هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش دوم

سفر با تور استانبول با وجود هزاران مسجد مشهور، کاخ‌های باشکوه، موزه‌های نفیس و غذاهای رنگارنگ، در بین گردشگران دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. اقامتگاه‌های مختلف در محله‌های این شهر، با روی باز پذیرای این گردشگران هستند و محله کاراکوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی از هتل‌های لوکس در حوالی محله کاراکوی استانبول آشنا شویم.

 

The Haze

این هتل مجلل ۴ ستاره که در مرکز شهر کاراکوی قرار دارد، تنها ۳۵۰ متر فاصله از برج گالاتا فاصله دارد. این اقامت‌گاه، دارای معماری شگفت انگیزی است و ترکیبی از یک ساختمان مدرن است که سابقا نانوایی بوده با یک کارخانه که از سبک نئو کلاسیک و سقف‌های بلند بهره برده است. امکانات رفاهی در اتاق‌ها ایده‌آل بوده و برخی از اتاق‌ها دارای نمایی پانوراما از شاخ طلایی، بسفور و برج گالاتا هستند. رستوران هتل با عنوان Mükellef Karakoy در تراس پشت بام، یک بوفه صبحانه و یک منوی کامل از غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد. هتل، دارای یک مرکز کاری است و مهمانان می‌توانند از رایانه، فکس، دستگاه فتوکپی و اسکنر به طور رایگان بهره‌مند شوند.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

آدرس: Necatibey Cad. No:38 Karaköy, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Morione

این هتل ۴ ستاره ۹ اتاقه، دارای یک ساختمان مرمری و چوبی است که در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل تنها چند متر با ساحل فاصله دارد و دارای امکانات اسپا، ماساژ، سونا و حمام ترکی است. اتاق‌های هتل با مبلمان بسیار زیبا آراسته شده‌اند و از دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کتری برقی و یک مینی بار برخوردارند. بعلاوه می‌توانید از صبحانه خود در فضای غذاخوری داخلی یا خارجی رستوران هتل لذت ببرید. همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه در این نزدیکی وجود دارند که غذاهای بین‌المللی و بهترین غذاهای ترکیه را سرو می‌کنند. بندر کشتی کاراکوی، تنها ۱۵۰ متر و میدان تکسیم تنها ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

 

آدرس: Kemankes Mahallesi Maliye Caddesi Demirciler Sokak No:8 Karakoy, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Novotel

این هتل ۵ ستاره با ۲۰۰ اتاق در قلب کاراکوی در استانبول، در موقعیت مکانی عالی قرار دارد که امکان کشف فعالیت‌های هنری و فرهنگی، تماشای شاخ طلایی، دیدار از جاذبه‌های تاریخی و برج گالاتا، بازار ادویه مصری استانبول و بازار بزرگ را میسر می‌کند. وای فای رایگان در سراسر ملک، اتاق‌های مدرن، منظره‌ای عالی از بسفر و بوفه صبحانه، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و امکانات بدنسازی همگی از امکانات عالی این هتل به شمار می‌آیند. شما می‌توانید از سواری در تراموا در امتداد خیابان معروف استقلال لذت ببرید و نیز به بنادر کشتی در کاراکوی و امینونو در استانبول که سفری بی‌نظیر را به جزایر پرنس ارائه می‌دهند بروید.

آدرس: Kemankes Kara Mustafa Pasa Mah Kemankes Cad No 57 Karakoy Beyoglu, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Pera Palace

کاخ پرا در سال ۱۸۹۲ توسط یک معمار فرانسوی-عثمانی در ترکیبی از سبک‌های نئوکلاسیک، هنر مدرن و سبک شرقی طراحی شد. این هتل که در فاصله ۲۵۰ متری خیابان استقلال قرار دارد، منظره‌ای دیدنی از شاخ طلایی ارائه می‌دهد و از استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا و اتاق‌های مجلل برخوردار است. مراکز خرید محبوب استانبول مانند: Cevahir ،Kanyon و Zorlu Mall از طریق خط مترو در عرض ۲۰ دقیقه به راحتی قابل دسترسی هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها همگی دارای کفپوش چوبی و پنجره‌های سقف به کف، تلویزیون و مینی بار هستند و حمام‌های مرمر با الهام از حمام سنتی ترکی ساخته شده‌اند.

رستوران آگاتا، غذاهای معاصر ترکیه را در این هتل سرو می‌کند و یک بار و تراس نیز پذیرای طیف وسیعی از مسافران بین‌المللی و مردم محلی استانبول هستند. سالن Kubbeli، یک سالن چای در این هتل لوکس است که موسیقی پیانوی زنده ملایم را به فضای جادویی‌اش اضافه می‌کند. در اطراف هتل انبوهی از رستوران‌ها، کلوپ‌ها، آتلیه‌های هنری و گالری‌ها و موزه‌ها وجود دارند و فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار دارد.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Exe Adahan Galata

تراس‌های ساختمان زیبای این هتل، چشم اندازی خارق‌العاده به منطقه تاریخی گالاتا در استانبول دارند و اتاق‌ها از سقف‌هایی بلند، کفپوش چوبی باکیفیت و مبلمان چوبی سفارشی و مدرن، LCD، تهویه مطبوع و وای فای رایگان برخوردارند. در طبقه فوقانی‌، رستوران تراس Cachi بوفه صبحانه و نیز غذاهایی عالی برای نهار و شام ارائه می‌دهد و می‌توانید از طعم‌های ترکی و بین‌المللی نهایت لذت را ببرید. بعلاوه در این هتل، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های جالبی برگزار می‌شوند. این اقامت‌گاه ۴ ستاره ۴۹ اتاقه، تنها ۱۵۰ متر با خیابان محبوب استقلال فاصله دارد و از دسترسی‌هایی عالی به امکانات رفاهی و خرید سود برده است. جالب است بدانید که فرودگاه آتاتورک، در فاصله ۱۸ کیلومتری آن قرار دارد.

آدرس: Asmali Mescit Mah. General Yazgan Sok. No:14 Beyoglu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Soho House

Soho House استانبول که در منطقه بی‌اغلو واقع شده، دارای ۳ ساختمان اصلی است. باغ هتل، رستورانی ایتالیایی به نام Cecconi دارد و اسپای Cowshed  نیز یک سالن ورزشی و اسپا و یک حمام سنتی را همراه با خدماتی نظیر ماساژ، مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و خدمات درمانی ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌ها به زیبایی تزئین شده‌اند و دارای تختخواب‌هایی فوق‌العاده، مینی بار، امکانات چای و قهوه، تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان هستند. خیابان استقلال، تنها ۳۰۰ متر از این هتل ۵ ستاره فاصله دارد و ایستگاه مترو در فاصله ۲۰۰ متری، دسترسی آسان به بسیاری از مناطق دیگر شهر را امکان‌پذیر کرده است.

 

هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

آدرس: Mesrutiyet Cad. Evliya Celebi Mah. No:56 Beyoglu Istanbul, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

۱۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران