۴ جزیره اصلی تایلند که باید به آن ها سفر کنید

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۴ جزیره اصلی تایلند که باید به آن ها سفر کنید

تایلند مقصدی گرمسیری و فوق‌العاده زیبا با مناظر بهشتی و پوستری است که در تمام طول سال مهمانان عاشق ساحل و دریا را به خود جذب می‌کند. در واقع یافتن خطوط ساحلی طولانی در امتداد دریای آندامان و خلیج تایلند و بسیاری از جزایر و جزایرک‌های آهکی، خورشید درخشان، دریا و شن و ماسه هیچ کاری ندارد و سراسر این کشور را پوشانده‌اند اما از طرفی با چنین گستردگی و شباهت از کجا باید بهترین جزایری که باید حتما از آن‌ها دیدن کنید را بشناسید؟ ما در اینجا جزایری که باید در اولین سفرتان با تور تایلند به آن‌ها بروید را بررسی می‌کنیم.

 

پوکت

بزرگ‌ترین جزیره تایلند، پوکت به یک خاطر پوشش دهی بالا برای سلایق مختلف از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار است. البته در تور پوکت قیمت‌ها ممکن است کمی بالاتر از سایر نقاط تایلند باشد، اما همیشه می‌توانید معاملات خوبی را در بازارهای محلی پیدا کنید. در اینجا سواحل متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد برای نمونه اکتان بالای منطقه پاتونگ پوکت برای مسافران پرانرژی، ساحل کاتای دارای نخل، ساحل آرام سورین و ساحل نسبتا بدون جمعیت Kata Noi، فقط چند مورد از سواحل جذاب دور تا دور جزیره هستند. به علاوه شما در اینجا می‌توانید انواع فعالیت‌های توریستی شامل آفتاب گرفتن، شنا کردن، غواصی و اسنورکلینگ و جت اسکی گرفته تا پاراسیلینگ، موج سواری، ماساژ در ساحل و سفرهای قایقی هر چه خواستید را انجام دهید. شما در اینجا می‌توانید از اماکن فرهنگی شامل بودای بزرگ وات چالونگ، زیارتگاه Jui Tui و شهر قدیمی پوکت با ترکیبی از معماری چینی و پرتغالی دیدن کنید. نمایش سیام نیرامیت صحنه‌هایی از فرهنگ عامیانه تایلند و گذشته‌های طولانی این کشور را ارائه می‌دهد، در حالی که FantaSea یک پارک موضوعی فرهنگی محبوب با نمایش خیره کننده و گزینه‌های متنوع تفریحی و خرید جایی برای گردش‌های خانوادگی محسوب می‌شود. طرفداران جاذبه‌های عجیب و غریب مطمئنا از Baan Teelanka و موزه Trickeye پوکت خوششان خواهد آمد. از یک ماساژ سنتی لذت ببرید، در کلاس آشپزی شرکت کنید، به پیاده‌روی جنگلی بروید و از پناهگاه فیل بازدید کنید.

کوه فی فی

خیلی‌ها معتقدند کوه فی فی نهایت یک جزیره و در واقع زیباترین جزیره جهان است. اگرچه مطمئناً هرگز آن را خالی از توریست نخواهید دید، اما دلایل زیادی برای دنبال کردن جمعیت و رفتن به کوه فی فی در اولین سفر خود به تایلند وجود دارد. از تماشای مناظر زیبای جزیر با پس زمینه جنگل‌های سرسبز و کوه‌ها لذت ببرید، کفش راحت به پا کنید و با بطری آب به اندازه، ارتفاعات زیبای این جزیره را کشف کنید. در اینجا گزینه‌های بی‌شماری برای غواصی و اسنورکلینگ وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای کاوش زیبایی‌های باشکوه جزیره، سفر با قایق است. بازدید از مکان‌هایی مانند خلیج معروف مایاو غار وایکینگ از الزامات سفر شما به اینجا است. گردشگران جسور به صخره‌نوردی می‌روند و افراد آرام ماساژهای درمانی دریافت می‌کنند. زیبایی طبیعی و امکانات وسیع آن را به یکی از برترین جزایر برای بازدید در اولین سفر به تایلند تبدیل کرده است.

 

سامویی، تائو و فنگان کدام برای سفر مناسب‌تر است؟

کوه سامویی

کوه سامویی یکی از جذاب‌ترین جزایر تایلند است. یک مکان عالی برای ماه عسل، خانواده‌ها، گروه دوستان و ماجراجویان انفرادی است. علاوه بر سواحل جذاب، بازدیدکنندگان تور سامویی قله‌های پوشیده از جنگل و مناطق روستایی را پیدا می‌کنند که گاومیش‌ها در مزارع سرسبز احاطه شده توسط نخل نارگیل و درختان موز می‌چرند. کوه سامویی زمین‌های مختلف گلف را در خود جای داده، و این شهر را به یکی از مقصد‌های برتر تایلند برای علاقه مندان به گلف تبدیل کرده است. این جزیره همچنین به دلیل وجود مراکز آبگرم با کلاس بالا شناخته شده، جایی که شما واقعا می‌توانید با انتخاب عظیمی از روش‌ها آرام شوید. کوه سامویی مقصدی عالی برای افرادیست که برای اولین بار به تایلند سفر می‌کنند و به دنبال ترکیبی عالی از استراحت، گشت و گذار و ماجراجویی هستند.

کوه فنگان

این جزیره برای برگزاری مهمانی‌های پر شور فول مون شهرت دارد. این جزیره مقصد محبوب جوانان است. برای تفریحات آبی، از پارک آبی Challenge Phangan دیدن کنید، با یک قایق سفر کنید، یا به غواصی و شنا بپردازید. همچنین این جزیره دارای چندین مکان اقامتگاه یوگا، کارگاه‌های مدیتیشن، سالن‌های ماساژ و مکان‌هایی برای تمدد روح و روان شما است. علاوه بر این، کوه فانگان دارای طبیعت بسیار زیبا نیز می‌باشد. آبشارهای زیبای این جزیره شامل Thaan Prapaad ، Sramanora ، Thaan Sadet و Wangsai هستند. باتوجه به فرصت‌های زیادی را برای تفریح و بازگشت به طبیعت فراهم می‌کند انتخابی عالی برای اولین سفر به تایلند محسوب می‌شود.

 

بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

۲۵ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران