ماه عسلی رویایی در بهترین هتل‌های مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
ماه عسلی رویایی در بهترین هتل‌های مشهد

تقریبا می‌توان ادعا کرد مشهد انتخاب اول زوج‌های جوان برای گذراندن ماه عسل است. تا همین چند سال قبل مشهد مقصدی زیارتی بود اما حالا تور مشهد تبدیل به راهی برای زیارت و در عین حال تفریح شده است. در تور مشهد می‌توانید هم از تفریحات و امکانات برجسته بین‌المللی بهره‌مند شوید و هم به زیارت حرم آقا بروید و یا در بازارها پرسه بزنید. اما برای اقامتی راحت و رویایی باید به کدام هتل‌ها برید؟ با توجه به اینکه مشهد میزبان هتل‌های زیادی است انتخاب هتل‌های برتر برای ماه عسل آسان نیست.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از لوکس‌ترین و به روزترین هتل‌های مشهد است که با سوییت‌ها و اتاق‌های بی‌نظیر خاطره ماه عسل‌تان را ماندگار می‌کند. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) واقع شده است. هتل درویشی دارای اتاق‌ها و سوییت‌های لوکسی است که هر کدامشان دکوراسیون متفاوتی از فرهنگ‌های مختلف را به نمایش گذاشته‌اند. خوشبختانته در این هتل تنوع اتاق‌ها و سوییت‌ها بالاست و شما می‌توانید با توجه به بودجه و انتظاری که دارید واحد اقامتی مناسب خودتان را انتخاب کنید. از اتاق‌های اکونومی تا سوییت‌های دوبلکس هتل درویشی امکانات زیادی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. تمامی اتاق‌ها مجهز به IPTV، صبحانه در اتاق، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون،  حمام،  مینی بار با هزینه و سیستم تهویه مطبوع دراتاق هستند. همچمین امکانات رفاهی و تفریحی جذاب و لوکسی مثل  زمین ورزشی،  سونا،  ماساژ و وسایل بدنسازی، سالن بیلیارد، کافی شاپ و چای‌خانه، آتلیه، فروشگاه، سرویس حرم و گیم نت در نظر گرفته شده است.

 

هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد (بخش اول)

هتل درویشی مشهد

هتل مدینه‌الرضا

گفتن ندارد، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد هتل مدینه‌الرضا است که می‌توانید ماه عسلی به شدت جذاب و رویایی را در آن سپری کنید. این هتل نه تنها بهترین امکانات را فراهم آورده بلکه نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره به حرم مطهر است که می‌توانید با پیاده‌روی کوتاه و دو نفره به آن برسید. اتاق‌های لوکس و شیک دارای امکانات مدرن و بی‌نظیری هستند و برای رفاه و تفریح بیشتر در هتل مجموعه‌ی آبی با استخر، سونا، جکوزی و ماساژ نیز در دسترس قرار داده شده است. از خدمات جانبی می‌توان به اتصال اینترنت در سراسر هتل، فروشگاه و کتابخانه، دستگاه واکس کفش و مرکز خرید اشاره کرد.

هتل مدینه‌الرضا

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل‌های لوکس و به شدت جذاب در مشهد است که بین مسافران مشکل پسند تور مشهد طرفداران زیادی دارد. اتاق‌های این هتل همگی دارای دکوراسیون شیک و طراحی محیط هوشمندانه‌ای هستند. در این هتل از اتاق‌های معمولی تا سوییت‌های لوکس کلاس‌های مختلفی وجود دارد. همچنین سوییت‌ها با برخی اسامی تاریخی و فرهنگی مثل سوییت هخامنش، یا سوییت قاجار نامگذاری شده‌اند. در تزئین دیوارها از نقاشی‌ها و تابلوهای زیبایی استفاده شده و رو تختی‌ها و کوسن‌ها نیز از ساتن و مخمل مرغوبی هستند. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، کمد لباس، سرویس بهداشتی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی، یخچال، چای ساز، آب رایگان و مینی بار با هزینه هستند. جدا از این‌ها اوقاتی را که در هتل هستید می‌توانید از خدمات سونا و ماساژ استفاده کنید و روزهای استرس‌زای بعد از عروسی را پشت سر بگذارید و یا در سالن بدنسازی تمرینات روزانه‌تان را دنبال کنید. همچنین هتل دارای کتابخانه، نمازخانه، فروشگاه، خودپرداز و آتلیه هم هست.

 

۷ مرکز خرید نزدیک‌ به حرم امام رضا (ع)

هتل قصر مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره مشهد است که از اتاق‌های مختلف تا سوییت‌هایش اقامتی فراموش نشدنی را رقم می‌زنند مخصوصا برای زوج‌‌های جوان در ماه عسل‌شان. این هتل اتاق‌هایی لوکس و راحت ارائه می‌دهد مخصوصا اتاق‌های دو نفره دکوراسیون جذابی داشته و تختخواب‌هایی شیک، مبلمانی راحت و طراحی داخلی زیبایی را فراهم آورده است. نه تنها شما در اتاق‌ها به امکاناتی مثل چای ساز، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام با لوازم بهداشتی دسترسی دارید بلکه هتل یک مجموعه تفریحی آبی شامل استخر، سونا، جکوزی و اسپا را نیز در دسترس مهمانان خود قرار داده است. از خدمات ماساژ و جکوزی استفاده کنید و یا اگر از طرفداران ورزش هستید به سالن بدنسازی و بیلیارد بروید.

هتل پارسیس مشهد

هتل تارا

موارد قبلی همگی هتل‌هایی لوکس و گران بودند حالا اگر به دنبال جایی ارزان‌تر و معقول‌تر باشید باید به کدام هتل بروید؟ هتل تارا در مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد با امکانات مناسب و قیمتی معقول‌تر است. هتل تارا، توسط حاج جعفر عطار پیشکسوت صنعت هتل‌داری ایران در سال ۱۳۷۴ افتتاح شد. هتل تارا در ساختمانی ۸ طبقه واقع شده و ۱۱۱ واحد اقامتی را ارائه داده است. این هتل در فاصله ۵ دقیقه از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و امکانات رفاهی مناسبی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، کتابخانه، چایخانه سنتی، کافی شاپ و لاندری را ارائه داده است. اتاق‌ها همگی دارای اینترنت، تلوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام با لوازم بهداشتی هستند.

 

گردشی یک روزه جذاب در تور مشهد

هتل تارا 

۱۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران