هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله جهانگیر استانبول: بخش دوم

محله جهانگیر در منطقه بی‌اغلوی استانبول را به محله زیبای Le Marais در پاریس یا Williamsburg در نیویورک تشبیه کرده‌اند. خیابان‌های باریک و فضای سرسبز، بوتیک‌های متنوع لباس، کافه‌های خیابانی عالی و غذاکده های جالب توجه، همگی بهترین خاطرات را در سفر با تور استانبول رقم م‌ زنند. این محله، یکی از زیباترین مناطق شهر است. ما تصمیم داریم در ادامه مقاله قبل، به معرفی برخی دیگر از بهترین هتل‌های لوکس در حوالی محله جهانگیر بپردازیم و شما را در برنامه ریزی اقامت در این شهر یاری کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

 

CVK Park Bosphorus

این هتل ۵ ستاره مجلل که دارای ۴۵۳ اتاق است، با فضای داخلی و بیرونی شیک در قلب شهر واقع شده و فقط ۱۵۰ متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل دارای ۲ استخر شنا، مرکز تناسب اندام و اسپا، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار و امکانات ماساژ مجموعا به مساحت ۸۵۰۰ متر است. اتاق‌های باشکوه این اقامتگاه از تلویزیون LCD، کتری برقی، قهوه رایگان، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، آشپزخانه و غذاخوری خصوصی و سایر امکانات برخوردارند. این اتاق‌ها بسیار جادار و راحت هستند و از دکوراسیونی به سبک مدرن با کف پوش مرمر باکیفیت سود برده‌اند.

 

بهترین هتل‌‌های منطقه امینونو در استانبول

جالب است بدانید که سه رستوران مختلف در این هتل وجود دارند: Mezze Mave که غذاهای دریایی تازه سرو می‌کند،  Midd با انواع کباب و گزینه‌های گوشتی و Hitode که طیف گسترده‌ای از غذاهای سوشی را ارائه می‌دهد. این هتل، چشم انداز بی‌نظیری به بسفر، شاخ طلایی، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، جزایر پرنس و مناظر آسیایی دارد. بعلاوه این اقامتگاه از دسترسی عالی به خیابان استقلال و انبوهی از رستوران‌ها، کافه ها، بارها، مغازه‌ها و گالری‌های هنری برخوردار است. از دیگر جاذبه‌های نزدیک هتل می‌توان به کاخ دولماباغچه، استادیوم Vodafone Arena، مراکز خرید Cevahir  و Istinye Park و Zorlu اشاره کرد.

آدرس: Gumussuyu Mah. Inonu Cad. No:8 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

CVK Taksim

این هتل ۴ ستاره با ۹۱ اتاق همراه با تزئینات زیبا و ویژگی های‌های منحصر به فرد، در نزدیکی میدان تکسیم در قلب منطقه بی‌اغلو واقع شده است. رستوران مدیترانه‌ای آن با دیواره شیشه ای، چشم اندازهای وسیع و بی‌بدیلی از بسفور را ارائه می‌دهد. نهار و شام در فضای داخلی زیبای رستوران و یا در تراس پانورامای این مکان سرو می‌شود. این هتل دارای یک همام مرمر است که در آن ماساژهای سنتی، سونا فنلاندی و امکانات بدن سازی پیشرفته ارائه می‌شود. در نهایت باید گفت که برخی از اتاق‌ها، دارای بالکن با صندلی‌های مخملی به سبک قدیمی و عتیقه هستند.

 

بهترین هتل‌‌های سلطان احمد در استانبول

آدرس:  Siraselviler Cad. No:11 Taksim Beyoglu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Tryp by Wyndham

در ۵۰ متری خیابان استقلال، می‌توانید این هتل ۴ ستاره را بیابید که دسترسی بی‌نظیری به بندر کشتی‌های تفریحی جزایر پرنس استانبول دارد. این هتل دارای مرکز اسپا، سونا و همام بوده و اتاق‌هایش نیز به کلیه امکانات رفاهی مجهز هستند. اگر مایل نیستید برای رفت و آمد از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، می توانید از همین هتل اتومبیل کرایه کنید. جالب است بدانید که اینجا، مکانی آرام برای سفرهای کاری و انجام امور شخصی با لپ تاپ همراه با وای فای رایگان پرسرعت ارائه می‌شود.

آدرس: Kazancı Yokuşu No: 8 -12, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

The Marmara

این هتل ۵ ستاره، کمی بالاتر از میدان شلوغ تکسیم قرار دارد و ۳۸۸ اتاق مجلل را در خود جای داده که چشم اندازی به مناظر زیبای بسفور دارند. در این جا می‌توانید از استخر روباز، اسپا و حمام ترکی همراه با ماساژ ملایم و اسکراب بدن برخوردار شوید. سولاریوم و سالن ورزشی با چشم اندازی از میدان تکسیم، از دیگر نقاط قوت این اقامتگاه لوکس هستند.

 همچنین باید گفت رستوران Tuti در این هتل، غذاهای متنوعی را برای صبحانه، نهار و شام سرو می‌کند در حالی که رستوران Panorama با یک تراس زیبا و منظره ای پانوراما از شهر، انواع غذاهای محلی و قومی آناتولی را به علاقمندان ارائه می‌دهد. و اما یکی از جالب ترین بخش‌های این هتل، شکلات فروشی است که شکلات‌های دست ساز و شیرینی‌های متنوعی را به فروش می‌رساند. گفتنی است که این هتل، فقط چند قدم از ایستگاه متروی تکسیم و ایستگاه تراموای کاباتاش و کاخ دولماباغچه فاصله دارد.

 

هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

آدرس:  Taksim Meydani, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Grand Star

این هتل ۴ ستاره که در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفت، درست در میدان تکسیم واقع شده و دارای ۱۲۵ اتاق، یک استخر سرپوشیده، امکانات اسپا و یک مرکز تناسب اندام، کافه و یک رستوران با پنجره‌های بزرگ مشرف به بسفور است. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل، انواع غذاهای محلی از جمله خورشت بره، غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های محلی را امتحان کنند.

اتاق‌های این هتل بسیار جادار و راحت بوده و شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای چند زبانه و میز کار هستند. جالب است بدانید که برخی از این اتاق‌ها نیز چشم اندازی به زیبایی‌های بی‌بدیل بسفور دارند. در نهایت باید گفت که این هتل، کمتر از ۲ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و به جاذبه‌های معروفی نظیر مسجد آبی استانبول بسیار نزدیک است.

آدرس: Siraselviler Cad. No:45 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Port Bosphorus

این هتل ۴ ستاره در قلب فرهنگ، هنر، فضای تاریخی و منطقه تفریحی شهر واقع شده و فقط با یک پیاده روی کوتاه از کاراکوی و گالاتا، می‌توان به این اقامتگاه و باغ زیبایش رسید. مهمانان می‌توانند از بالکن اتاق‌های هتل، چشم اندازی جالب توجه به زیبایی‌های طبیعی اطراف و همچنین خیابان استقلال و برج گالاتا داشته باشند. در این هتل، هر روز صبحانه آمریکایی یا ایتالیایی سرو می‌شود. جالب است بدانید که مسئولین رزرواسیون ۲۴ ساعته نیز، به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند. گفتنی است که بندر کشتی‌های تفریحی به  مقصد جزایر پرنس، تنها در یک کیلومتری هتل واقع شده و فرودگاه آتاتورک نیز ۱۵ کیلومتر با ملک فاصله دارد.

 

هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

آدرس: Kılıçali Paşa Mahallesi Meclis-i Mebusan Caddesi No:13, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey 

۱۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران