در سفر به تایلند از جزایر فی فی دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری تایلند
در سفر به تایلند از جزایر فی فی دیدن کنید

جزایر فی فی روزانه میزبان بیش از دو هزار بازدید کننده هستند که از سراسر جهان برای بازدید از شگفتی‌های این منطقه به آن‌جا سفر می‌کنند. اما به راستی، چه چیزی سبب محبوبیت جزایر فی فی در میان سایر سرزمین‌های بهشتی آسیای جنوب شرقی شده است؟ جزایر باشکوه فی فی در آب‌های شفاف دریای اندامان تایلند واقع شده‌اند. برای دستیابی به جزایر فی فی، کافی است از پوکت یک سفر جذاب یک و نیم ساعته داشته باشید چراکه فی فی، حدودا در سی مایلی جنوب شرقی پوکت قرار دارد.

 

ماجراجویی و ورزش‌های آبی هیجان انگیز

کو فی فی، یکی از مطلوب‌ترین بخش‌های تایلند است که در آن‌جا می‌توانید طیف وسیعی از ورزش‌های هیجان انگیز آبی را تجربه کنید. سفر به کوه فی فی بدون تجربه غواصی یک سفر ناتمام است. از آنجا که این جزایر در میان آب‌های درخشان و آبی احاطه شده‌اند، شما می‌توانید زیبایی‌های تکرار نشدنی از زندگی دریایی را در این منطقه تماشا کنید، حتی اگر اهل ورزش‌های ماجراجویانه آبی نیستید. اگر هم به اندازه کافی شجاع هستید، می‌توانید در یکی از بعدازظهرهای نیمه آفتابی دل به دریا بزنید و مشغول موج سواری شوید.

 

ماجراجویی در مکان‌های روح‌زده در تایلند

 جزایر فی فی 

کندوکاو در گوشه‌های دنج کشف نشده

اگرچه عده زیادی از گردشگران در فصول مختلف سال به این منطقه سفر می‌کنند، اما فی فی هنوز هم رازهایی دارد که شما می‌توانید کاشف نخست آن‌ها باشید. به عنوان مثال، سواحل دست نخورده‌ای که با ماسه‌های گرم و گچی خود از شما میزبانی می‌کنند. یا گوشه‌های دنجی که بین دو صخره آهکی پنهان شده‌اند. قطعه‌ای از بهشت که البته برای رسیدن به آن باید سوار بر قایق شوید و کمی در اطراف فی فی جستجو کنید. با این حال تردید نداشته باشید که می‌توانید زیباترین تصاویر عمر خود را در همین گشت و گذارها به ثبت برسانید. کسی چه می‌داند، شاید یکی از همین تصاویر شما از این منطقه آرام و زیبا روزگاری برنده یکی از مشهورترین جایزه‌های عکاسی جهان باشد.

 جزایر فی فی

مقرون به صرفه بودن هزینه‌های سفر در کو فی فی

اگر می‌خواهید با یک بودجه محدود سفر کنید، بازهم جزایر فی فی نسبت به سایر جزایر جنوب شرقی آسیا، گزینه خوبی برای شما هستند. در این جزیره، نه تنها می‌توانید با هزینه اندکی یک اقامتگاه مناسب یا هتل مطلوب پیدا کنید، بلکه هزینه غذا، نوشیدنی و فعالیت‌های گردشگری دیگر نیز بسیار مناسب است. متوسط ​​هزینه روزانه شما برای گشت و گذار در کو فی فی حدود ۶۷ دلار است که تقریبا ۱۱ دلار آن را باید برای وعده‌های غذایی خود بپردازید. با این حال، اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را باز هم کاهش دهید، راه‌های زیادی پیشِ روی شماست. رفتن به رستوران‌های معمولی‌تر و یا تجربه غذاهای خیابانی، پیاده‌روی به جای تاکسی و ... به شما کمک می‌کنند تا هزینه‌های خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

 

زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در تایلند

  جزایر فی فی

شهر آفتاب و غروب مسحور کننده خورشید

اگر قرار باشد برای خورشید خانه‌ای را متصور شویم، احتمالا جزایر فی فی بهترین جایی هستند که خورشید به آن‌ها تعلق دارد. کافی است یک بار به تماشای طلوع مسحور کننده، آفتاب خیره کننده و غروب سحر آمیز خورشید در ساحل فی فی نشسته باشید، تا بدون تردید شما هم به همین نتیجه برسید. آن هم هنگامی که نوشیدنی خود را به دست گرفته‌اید و در نوار ساحلی در حال پیاده‌روی هستید و آسمان بی پایان را پیشِ روی خود می‌بینید.

 

بازدید از جزایر تایلند با کشتی‌های کروز کوچک

 جزایر فی فی 

آب و هوای شگفت انگیز

جزایر فی فی در تمام طول سال دارای آب و هوای گرمسیری مطلوبی هستند که شما را غافلگیر خواهد کرد. البته بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، از ماه نوامبر تا ماه آوریل است. گرم‌ترین زمان سال هم از ماه مارس آغاز شده و تا اواسط ماه مه ادامه دارد. هرچند که حتی در گرم‌ترین روزهای سال هم می‌توانید از ورزش‌های ساحلی و برنامه‌های تفریحی این جزیره لذت ببرید.

  جزایر فی فی

مناظر خیره کننده ساحلی برای استراحت

به هنگام استراحت در سواحل دیدنی جزایر فی فی، آب‌های لاجوردی ساحل اندامان را خواهید دید که به آرامی شن‌های طلایی را زیر و رو می‌کنند. اگر احساس می‌کنید که به دنبال جایی برای ریلکس کردن و فرار از استرس‌های زندگی هستید، راه را درست آمده‌اید. یکی از بهترین مکان‌ها برای این کار، سواحل جزایر فی فی هستند هستند. استراحت در خلیج‌ها، باروها و حتی جنگل‌های آرام و سرسبز که به دریا پیوند خورده‌اند. 

 

جزایر سیمیلان تایلند بهشت تفریحات آبی

  جزایر فی فی

گلچینی از اقامتگاه‌ها و هتل‌ها

تفاوتی نمی‌کند که در حال یک فرار عاشقانه با یک کوله پشتی هستید و یا با همسر خود به دنبال یک اقامتگاه لاکچری هستید؛ به هر حال در کو فی فی گلچینی از اقامتگاه ها و هتل ها را خواهید دید که برای میزبانی شما آماده هستند. این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کو فی فی است که شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید محل اقامت مناسب و مطلوب خود را پیدا کنید. از خوابگاه‌ها و هاستل‌هایی که برای هر شب تنها شش و نیم دلار از شما دریافت می‌کنند، تا ویلاهای ساحلی، با اتاق‌های بزرگ، آشپز اختصاصی، استخر لوکس که قیمت‌شان سر به فلک خواهد کشید.

 

عالی‌ترین هتل‌های مدرن برای مسافران تور تایلند

 جزایر فی فی

مهمانی‌های مشهور در جهان

اگر دوست دارید به مهمانی‌های شبانه بروید، شادی کنید، موسیقی زنده بشنوید و کمی جنب و جوش داشته باشید، باید به جزایر فی فی سفر کنید. در این جزیره، مهمانی‌های کوچک و بزرگی برگزار می‌شوند، که شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. در خط ساحلی فی فی، مجموعه‌ای از کافه‌ها را خواهید دید که هنگام شب با موسیقی الکترونیکی و رقص تایلندی از شما میزبانی می‌کنند. این مهمانی‌های سرگرم کننده، فی فی را به یک پاتوق جذاب برای تعطیلات هیجان انگیز جوان‌‌ها تبدیل کرده‌اند. انواع بازی‌ها، رقص‌ها، مسابقه‌ها و برنامه‌های آتش بازی در این ساحل تا کمی پیش از طلوع خورشید ادامه دارند.

 جزایر فی فی

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران