انیمیشن‌سازی بیرون آمده‌اند.

در موشن گیت دبی شما می‌توانید به بازی‌های هیجان انگیزی همچون ترن‌های هوایی مخصوص بزرگسالان بپردازید یا در بازی‌های خانوادگی شرکت کنید. در رود آرام دور پارک قایق سواری کنید یا در سینمای واقعیت مجازی، در دنیای فیلم‌ها حضور داشته باشید. این پارک برای هر سن و هر سلیقه‌ای، یک بازی عالی دارد و به هیچ وجه در تور دبی نباید رفتن به آن‌جا را پشت گوش بندازید.

 

هیجان تفریح‌های آبی در پارک آبی آکواونچر دبی

پارک بالیوود

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، تم پارک بالیوود دبی به علاقه‌مندان فیلم‌های هندی اختصاص دارد. یک پارک بزرگ، مجهز و متنوع که همه چیزش به شکلی رنگارنگ و برگرفته از فرهنگ هندی طراحی شده و حضور در آن، حتی برای کسانی که علاقه‌ای به فیلم‌های هندی ندارند نیز، لذت بخش خواهد بود.

پارک به چند بخش تقسیم شده و نقاط جالبی همچون قصر بزرگ رویال پلازا یا استودیو بالیوود دارد که می‌توانید در آن‌ها هم تفریح کنید، هم فیلم‌های بالیوودی تماشا نمایید. دیدن برنامه‌های رقص و آواز خوانی هندی، چرخ و فلکی بزرگ، انجام بازی‌های متنوع و خوردن غذاهای هندی از جمله دیگر جاذبه‌های این پارک به شمار می‌آیند.

ریورلند

یکی دیگر از بخش‌های جذاب Parks and Resorts، ریورلند است که شما بدون خرید بلیط هم می‌توانید از آن‌جا بازدید کنید. یک رودخانه مصنوعی که در کنار آن خانه‌هایی ساخته شده که در سبک‌های مختلف و برگرفته از دوره‌های تاریخی متفاوتی هستند و قدم زدن در میانشان، شبیه مرور تاریخ است.

 

۶ پارک سرسبز و دیدنی در دبی

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

سه هتل برای مجموعه Parks and Resorts در نظر گرفته شده که مسلما جذاب‌ترین آن‌ها برای خانواده‌هایی که همراه فرزندان خود به تور دبی رفته‌اند، هتل لگولند است. تمامی بخش‌های این هتل زیبا از آثار لگویی الهام گرفته شده و اقامت در آن برای بچه‌ها، همچون رویایی خواهد بود که به واقعیت پیوسته است. البته این مکان تنها هتل مجموعه نیست و شما می‌توانید در هتل بزرگ و مجلل Rove At The Park یا هتل زیبا و متفاوت Lapita نیز اقامت داشته باشید. هر دوی این مکان‌ها از جمله هتل‌های لوکس دبی به حساب آمده، امکاناتی عالی دارند و البته در خود مجموعه Parks and Resorts واقع‌ شده‌اند و به شما دسترسی کامل برای بخش‌های مختلف این مکان را می‌دهند.

۰۲ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران