هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول: بخش سوم

امیدواریم که تا این جای سفر به هتل‌های لوکس در حوالی محله کاراکوی خسته نشده باشید و اطلاعات موردنظرتان را بدست آورده باشید. اما این سفر هنوز به پایان نرسیده و در ادامه دو مقاله قبل، در این قسمت پایانی برخی دیگر از این اقامتگاه‌های بی‌نظیر و به یادماندنی در تور استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Pera Tulip

این هتل ۴ ستاره از یک استخر مرمری باشکوه، فضای اسپا، تجهیزات بدنسازی، سونا فنلاندی و حمام ترکی با بخار، اتاق‌های جلسات مجهز و یک رستوران داخلی برخوردار است. کافه Deb Lounge صبحانه بین‌المللی سرو می‌کند، حال آنکه رستوران ایتالیایی Ristorante Italiana  انواع پیتزا، پاستا، سالاد، غذاهای اصلی و دسرهای مختلف را ارائه می‌دهد. این هتل، تنها چند دقیقه پیاده‌روی با خیابان پرطرفدار استقلال فاصله دارد و همچنین تراموا و امکانات حمل و نقل در استانبول، دسترسی آسانی را به محله تاریخی سلطان احمد و سایر محله‌ها و جاذبه‌های استانبول فراهم می‌کنند.

آدرس: Mesrutiyet Cad. No.103 Tepebaşı Beyoglu, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

Ravouna 1906

Ravouna 1906، اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و زیبا همراه با چشم‌اندازی از شهر و دریا را ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از دسترسی رایگان وای فای و امکانات الکترونیکی مدرن، باغ سرپوشیده در زمستان، خدمات خشکشویی و رستورانی با خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت بهره‌مند شوند. برج تاریخی گالاتا، ۶۰۰ متر از این هتل ۴ ستاره ۸ اتاقه فاصله دارد و تنها با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای می‌توان به موزه هنرهای مدرن استانبول دسترسی داشت.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

آدرس: Istiklal Caddesi No:201 Beyoglu, Beyoglu, 34440 Istanbul, Turkey

 

Ra Istanbul Eye

این هتل ۴ ستاره، در ژوئن ۲۰۱۸ در فاصله ۱.۲ کیلومتری از میدان تکسیم افتتاح شد. اینجا یک بار، پارکینگ اختصاصی، خودپرداز، خدمات خشکشویی و وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اتاق نشیمن بسیار عالی با تمامی امکانات رفاهی، آشپزخانه، حمام اختصاصی و نیز بوفه صبحانه در انتظار مهمانان هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه جدید استانبول است که در فاصله ۳۹ کیلومتری از آن واقع شده و خدمات شاتل فرودگانی نیز با پرداخت هزینه‌ای اضافه به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Hacimimi Mah. Boğazkesen Caddesi Ra Apartmani No.31 D.3, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Richmond

این هتل با انبوهی از مراکز تفریحی، فرهنگی و خرید، بناها و کلیساهای تاریخی احاطه شده است. تمام اتاق‌های این اقامت‌گاه، از وای فای رایگان و منظره‌ای بی بدیل از خیابان استقلال و نیز بسفر سود می‌برند و موزه هنر مدرن و پل گالاتا با یک پیاده روی ۱۵ دقیقه‌ای قابل دسترسی هستند. از سایر جاذبه‌های نزدیک به این هتل ۴ ستاره ۱۰۳ اتاقه، می‌توان به مرکز خرید Cevahir، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد.

 

هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

آدرس: Istiklal Street. No:227 Beyoglu Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Golden City

گلدن سیتی استانبول با یک رستوران پشت بام، یک کافه، اتاق‌های بزرگ، وای فای رایگان و امکانات الکترونیکی طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کند. دکوراسیون مدرن اتاق‌ها که با فرش‌هایی زیبا پوشیده شده‌اند، غذاهای دلچسب نظیر استیک، غذاهای دریایی و خورش‌های تند در تراس فضای باز رستوران، فاصله بسیار نزدیک با بازار بزرگ استانبول و موزه هنرهای مدرن، از مشخصه‌های قابل توجه این هتل ۴ ستاره به شمار می‌آیند. گفتنی است که این اقامت‌گاه، تنها ۱۰ دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد آبی فاصله دارد.

آدرس: Tersane Caddesi No:111 Galata Beyoglu, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

 

Radisson Blu

هتل Radisson Blu مرکز فرهنگ، هنر، غذا خوری زیبا و زندگی شبانه است که از رستوران Hamdi  با چشم انداز خیره‌کننده به شاخ طلایی و شهر قدیمی استانبول برخوردار است. اسپای Karya شامل یک سالن بدنسازی، سونا، حمام بخار، حمام آبگرم، استخر سرپوشیده و یک حمام ترکی برای ریلکس کردن و امکانات ماساژ است. تونل تاریخی، تنها ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. موزه پرا در استانبول، منطقه گالاتا و شهر قدیمی نیز با یک پیاده‌روی کوتاه قابل دسترسی هستند. در ضمن فرودگاه آتاتورک، نزدیک‌ترین فرودگاه به این اقامت‌گاه ۵ ستاره است که ۱۸ کیلومتر از آن فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

آدرس: Evliya Celebi Mah. Refik Saydam Cad. No 19 Tepebasi Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Nova Plaza Pera

این اقامت‌گاه نوساز ۴ ستاره ۷۵ اتاقه که در دسامبر ۲۰۱۹ در فاصله ۹/۱ کیلومتری از خیابان استقلال افتتاح شد، مجهز به یک استخر روباز فصلی، تراس با منظره‌ای از استخر، رستوران و کلیه امکانات رفاهی است. این هتل، بسیار مناسب اقامت خانواده‌هاست و در ضمن بسیار نزدیک به بازار ادویه مصری‌های استانبول و مرکز خرید Cevahir است.

آدرس: Çatma Mescit Mahallesi Hayratçı Sokak No:1-3 Beyoğlu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Grand Hotel Halic

این هتل، از منظره خلیج شاخ طلایی بهره می‌برد و به استخری سرپوشیده و آبگرم مجهز است که پس از یک روز گردش در شهر، بهترین امکان برای کسب آرامش به شمار می‌آیند. رستوران Adalı در طبقه بالا، دسترسی به منظره بی‌بدیل اطراف را کامل کرده و در کنارش موسیقی زنده روح‌نوازی را به مهمانان هدیه می‌دهد. نزدیک‌ترین مرکز خرید، یعنی Demioren AVM تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با این هتل ۴ ستاره فاصله دارد. جالب است بدانید که پذیرش هتل، کارت حمل و نقل عمومی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

آدرس: Refik Saydam Cad. Tepebasi Bulvari No:37 Beyoglu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

بی‌گمان گشت و گذار در دل هتل‌های لوکس در حوالی محله کاراکوی استانبول، امری شیرین و خاطره‌انگیز است. این شهر که تجربیاتی از امپراتوری‌های رومی، بیزانس و عثمانی را در دل خود دارد، یک مرکز فرهنگی و اقتصادی در ترکیه به شمار می‌آید و این اصل بر تمام جنبه‌های استانبول از جمله اقامتگاه‌ها و معماری‌شان در طی سالیان اثر گذاشته است. اگر از جهات مالی محدودیتی ندارید، قویا سکونت در یکی از این هتل‌های لوکس را در سفر با تور استانبول به شما توصیه می‌کنیم.

۱۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران