هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد (بخش دوم)

در نوشته قبل ما وقتی از برترین هتل‌های دور حرم امام رضا (ع) گفتیم، همه‌ی موارد ذکر شده‌ی لیستمان شامل هتل‌های ۵ ستاره گران‌قیمت می‌شد. اما هتل‌های ۴ ستاره، ۳ ستاره و حتی هتل آپارتمان‌های با کیفیت مشهد نیز در نزدیکی حرم وجود دارد که اقامت در آن‌ها نیز می‌تواند برای زائرینی که به تور مشهد می‌آیند، امتیاز مهمی محسوب شود. به همین دلیل بخش دوم نوشته‌مان را به چنین هتل‌هایی اختصاص داده‌ایم.

 

هتل ۴ ستاره اترک

هتل اترک در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را آغاز کرد و به همین دلیل از قدیمی‌ترین هتل‌هایی محسوب می‌شود که اطراف حرم می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. البته این هتل ۴ ستاره که تنها ۳۰۰ متر از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد، تغییرات و به روزرسانی‌های زیادی را در طول سال‌های فعالیتش به خود دیده و حالا به عنوان یک هتل ۴ ستاره‌ی بسیار عالی با ۱۴۵ اتاق، دو رستوران و پارکینگ است. اینترنت رایگان، مجموعه‌ی ورزشی، یک رستوران فضای باز با منظره‌ی حرم و رستورانی دیگر با معماری سنتی و همچنین وجود کافی‌شاپ، از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آید.

 

اقامتی به یادماندنی در هتل درویش مشهد

هتل ۴ ستاره جواد

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد است که تنها حدود ۵ دقیقه پیاده از حرم فاصله داشته و یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های چهار ستاره در مشهد است که به خاطر امکانات خیلی خوب و قیمت مناسبش در بین مسافران معروف شده است. این هتل اینترنت پر سرعت و امکانات رفاهی بسیار خوبی در اتاق‌های فراهم آورده و در بخش‌های عمومی نیز دارای یک فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و البته پارکینگ است.

هتل ۴ ستاره کیانا

این هتل نسبتا تازه تاسیس و بزرگ که در ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد ساخته شده و از دیگر هتل‌های چهار ستاره بسیار خوب در نزدیکی حرم است که مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع دارد.  یکی از نکات بسیار خوب در این هتل، تنوع عالی اتاق‌هاست که شما با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید اتاق مخصوص به خود را انتخاب کنید. این مکان حتی آپارتمان‌هایی برای خانواده‌های پر جمعیت نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. هتل کیانا نیز دارای استخر، سونا، حمام ترکی، کافی شاپ، رستوران و ... بوده و کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند از اتاق بازی استفاده کنند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

هتل ۳ ستاره حیات شرق

اگر چه حیات شرق یک هتل ۳ ستاره محسوب می‌شود، اما از نظر امکانات و زیبایی، چیزی کم از یک هتل چهار ستاره نداشته و تنها ۱۵ دقیقه پیاده ار حزم دور است. این هتل با ساختمان ۸ طبقه و ۳۳۲ اتاق و سوییتی که دارد، در بعضی از اتاق‌هایش، تراس‌هایی رو به حرم ارائه می‌کند که منظره‌ای واقعا زیبا را برایتان به همراه خواهد داشت. اینترنت رایگان، رستورانی مجلل، پارکینگ رایگان و امکانات رفاهی بسیار خوب، از دیگر امتیازات این هتل به حساب می‌آید. برای رفتن به یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد بدون شک هتل حیات شرق بهترین گزینه است.

هتل ۳ ستاره هاترا

یکی دیگر از انتخاب‌های شما در زمینه‌ی هتل‌های سه ستاره نزدیک به حرم، هتل هاترا خواهد بود که در ساختمانی ۹ طبقه با مساحت پایین واقع شده و در کل ۴۵ اتاق با امکانات رفاهی خیلی خوب دارد. این هتل پیاده حدود ۱۰ دقیقه از حرم فاصله داشته و از پنجره‌ی اتاق‌هایش در طبقات بالایی، می‌توانید نمایی زیبا از حرم را به تماشا بنشینید. هتل هاترا دارای رستوران و کافی شاپ نسبتا خوبی است اما از اینترنت رایگان و سالن‌های تفریحی در آن خبری نیست.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

هتل ۲ ستاره بشری

اگر به دنبال یکی از هتل‌های ارزان مشهد می‌گردید، پیشنهاد ما به شما هتل بشری است. یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره در نزدیکی حرم که تقریبا چسبیده به این مکان مطهر بوده و مکانی بسیار تمیز و شیک است و امکانات خیلی خوبی هم دارد، در این حد که در ابتدا تعجب می‌کنید این هتل به عنوان یک مکان دو ستاره دسته بندی می‌شود.

هتل آپارتمان پرهام

و در آخر برای کسانی که به دنبال هتل آپارتمانی ارزان می‌گردند نیز جاهای خوبی اطراف حرم وجود دارد که ما هتل آپارتمان پرهام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مکان فاصله‌ی نسبتا کمی تا باب الجواد دارد و امکانات نسبتا خوبی همچون اینترنت رایگان در لابی، فضای عمومی مناسب و صندوق امانات را در اختیارتان می‌گذارد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران