۹ رستوران عالی در محله KLCC در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۹ رستوران عالی در محله KLCC در کوالالامپور

کوالالامپور، سرشار از جاذبه‌های گردشگری و البته رستوران‌های جالب توجه است که در مقاله ۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور، می‌توانید با برخی از آنها آشنا شوید. و اما محله KLCC در این شهر، سرشار از رستوران‌های رنگارنگ است که برخی از آنها جوایزی را نیز به دلیل خدمات ارزنده‌شان کسب کرده‌اند.

اغلب این رستوران‌ها، چشم اندازی زیبا از شهر ارائه می‌دهند و محبوب اکثر مردم محلی و گردشگران خارجی هستند. انتخاب از میان این گزینه‌های عالی واقعا دشوار است. به هر حال ما قصد داریم در سفر با تور مالزی، شما را به صرف غذا در بهترین رستوران‌های محله KLCC در کوالالامپور دعوت کنیم. با ما باشید!

 

Marini's on 57

این رستوران بسیار خاص ایتالیایی که در طبقه ۵۷ ساختمان Petronas Tower ۳ در قلب محله KLCC واقع شده است، از یک غذاخوری، بار و اتاق نشیمن تشکیل شده است. سراسر دیوارهای این رستوران، با نقاشی‌های دیواری از هنرمندان ایتالیایی تزئین شده‌اند و پنجره‌های کف تا سقف شیش‌ ای، چشم اندازی قابل توجه از فضای زیبای محله ارائه به مسافران تور کوالالامپور می‌دهد. گفتنی است که اسپاگتی، بورتارگو و غذاهای دریایی از جمله میگو سرخ شده با سس لیمو در این جا طرفداران بسیار دارند.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

آدرس: Level 57, Menara 3 Petronas, Persiaran KLCC, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Acme

دکوراسیون شیک، مبلمان راحت، بالشتک‌های مخمل و دیوارهای شیشه‌ای بزرگ و کف تا سقف که نور طبیعی را به فضای داخل دعوت می‌کنند همراه با نوای دل انگیز موسیقی جاز، فضایی عالی و جالب توجه از این کافه رستوارن ساخته‌اند. خوراکی‌های ارائه شده در این مکان، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد تهیه شده‌اند و اقلام فصلی نیز در منو وجود دارند. عطر و طعم‌های آسیایی را در این کافه رستوران به بهترین نحو خواهید یافت. مرغ و اسپاگتی همراه با ادویه تند، از معروف‌ترین غذاهای این کافه رستوران مدرن هستند.

منوی صبحانه نیز بسیار قابل توجه است و البته ماست میوه‌ای خوشمزه، برای کسانی که به دنبال گزینه‌های سالم تر هستند موجود است. دسرها خصوصا کیک‌های میوه‌ای، بسیار پرفروش بوده و نوشیدنی‌ها نیز از تنوع بالایی برخوردارند. در اینجا می‌توانید آب میوه‌های سم زدا نظیر ترکیبات سیب، هویج، کرفس و زنجبیل و یا چای‌های خوشمزه را نوش جان کنید. گفتنی است که این کافه رستوران، در یک ساختمان تجاری مسکونی واقع شده است.

 

بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

آدرس: G1, The Troika, 19, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur

 

Thirty 8 

پرسنل این رستوران، تمام تلاششان را بکار گرفته‌اند تا یک فضای مناسب و آرام و خدماتی عالی را به مشتریان ارزانی کنند. این مکان، در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و نماهای ۳۶۰ درجه از افق محله KLCC از جمله پانوراماهایی از برج‌های دوقلوی PETRONAS را به مخاطبان هدیه می‌دهد. همچنین از دکوراسیونی فوق العاده مدرن، سقف‌های بلند، پنجره های کف تا سقف و تزئینات استیل و کروم برخوردار است.

در این رستوران غذاهای چینی، ژاپنی و عربی به طرزی خلاقانه و لذیذ طبخ و سرو می‌شوند. دنده های گوشت گاو کبابی استرالیایی و اردک برشته شده در ادویه های چینی، از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: 38 floor Grand Hyatt Kuala Lumpur, Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur

 

Cantaloupe

این رستوران که در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از Suria KLCC و در طبقه بیست و سوم ساختمان Troika واقع شده، از فضای غذاخوری انعطاف پذیر و مناسب برای دورهمی‌ها برخوردار است. میزهای راحتی و گوشه‌های دنج، فضای خصوصی جالبی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. و البته کفپوش چوبی، سقف‌های بلند و پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ، از این رستوران یک مکان مدرن و جذاب ساخته‌اند. در این جا غذاهای فرانسوی بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شود. صدف‌های طعم داده شده با کرم آنچو، ژله خیار، سوپ خامه‌ای و انواع خوراکی‌ها و مزه‌ها را می‌توانید در این مکان زیبا نوش جان کنید.

 

بهترین غذاهای اسپانیایی در کوالالامپور

آدرس: Level 23a, Tower B, The Troika, 19 Persiaran KLCC 50450 Kuala Lumpur

 

Cedar on 15

وقتی این رستوران واقع در پشت بام در طبقه ۱۵ هتل Impiana KLCC شروع به کار کرد چندان محبوب نبود، اما با گذشت زمان احترامی را که شایسته‌اش بود کسب کرد. گفتنی است که غذاهای اینجا، چندان گران قیمت نیستند و فضا نیز بسیار آرام و دنج است و شب هنگام، چشم اندازی شگفت‌انگیز از منظره شهر ارائه می‌دهد.

از محبوب‌ترین و لذیذترین غذاهای این رستوران می‌توان به گوشت گاو استرالیایی با پنیر خامه‌ای گیاهی و کاهو، فیله کبابی ماهی قزل آلا پر شده با تره و سیب زمینی و سس شوید اشاره کرد. همچنین  سوپ مارچوبه خامه‌ای این رستوران، گزینه‌ای عالی برای گیاهخواران به شمار می‌آید.

آدرس: 13 Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur

 

Mama San

در این رستوران، غذاهای ابتکاری آسیای جنوب شرقی سرو می‌شود. این مکان، در مرکز خرید Suria KLCC و مشرف به پارک سرسبز KLCC واقع شده است. جالب است بدانید که اینجا از دکوراسیونی مجلل الهام گرفته از دوران گذشته حوالی سال ۱۹۲۰ شانگهای برخوردار است و لامپ‌های سنتی چینی، صندلی‌های چرمی و مبلمان چوبی نفیس در آن خودنمایی می‌کنند. در عین حال دیوارها با عکس‌های قدیمی و کاغذ دیواری‌های یکپارچه تزئین شده‌اند.

منوی غذایی بسیار متنوع است و مهمترین آنها شامل سالاد امضایی رستوران، گوشت، غذاهای دریایی و خوراک مرغ برگرفته از مناطق جنوب شرقی آسیا از جمله اندونزی، هند، مالزی، سنگاپور، تایلند، کامبوج و ویتنام است.

آدرس: G46, Ground Level, Suria KLCC, Kuala Lumpur

 

Celestial Court

این رستوران که از دکوراسیون کلاسیک چینی همراه با رنگ‌های قرمز، سیاه و طلایی برخوردار است، در طبقه سوم هتل پنج ستاره شرایتون امپریال کوالالامپور واقع شده است. در اینجا غذاهای سنتی از جمله بره تفت داده شده با عسل، لوبیای شیرین با سس، میگوهای سرخ شده همراه با سیر خرد شده و موسیر و سس چیلی خانگی و سبزیجات تفت داده شده سرو می‌شوند.

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

آدرس: Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur

 

Atmosphere 360

این رستوران که بر فراز ذخیره گاه جنگلی Bukit Nanas (تپه آناناس) واقع شده است، یک مکان بسیار دیدنی و محبوب در مالزی به شمار می‌آید. این رستوران گردان، مناظر بسیار چشمگیری از طبیعت بی‌نظیر اطراف و نیز برج‌های دوقلوی پتروناس در هنگام صرف غذا ارائه می‌دهد. گفتنی است در این رستوران اغلب طعم‌های غربی، محلی و چینی ارائه می‌شوند.

آدرس: Jalan Punchak, Off Jalan P. Ramlee

 

Melur and Thyme

در کوالالامپور، رستوران‌های غیرچینی چندانی که اردک سرو کنند وجود ندارد، اما رستوارن Melur and Thyme در طبقه همکف Suria KLCC یکی از این مکانهاست. اینجا از زرق و برق زیاد خبری نیست و فضای داخلی شرق به غرب با میزهایی بزرگ، لامپ‌های آویز، دیوارهای آجری سفید و آثار هنری دیواری به زیبایی خودنمایی می‌کنند. علاوه بر خوراک اردک، در اینجا غذاهای بی‌نظیری از گوشت گاو، مرغابی و ماهی قزل آلا و همچنین سوپ رشته فرنگی آسیایی نیز سرو می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند.

آدرس: GO3H-I Level Ground, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre, Kuala Lumpur 

۲۹ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران