معرفی ویلاهای خصوصی در کوالالامپور: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری مالزی
معرفی ویلاهای خصوصی در کوالالامپور: بخش دوم

تور کوالالامپور، این یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران و البته گرانترین منطقه در مالزی به شمار می‌آید. فرهنگ اینجا ترکیبی از فرهنگ هند، چین، مالایی و غربی است. جاذبه‌های گردشگری در این شهر فراوان و جالب توجه هستند و ما قصد داریم در ادامه بخش اول، با برخی دیگر از ویلاهای خصوصی در کولالامپور مالزی آشنا شویم.

 

Homestaykeramat

از امکانات جالب توجه این ویلا می‌توان به خدمات اجاره اتومبیل، یک باغ و همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته اشاره کرد. این اقامتگاه که در فاصله ۵ کیلومتری Petrosains و پارک KLCC واقع شده است، از پارکینگ اختصاصی رایگان، ۷ اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با یک اتاق ناهار خوری، ۲ حمام و ماشین لباسشویی برخوردار است. برای راحتی بیشتر، مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی حوله و ملافه دریافت کنند. نزدیکترین فرودگاه، سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۳۵ کیلومتری ویلا قرار دارد.

 

بازدید از مسجد زیبای نگارا کوالالامپور

آدرس: 1 Jalan Nujum Kampung Dato Karamat, 54000 Kuala Lumpur, Malaysia 

 

The Safe House

این سوئیت ۴ خوابه که در ۶ کیلومتری مسجد فدرال و ۶ کیلومتری مرکز تجارت جهانی پوترا و ۹ کیلومتری موزه و گالری هنری بانک نگارا واقع شده، دارای یک سالن مشترک همراه با تهویه مطبوع است. اتاق‌های زیبای این سوئیت تلویزیون صفحه تخت و تمام امکانات رفاهی را دارند و مهمانان همچنین می‌توانند از یک آشپزخانه مجهز با یک اتاق ناهار خوری، ۳ حمام و یک اتاق نشیمن برخوردار شوند. تراس این ویلا نیز مثال زدنی است و منظره‌ای جالب توجه از محیط اطراف ارائه می‌دهد. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و وجود ماشین لباسشویی از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا به شمار می‌آیند.

آدرس: Jalan 1/42a, 51200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Au1 Taman Keramat

اگر در سفر با تور مالزی به دنبال کاهش هزینه‌هایتان هستید اما در عین حال می‌خواهید اقامتگاهی باکیفیت را تجربه کنید، این ویلای مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از لحاظ امکانات، اینجا چیزی از سایر ویلاهای خصوصی مطرح در کوالالامپور کم ندارد و در عین حال با تراس زیبا، ۲ اتاق خواب، آشپزخانه با فضای غذاخوری، ۲ حمام و تهویه مطبوع در سراسر ملک خاطراتی به یادماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند.

گفتنی است که این ملک در فاصله ۵ کیلومتری Suria KLCC و کارخانه Royal Selangor Pewter  واقع شده و همچنین رستوران Dinner In The Sky نیز تنها ۶ کیلومتر از ویلا فاصله دارد. از دیگر امکانات این مکان دنج و زیبا، می‌توان به پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

گشت و گذار در آکواریوم جذاب کوالالامپور

آدرس:  14. Jalan AU 1c 2e Taman Keramat Permai, 54200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

  Bandar Tasik Selatan

این ملک دو طبقه که دارای باغی زیبا، یک تراس و زمین بازی کودکان است طرفداران بسیاری داشته و در ۵ کیلومتری Axiata Arena و ۱۰ کیلومتری مگامال Mid Valley  و ۱۳ کیلومتری میدان برجایا تایمز واقع شده است. اینجا دارای دی وی دی پلیر، آشپزخانه‌ای کامل همراه با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز و همچنین اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری است. همچنین این ویلای ۴ خوابه، یک حمام و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای را در خود جای داده است. مهمانان در این اقامتگاه، می‌توانند مکانی دنج و راحت و باکیفیت را تجربه نمایند و خستگی سفر با تور مالزی را از تن بیرون کنند.

آدرس: Jalan 17/146 Bandar Tasik Selatan 11, 57000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

OWL HOMESTAY 5

این ویلا در فضایی بسیار شاد و سرسبز در ۱ کیلومتری از مرکز تجارت جهانی پوترا واقع شده و دارای امکانات اقامتی عالی همراه با سالن مشترک، باغ و همچنین آشپزخانه مشترک است. بعلاوه وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی، ۳ اتاق خواب همراه با تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت، وسایل آسایش مهمانان را به بهترین نحو فراهم می‌کنند. و البته نمی‌توان از امکانات باربیکیو در فضای باز این ویلا غافل شد که دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را برای مهمانان رقم می‌زند. گفتنی است که این اقامتگاه، بسیار نزدیک فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است و همچنین با برج‌های دوقلوی پتروناس، ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

آدرس:  3 Lorong Tiong Nam 8, Chow Kit, 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Big Place by R&R

این اقامتگاه ۶ خوابه همراه با ۳ حمام مجهز و تهویه مطبوع، آسایش و شادی را به مهمانان هدیه می‌دهد. این ویلا در نزدیکی LRT و در ۵ کیلومتری میدان برجایا تایمز و معبد Thean Hou واقع شده و دسترسی عالی به رستوران شام در آسمان مالزی دارد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی موجود در محل، وای فای رایگان، یک فضای نشیمن و آشپزخانه‌ای همراه با مایکروویو و اجاق گاز بهره‌مند شوند. جالب است بدانید که فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، تنها ۲۰ کیلومتر با ویلا فاصله دارد.

آدرس:  22a Jalan Midah 8b, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Desa Hill Villa

Desa Hill Villa با برخورداری از چشم‌اندازی زیبا و بی‌بدیل از شهر و باغ و منظره اطراف، لذت سفر با تور مالزی را دوچندان می‌کند. این اقامتگاه ۴ خوابه نیز مانند سایر ویلاهای اختصاصی عالی در کوالالامپور از امکانات کامل رفاهی از جمله وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه‌ای مجهز و بالکنی برای تماشای مناظر اطراف برخوردار است.  این مکان عالی، در ۶ کیلومتری Axiata Arena واقع شده و با میدان برجایا تایمز فقط ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

تماشای شهر کوالالامپور از فراز برج کی ال مالزی

آدرس: No. 5 , Jalan Villa Puncak Desa 3 Taman Desa Petaling, 57100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

 Hartamas

این ملک زیبا و جذاب در ۷ کیلومتری باغ گیاهشناسی پردانا کوالالامپور، ۸ کیلومتری مرکز تجارت جهانی پوترا و همچنین ۹ کیلومتری موزه هنرهای اسلامی کوالالامپور واقع شده است. این ویلا دارای استخر شنای روباز، وای فای رایگان، یک اتاق خواب، آشپزخانه همراه با مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی وهمچنین حمام است. گفتنی است که موزه و گالری هنری بانک نگارا مالزی نیز، بسیار به ویلا نزدیک است و خلاصه جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در این حوالی خواهید یافت.

آدرس: A-6-12, The Signature, Jalan 22/70A, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia 

۲۴ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران