هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش اول

ترکیبی از آثار شکوهمند باستانی و فرهنگ جالب معاصر از کلانشهر استانبول، شهری قابل توجه در صنعت توریسم ساخته است. بدیهی است که جذب انبوهی از گردشگران سراسر دنیا، نیاز به اسکان آنها را برجسته می‌نماید و از این رهگذر، انبوه اقامت‌گاه‌های متنوع در سطوحی متفاوت شکل می‌گیرند. در این مقاله، با هم سری خواهیم زد به هتل‌های لوکس در حوالی محله کاراکوی استانبول تا در سفر با تور استانبول، اطلاعات کاملی از امکانات اقامتی این محله سطح بالا ارائه دهیم.

 

10 Karakoy Istanbul

این هتل لوکس، در محله باکلاس و مد روز یعنی محله کاراکوی در استانبول واقع شده و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با خیابان محبوب استقلال و برج گالاتا در استانبول فاصله دارد و بسیار نزدیک مرکز خرید محبوب Cevahir و بازار ادویه مصری‌های استانبول و منطقه خرید نیشان تاشی است. واحدهای مدرن این هتل دارای مبلمانی لاکچری، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، سیستم تهویه مجهز و یک مینی بار هستند. بعلاوه این هتل یک سالن ورزشی، حمام اختصاصی و وای فای رایگان داشته و رستوران معروف à la carte در آن واقع شده است. خدمات رزرواسیون آن 24 ساعته بوده و همچنین می‌توانید از امکانات خشکشویی بهره‌مند شوید.

این اقامتگاه زیبا، دسترسی بی‌نظیری به وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول از جمله اتوبوس، تراموا و مترو برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های توریستی استانبول دارد. در نهایت باید گفت که این هتل ۵ ستاره، ۷۱ اتاق دارد و ۲۳۵ متر از مرکز کاراکوی فاصله دارد.

آدرس: ‌Kemeraltı Caddesi No:10 Karaköy, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Bankerhan

این هتل، در قلب محله گالاتا در استانبول و در یک ساختمان تاریخی واقع شده و شما با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید خود را به برج گالاتا برسانید. این اقامت‌گاه که از ایستگاه تراموا کاراکوی تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد و از ۳۶ اتاق، وای فای رایگان، دکوراسیون مدرن، تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی در کنار بالکن‌هایی با تراس و چشم‌اندازی به باغ و فضای سبز برخوردار است. بعلاوه، انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در رستوران هتل سرو می‌شوند. هر چند که خیابان استقلال با کافه‌ها و رستوران‌های بی‌شمارش نیز، تنها ۶۵۰ متر با هتل فاصله دارد. در این هتل ۴ ستاره رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات شاتل فرودگاهی وجود دارد و ایستگاه مترو، فرودگاه آتاتورک و فرودگاه استانبول بسیار به آن نزدیک هستند.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

آدرس: Banker Sokagi No:2 Beyoglu Galata, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

 

The House

هتل لوکس هاوس، در محله کاراکوی و در خیابان Bankalar  واقع شده و امکان گشت و گذاری عالی را در بی‌اغلو و محله سلطان احمد استانبول در فراهم می‌کند. این هتل، با برخی از گالری‌های هنری معروف از جمله گالری استانبول مدرن در حد یک پیاده‌روی کوتاه فاصله دارد. معماری بی‌نظیر همراه با ستون‌ها و سقف بلند و پنجره‌های بزرگ سقف به کف، گلدان‌ها و گیاهان فراوان در گوشه و کنار هتل، صندلی‌های راحتی و کتابخانه‌هایی با محیطی آرام و دوست داشتنی، دسترسی به اینترنت پرسرعت، بوفه صبحانه همراه با غذاهای بین‌المللی و ترکی در رستوران Kasa Lokanta، از مشخصه‌های اصلی این هتل ۵ ستاره هستند. جالب است بدانید که این هتل، دارای یک سالن اسپا و مرکز تناسب اندام است.

آدرس: Bankalar Caddesi No:5 Karakoy Beyoglu Beyoglu Vd 177 035 9519, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

MGallery

این هتل لوکس ۵ ستاره در ژانویه ۲۰۱۸ در منطقه بی‌اغلو، در فاصله ۲۰۰ متری برج گالاتا افتتاح شد. مرکز خرید Cevahir در فاصله ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و در ضمن با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان تکسیم و شهر قدیمی برسید و از جاذبه‌های معروفی همچون کاخ توپکاپی در استانبول، بازار بزرگ و مسجد آبی در استانبول دیدن کنید. تمام اتاق‌ها با مبلمان زیبا تزئین شده‌اند و دارای سقف بلند، میز و تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه عالی و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شاخ طلایی هستند.

بوفه صبحانه رستوران Peran بسیار مفصل بوده و ۱۳ نوع پنیر، ۶ نوع غذای گوشتی، میوه‌های تازه، املت و غذاهای مخصوص امضایی در آن سرو می‌شوند. مرکز اسپا، ماساژ و بدنسازی آن نیز طرفداران بسیاری دارد.

 

معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

آدرس: Bankalar Caddesi No 21 Beyoglu, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

 

Galatas Hotel

این هتل، در فاصله ۱.۵ کیلومتری بازار ادویه استانبول و بسیار نزدیک به میدان تکسیم واقع شده و دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی، یک مرکز تناسب اندام و یک بار، یک استخر سرپوشیده، سونا و مرکز اسپا است. اتاق‌ها از تراس‌هایی با منظره‌ای زیبا از شهر برخوردارند و تمامی امکانات رفاهی در اینجا ارائه می‌شود. جالب است بدانید که این اقامتگاه ۴ ستاره، در فاصله ۳۹ کیلومتری فرودگاه استانبول قرار دارد و دارای خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه‌ای اضافه است.

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mah. Mumhane Caddesi No:23-25 Karaköy Beyoğlu, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

JW Marriott

این هتل مدرن ۵ ستاره با ۱۳۰ اتاق، در سال ۲۰۱۹ در فاصله ۱.۷ کیلومتری میدان تکسیم در محله مد روز کاراکوی افتتاح شد. این اقامت‌گاه بی‌نظیر دارای یک رستوران، استخر فصلی در فضای باز، یک مرکز تناسب اندام، یک بار است. حمام ترکی و خدمات کرایه اتومبیل برای میهمانان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و صرافی برای مهمانان در کنار تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمدها و حمام اختصاصی و یک مرکز بهداشت و درمان و سونا هوش از سر هر مراجعه کننده‌ای می‌برند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، صبیحا گوکچن است که در فاصله ۳۶ متری از آن واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

آدرس: Kemankes Kara Mustafa Pasa Mahallesi, Kemankes Caddesi, Veli Alemdar Han No 49, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

۱۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران