هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش اول

جهانگیر یا سیهانگیر، محله‌ای با غنای تاریخی و فرهنگی بالایی در استانبول ترکیه است. جدا از عتیقه فروشی‌ها و کافه‌های بسیار مشهور، در این محله می‌توان شاهد انواع گالری‌های هنری، موزه‌ها و حمام‌های سنتی ترکی بود. مقاله محله‌های جهانگیر و کوکورکوما در استانبول، اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.  بعلاوه سفر با تور استانبول، فرصت مناسبی است تا با اقامتگاه‌های متنوع و رنگارنگ شهر و محله زیبای جهانگیر آشنا شوید. بیایید گشت و گذاری داشته باشیم در بهترین هتل‌های لوکس در حوالی محله جهانگیر استانبول.

 

Sofitel

بسیار خب در ابتدا بیایید با هتل نوساز Sofitel آشنا شویم. این اقامتگاه ۵ ستاره با ۲۰۲ اتاق، در اکتبر ۲۰۱۹ افتتاح شد. اینجا در ۷۰ متری میدان تاکسیم واقع شده و از امکانات اقامتی کاملی از جمله کافه و بار، و پارکینگ اختصاصی، رستورانی با غذاهای لذیذ، وای فای رایگان در سراسر ملک و اتاق‌های خانوادگی برخوردار است. بوفه صبحانه این هتل نیز مثال زدنی است.  اینجا دسترسی عالی به بهترین جاذبه‌های شهر از جمله خیابان استقلال، مرکز کنگره استانبول و کاخ دولماباهچه دارد. فرودگاه استانبول، ۴۲ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد و هتل خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Gumussuyu Mah Siraselviler Cad No 13 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Marble

تنها در فاصله ۱۵۰ متری از میدان تکسیم و ایستگاه مترو، می‌توان این هتل زیبا را پیدا کرد. این اقامتگاه ۴ ستاره که دارای ۸۹ اتاق است، به رسم هتل‌های لوکس استانبول از امکانات و تجهیزات رفاهی کاملی برخوردار است. اما در این میان مرکز سلامتی مجهز به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و همچنین اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن خودنمایی می‌کنند. جالب است بدانید که بعضی اتاقها، دارای چشم اندازی بی‌نظیر به منظره دریا و یا شهر هستند.

در این جا می‌توانید روزتان را با یک صبحانه بوفه عالی همراه با تماشای مناظری بی‌بدیل، در رستوران هتل که مشرف به بسفور است شروع کنید و در صورت تمایل از تورهایی که هتل برای گردش در شهر ارائه می‌دهد استفاده نمایید. اما اگر مایل هستید خودتان در شهر بچرخید، لازم است بدانید که این هتل اتومبیل کرایه می‌دهد. از آنجا که این اقامتگاه به خیابان استقلال بسیار نزدیک است، بنابراین می‌توانید به راحتی و با پای پیاده به انواع مراکز خرید، رستورانها و کافه‌ها دسترسی داشته باشید. کاخ دولماباهچه، برج گالاتا، مرکز کنگره استانبول و سالن کنسرت Cemal Resit Rey، از مهمترین جاذبه‌های توریستی نزدیک به هتل هستند. همچنین باید گفت که منطقه قدیمی سلطان احمد نیز در فاصله  4.5 کیلومتری و فرودگاه استانبول نیز در فاصله 40 کیلومتری از هتل قرار دارند.

آدرس: Siraselviler Cad. No:41, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

AKKA Lush Taksim

این هتل لوکس 4 ستاره در منطقه بی اوغلوی استانبول و در فاصله ۲۰۰ متری خیابان استقلال، در یک ساختمان تاریخی قرار دارد که در سال ۱۸۵۰ ساخته شده است. این هتل دارای ۹۴ اتاق، رستوران، مرکز اسپا و سونا است. اتاق‌های این اقامتگاه، هر کدام سقفی به ارتفاع ۴ متر دارند و به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، حمام اختصاصی و کلیه امکانات مجهز هستند.

در این جا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته برخورار شوید و پرسنل این هتل شما را در برنامه ریزی سفرتان راهنمایی و کمک می‌کنند. میدان تکسیم، ۳۰۰ متر با هتل فاصله داشته و این اقامتگاه دسترسی بی‌نظیری به بندر و کشتی‌های تفریحی دارد که به جزایر پرنس سفر می‌کنند. گفتنی است که فرودگاه آتاتورک، در فاصله ۱۵ کیلومتری از هتل واقع شده است.  

آدرس: Sıraselviler Cd. Istanbul No 10, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

Pera Center

این هتل زیبا، در قلب استانبول مدرن واقع شده و فقط ۲۰۰ متر با خیابان استقلال و ۳۰۰ متر با میدان تکسیم فاصله دارد. در این جا می‌توان از تراس هتل، چشم اندازی بی‌بدیل از شهر داشت و شاهد رفت و آمد گردشگران و مردم محلی مشتاقی بود که به گردش در میان مراکز خرید معروف، کافه‌ها و رستوران‌های شیک مشغولند. این هتل که از امکاناتی مدرن برخوردار است، شما را به اقامت در اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و عایق صوتی، استفاده از سالن بدنسازی، سونا، وای فای رایگان، حمام اختصاصی و صبحانه بوفه دعوت می‌کند. گفتنی است که ایستگاه مترو تکسیم، دسترسی آسان به منطقه تاریخی سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول را فراهم می‌کند.

آدرس: Katip Mustafa Celebi Mah. Billurcu Sok. No:14 Siraselviler Taksim, Beyoglu, 34427 Istanbul, Turkey 

 

Room Mate Emir

این هتل ۴ ستاره ۴۷ اتاقه که در ۱۰۰ متری خیابان پر طرفدار استقلال واقع شده، از طراحی معمار معروف Lázaro Rosa Violán برخوردار است و ترکیبی از المان‌های آوانگارد را در یک ساختمان کلاسیک ارائه می‌دهد. مهمانان هتل می‌توانند از اتاق‌هایی که با ظرافت و سلیقه تزئین شده‌اند و دارای فضای نشیمن و سایر تجهیزات رفاهی هستند و همچنین سالن ورزشی و سونا نهایت استفاده را ببرند. نگران اینترنت نباشید، زیرا در سراسر ملک وای فای رایگان پرسرعت وجود دارد. از جاذبه‌های توریستی این حوالی می‌توان به میدان زیبای تکسیم، برج تاریخی گالاتا، مراکز خرید Demiroren و مرکز خرید Cevahir استانبول اشاره کرد. 

آدرس:  Sadri Alisik Sok. Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

LUXIR

این هتل مدرن، در سپتامبر ۲۰۱۹ در منطقه بی‌اغلو و در ۵۰ متری خیابان استقلال افتتاح شد. میدان تکسیم، برج گالاتا، مرکز کنگره استانبول و برج دولماباهچه نیز بسیار به هتل نزدیک هستند. و اما از امکانات این اقامتگاه می‌توان به اتاق‌های خانوادگی بی‌نظیر و تراسی با چشم اندازی عالی به شهر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه باکیفیت و ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان اشاره کرد. گفتنی است که فرودگاه استا، ۴۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

آدرس: Büyük Parmakkapı Sokak 13, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 02 تیر 1400)

نظرات کاربران