هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش سوم

محله جهانگیر در استانبول، بین میدان تکسیم و کاباتاش واقع شده است و به دلایل جاذبه‌های متعدد گردشگری، شهرتی جهانی دارد. سبک غالب طراحی معماری در این محدوده بوهمی بوده و از فضایی آرامش بخش، رنگارنگ و زیبا برخوردار است. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۳، روزنامه انگلیسی گاردین، ​​محله جهانگیر را در لیست ۵ مکان برتر جهان برای زندگی قرار داد.

این محله در کنار تمام زیبایی‌هایش، از انواع اقامتگاهها متناسب با هر بودجه‌ای بهره‌مند است. اگر می‌خواهید در سفر با تور استانبول، اقامتی بسیار باکیفیت و باشکوه را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم در این سفر مجازی ما را همراهی کنید تا در ادامه مقالات قبل سری بزنیم، به بهترین هتل‌های لوکس در حوالی محله جهانگیر.

 

Taksim Square Hotel

حال بیایید در این بخش از سفر مجازی‌مان در محله جهانگیر، سری بزنیم به هتل بوتیک Taksim Square. این هتل که در قلب تپنده استانبول در چند قدمی میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده، ۸۸ اتاق با دکوراسیونی زیبا و امکانات رفاهی مدرن را ارائه می‌دهد. برخی از این اتاقها به منظره زیبای بسفر دید دارند. در ضمن اگر با وسایل حمل و نقل عمومی استانبول در تردد می‌کنید، به بهترین گزینه‌ها دسترسی خواهید داشت. در واقع این هتل، فقط ۸۰ متر با ایستگاه متروی تکسیم فاصله دارد و البته انواع وسایل حمل و نقل نیز در این حوالی در گردشند.

و اما صبحانه سنتی به صورت بوفه در این هتل سرو می‌شود. سیمیت ترکی و نان تازه در همین هتل تهیه می‌شوند و شربت رایگان عثمانی نیز به علاقمندان ارائه می‌شود. از اینجا به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به مناطق مسکونی و خرید کوکورکوما و جهانگیر و محله‌های تفریحی شلوغی نظیر Asmalımescit  و محله‌های تاریخی غنی نظیر گالاتا و کاراکوی دسترسی داشته باشید. گفتنی است که فرودگاه آتاتورک نیز، تنها ۲۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

آدرس: Sıraselviler Cad. No: 7 Taksim Istanbul, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

Taksim Metropark Hotel

این هتل ۴ ستاره نیز که ۷۰ اتاق را در خود جای داده، در ۱۰۰ متری میدان تکسیم استانبول، ۶۰۰ متری تنگه بسفور و ۲ کیلومتری منطقه خرید نیشان تاشی واقع شده است. رستوران هتل، غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. اتاق‌ها بسیار جادار هستند و با رنگ‌های زیبا و گرم تزئین شده‌اند. بعلاوه این اتاقها، دارای یک مکان نشیمن با میز و صندلی‌های عسلی هستند و برخی از آنها دارای بالکن بوده و چشم اندازی شگفت انگیز به دریا دارند. برای رفت و آمد در شهر نیز مشکلی نخواهید داشت زیرا ایستگاه‌های تراموا، ایستگاه‌های مترو و ایستگاه‌های اتوبوس تکسیم در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند و دسترسی آسان به جاذبه‌های معروفی نظیر سلطان احمد، بازار بزرگ و ایاصوفیه را فراهم می‌کنند.

آدرس: Osmanli Cad. No:14 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Soho House Istanbul

هتل بوتیک با شکوه Soho در منطقه بی اغلو، از سه ساختمان اصلی تشکیل شده است. باغ حیاط نیز دارای یک رستوران پرطرفدار به نام Cecconi است. مرکز اسپا، یک سالن ورزشی و یک حمام سنتی را در خود جای داده و خدماتی از جمله  مانیکور، پدیکور، ماساژ، اسکراب صورت، اپیلاسیون و درمان‌های بدن را ارائه می‌دهد. ۸۷ اتاق این هتل ۵ ستاره، با طراحی به سبک معاصر تزئین شده‌اند و از حمام‌های خصوصی و بالکن سود جسته‌اند.

 

بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

بعضی از اتاق‌ها، دارای یک نیم طبقه و یک مکان نشیمن راحت هستند و گلیمهای آناتولی کف آنها را زینت داده‌اند. در این ملک یک رستوران مدرن و کلاسیک ایتالیایی وجود دارد که از سه شنبه تا یکشنبه ماکارونی، غذاهای دریایی، سیچیت و غذاهای محلی شمال ایتالیا ​​را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند از فضای داخلی رستوران استفاده کنند و یا از صندلی‌های بیرون که در یک باغ زیتون زیبا چیده شده‌اند برخوردار شوند. جالب است بدانید که سالن زیبایی و سلمانی برای آقایان نیز، در این هتل درنظر گرفته شده است. گفتنی است که خیابان استقلال با انبوهی از رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، مغازه‌ها و گالری‌های هنری فقط ۳۰۰ متر از این اقامتگاه فاصله دارد و فرودگاه آتاتورک نیز در فاصله ۱۷ کیلومتری از هتل واقع شده است. 

آدرس: Mesrutiyet Cad. Evliya Celebi Mah. No:56 Beyoglu Istanbul, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Nidya Hotel Galataport

این هتل بوتیک ۴ ستاره با ۱۰۵ اتاق، در ۵۰ متری ساحلی بسفور قرار دارد و بعلاوه دسترسی عالی به ایستگاه تراموای  Tophane دارد که رسیدن به منطقه تاریخی سلطان احمد و میدان تکسیم را امکان پذیر می‌کند. گفتنی است کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌های معروف کاراکوی، تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند. بعلاوه این هتل به نحوی عالی به مراکز خرید Cevahir  و City's دسترسی دارد. در تراس پانورامای این اقامتگاه لوکس، می‌توانید چشم اندازهای زیبایی بسفور را تحسین کنید و همچنین از دکوراسیون مدرن اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لذت ببرید.

 

معرفی ۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول

صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود، اما همچنین می‌توانید غذاهای محلی و بین المللی را در رستوران همراه با مناظر پانورامایی از طبیعت باشکوه اطراف میل کنید. و در نهایت باید گفت که خدمات مرکز اسپای این هتل شامل سونا، حمام ترکی، اتاق تناسب اندام و خدمات ماساژ است.

آدرس: Meclis-i Mebusan Cad. No:21 Tophane, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

Pera Palace Hotel

هتل Pera Palace استانبول، در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری بنا نهاده شد. اینجا در واقع یک هتل موزه است که در سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل در منطقه تاریخی پرا در استانبول واقع شده و چشم اندازهای بی‌نظیری از شاخ طلایی و منطقه پرا ارائه می‌دهد. استخر سرپوشیده و اتاق‌های مجلل آن نیز به منظره شهر دید دارند. گفتنی است مراکز خرید معروف نظیر Cevahir ،Kanyon وZorlu  از طریق مترو ظرف ۲۰ دقیقه قابل دسترسی هستند و میدان تکسیم نیز در فاصله ۳ کیلومتری از هتل واقع شده است.

رستوران Agatha در این هتل، غذاهای معاصر ترکی سرو می‌کند و سالن Kubbeli  نیز یک سالن برای استراحت، نوشیدن چای باکیفیت ترکی و شنیدن موسیقی ملایم پیانو است. جالب است بدانید که شیرینی پزی کلاسیک فرانسوی Patisserie de Pera، کیک‌های دست ساز و شکلات‌های خانگی سرو می‌کند. اسپای این اقامتگاه دارای حمامی با سکوی مرمر گرم، سونا، وان آبگرم و سالن بدن سازی کاملا مجهز است و استخر سرپوشیده نیز در تابستان و زمستان طرفداران بی‌شماری دارد.

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

۱۲ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران