بهترین ویلاهای خصوصی استخردار در مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین ویلاهای خصوصی استخردار در مالزی

زندگی در دنیای امروز بسیار رقابتی بوده و به خصوص کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، زندگی را با سرعت و تنش بیشتری تجربه می‌نمایند. در این حال تنها چیزی که در این شرایط نیاز داریم، استراحت و مکانی است که از این فضا دور شویم. اما چه چیزی آرامش بخش‌تر از اقامت در مکانی دنج و خنک و خصوصی که تعطیلاتتان را به دور از جمعیت توریستی سپری کنید. و اگر تصمیمتان برای فرار از این شرایط قطعی است، شاید بتوان گفت سفر با تور مالزی بهترین ایده باشد.

این کشور در آسیای جنوب شرقی که بخش‌هایی از شبه جزیره مالایا و جزیره بورنئو را اشغال می‌کند، ترکیبی متنوع از جاذبه‌ها از جمله سواحل، ریزروت‌های جزیره‌ای، جنگل‌های بارانی آرام و غارهای اسرارآمیز را به مخاطبان هدیه می‌دهد. جای جای این کشور، سرشار از دیدنی‌های  فراموش نشدنی است و مقاله ۸ مقصد پربازدید در کشور مالزی می‌تواند شما را با برخی از مناطق پرطرفدار در این خطه آشنا کند. و اما از همه بهتر، اقامت در یکی از بهترین ویلاهای خصوصی استخردار در مالزی است که البته به لحاظ قیمت نیز، بار چندانی را به شما تحمیل نمی‌کنند.

 

The Townhouse

برای گذراندن تعطیلات در سفر با تور کوالالامپور، بهتر است از اقامت در یک هتل گران قیمت صرف نظر کنید. در عوض، خود و خانواده‌تان را به این ویلای شگفت‌انگیز مهمان نمایید. این ملک سه خوابه، به راحتی می‌تواند یک گروه ۵ نفری را اسکان دهد. اتاق‌ها با وسایل چوبی و عتیقه‌جات و نقاشی تزئین شده‌اند. استخر خصوصی روباز، منظره‌ای خیره کننده دارد و مکان مناسبی برای تماشای غروب خورشید است. در اینجا، میهمانان می‌توانند از یک صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. اما اگر می‌خواهید خودتان غذا بپزید، می‌توانید از آشپزخانه مجهز ویلا کمک بگیرید.

اینجا، بهترین مکان برای فرار از ازدحام شهر و گذراندن ایامی آرامش بخش و خاطره‌انگیز است. گفتنی است ساختار این ویلای روستایی و معاصر، تحت تأثیر طراحی و معماری آسیایی بوده و در ساخت آن ترکیبی از چوب‌های بازیافتی، کف‌های بتنی صیقلی، بامبوی طبیعی و شیشه‌ای بزرگ که نور طبیعی فراوانی را عبور می‌دهند، استفاده شده است.

کتابخانه اتاق زیر شیروانی، فضایی دنج برای مطالعه به شمار می‌آید و اتاق غذاخوری و نشیمن، بهترین گزینه برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

آدرس: No. 42, Jalan Wangsa 7, Taman Wangsa Ukay Bukit Antarabangsa, Ampang, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Banjaran

ایپوه مرکز ایالت پراک مالزی و سومین شهر بزرگ این کشور است. این منطقه همچنین مرکز حمل و نقل اصلی در غرب مالزی به شمار می‌آید. تعطیلات در این حوالی، به شما امکان دسترسی راحت به طیف وسیعی از غذاهای لذیذ، معماری دوران استعماری و جاذبه‌های طبیعی جذاب را می‌دهد. علاوه بر این، موقعیت ایپوه بین کوالالامپور و پنانگ این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به بهترین امکانات مالزی دسترسی داشته باشید.

پس از گشت و گذار یک روز طولانی در خیابان‌های ایپوه، بهترین کار این است که به ویلای خصوصی The Banjaran بروید که در کنار تپه‌های آهکی آرام و چشمه آبگرم قرار گرفته است و تنها ۱۵ دقیقه رانندگی با مرکز شهر فاصله دارد. در اینجا استخر شنای طبیعی و چشمه‌های آب گرم، یک استراحتگاه سلامتی دنج را برای مسافران رقم می‌زنند.

دو نوع ویلای لوکس در این اقامتگاه ایده‌آل وجود دارد: ویلا باغ و ویلا آبی، و هر دو دارای استخرهای خصوصی و جکوزی در فضای باز هستند تا فضایی مفرح را برایتان به ارمغان آورند. اما برای ریلکس کردن، بهتر است خود را به یک مراسم سنتی شفابخش مالایی یا درمان آیورودا در آبگرمی مهمان کنید که دوستدار محیط زیست است. یا با فیش اسپا، خستگی پاهای خود را تسکین دهید. در نهایت برای تکمیل تجربه سلامتی، از گزینه‌های غذایی سالم ارگانیک و طیف متنوعی از آب میوه‌ها و سبزیجات تازه موجود در رستوران و بار آبمیوه در این استراحتگاه بهره‌مند شوید.

 

آشنایی با موزه ملی مالزی در کوالالامپور

آدرس: No. 1, Persiaran Lagun Sunway 3, 31150 Ipoh, Malaysia

 

Villa Samadhi Kuala Lumpur

پایتخت مالزی یعنی کوالالامپور، تنها شهری در این کشور است که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن زندگی شهری مدرن را تجربه کنند، برج‌های دوقلوی پتروناس را که بر خط افق تسلط دارند، تماشا نمایند و همچنین تاریخ و فرهنگ غنی استعماری را کشف کنند. با این حال، گذراندن روزهای طولانی در سفر با تور کوالالامپور، می‌تواند بسیار خسته کننده باشد و شاید لازم است به مکانی آرام و دنج بگریزید.

جای نگرانی نیست! درست در قلب شهر، ویلای Samadhi  را خواهید یافت که یک  باغ ریزورت ۵ ستاره با اتاق‌های ویلایی زیبا و الهام گرفته از سبک طراحی آسیایی است و در محله‌ای مجلل واقع شده است.

۲۱ ویلای متمایز را در این مجتمع انحصاری و محیط آرام آن خواهید یافت. همه ویلاها با دقت با استفاده از چوب، شیشه، سیمان سیاه، سنگ و بامبو و با الهام از معماری سنتی مالایی ساخته شده‌اند تا فضای زندگی ساده، روستایی و در عین حال شیک را ایجاد کنند. در ضمن در اینجا می‌توانید به استخر خصوصی دسترسی داشته باشید و هر زمان که مایل به غوطه وری در آب هستید، در آسایش ویلای خود در استخر شیرجه بزنید.

برای رفع گرسنگی نیز می توانید در فضای ناهار خوری دایره‌ای در لبه استخر روباز مردابی، از طعم غذاهای وسوسه انگیز مالایی و بین المللی لذت ببرید. خب به نظر می‌رسد که تا این مرحله حسابی توانسته‌اید انرژی از دست رفته را بدست بیاورید و خستگی را از تن بزدایید. حال اگر می‌خواهید به گشت و گذار در شهر بپردازید، باید بدانید که ظرف ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به جاذبه‌ها و مراکز مهم گردشگری از جمله منطقه بوکیت بینتانگ، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و برج‌های دوقلوی پتروناس برسانید.

آدرس: No. 8, Jalan Madge, Off Persiaran Madge, Jalan U-Thant, 55000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Orchard

اینجا یکی از بهترین ریزورت‌های مالزی است که در شهر تاریخی مالاکا واقع شده است. اطراف این اقامتگاه را یک مزرعه سرسبز با میوه‌های گرمسیری و با بیش از ۴۰۰ نوع میوه استوایی احاطه کرده است که مهمانان می‌توانند از آنها لذت ببرند. استخر خصوصی، فضای نشیمن دلپذیر به مساحت ۱۲۰ متر مربع مجهز به تلویزیون HD با صفحه نمایش بزرگ، وای فای رایگان، کمد دیواری و هر امکانات رفاهی دیگری که نیاز دارید را در این ملک به یادماندنی خواهید یافت.

و هر زمانی که مایل باشید، می‌توانید در استخر خصوصی ویلا شیرجه بزنید و یا در تراس، از تماشای مناظر درختان سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید مرکز اسپای این ویلا در سال ۲۰۱۵، جایزه بهترین اسپای سلامتی مالزی را دریافت کرد. بنابراین فراموش نکنید که از درمان‌های جالب توجه این اسپا بهره‌مند شوید.

 

بهترین رستوران‌های شهر چینی کوالالامپور

آدرس: 63,Jalan Solok Uban, Kampung Brisu, Lubok China, 78100 Melaka, Malaysia

 

Lexis Hibiscus Port Dickson

بندر دیکسون، یک منطقه ساحلی در مالزی است که تنها یک ساعت رانندگی با کوالالامپور، پایتخت این کشور فاصله دارد. این بندر به دلیل نزدیکی به پایتخت و یک خط ساحلی مناسب به طول ۱۸ کیلومتر، یک مقصد محبوب ساحلی برای مردم محلی و برای لذت بردن از خورشید، ماسه، دریا و نسیم فرحبخش به شمار می‌آید. اگر در سفر با تور مالزی می‌خواهید استراحت ساحلی را در کنار زندگی شهری با استانداردهای سطح بالا تجربه کنید، حتما سری به ویلای Lexis Hibiscus Port Dickson بزنید.

این تفرجگاه عالی با ویلایی ساحلی، در امتداد ساحل بی‌نظیر پورت دیکسون و مشرف به آب‌های فیروزه‌ای تنگه مالاکا واقع شده است. اتاق‌ها بسیار باسلیقه تزئین شده‌اند و کلیه امکانات رفاهی مدرن را ارائه می‌دهند. همه اتاق‌ها و ویلاها، دارای استخرهای خصوصی و اتاق بخار هستند تا بتوانید هر زمان که بخواهید در استخر شیرجه بزنید. طراحی دکوراسیون اینجا نیز، به سبک معاصر است.

از طرفی فضای نشیمن، دارای درهای شیشه‌ای کف تا سقف است که اجازه می‌دهند نور طبیعی کافی وارد فضای داخلی شود. فضای بازی جذابی نیز برای کودکان درنظر گرفته شده، بنابراین این اقامتگاه گزینه‌ای عالی برای خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. در ضمن می‌توانید از این ویلای مجهز خارج شوید و سریعا خود را به ساحل شنی اختصاصی برسانید و از تفریحات و ورزش‌های آبی سرگرم کننده برخوردار شوید یا در ساحل، از یک قدم زدن عاشقانه با معشوقتان لذت ببرید.

آدرس: 12th Miles Jalan Pantai, 71250 Port Dickson, Malaysia

 

Sabah

کوتا کینابالو که در قسمت شمالی جزیره بورنئو قرار دارد، یک شهر ساحلی است که توسط جنگل‌های بارانی سرسبز احاطه شده است. اغلب از این منطقه، با عنوان KK یاد می‌شود. اینجا به دلیل سواحل، مناظر روستایی و به ویژه بعنوان دروازه پارک ملی کینابالو و کوه باشکوه کینابالو، شهرت فراوانی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر گذرتان به این حوالی افتاد، حتما یک سوئیت در اقامتگاه Sabah اجاره کنید.

این اقامتگاه همراه با استخر خصوصی، در امتداد ساحل بی‌نظیر کارامبونای به طول ۶ کیلومتر واقع شده و ۴۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی KK و مرکز شهر فاصله دارد. ویلاها دارای اتاق خواب بزرگ، اتاق نشیمن و ناهارخوری مبله شده و آشپزخانه‌ای مجهز هستند و فضایی ایده‌آل را برای استراحت خانوادگی رقم می‌زنند.

در اینجا می‌توانید غروب زیبای خورشید را به راحتی از بالکن خصوصی در ویلای استخری ساحلی خود تماشا کنید و در عین حال، از طعم نوشیدنی‌ها و تنقلات خوشمزه لذت ببرید. در ضمن، خدمات شاتل رایگان روزانه نیز برای مهمانان جهت رفت و آمد به خواربارفروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ اطراف ارائه می‌شود.

 

بهترین هتل‌های پنانگ برای گردشگران

آدرس: PV139, Precinct Dillenia, Nexus Residence Karambunai, Off Sepangar Bay, Sabah, 88993 Kota Kinabalu, Malaysia

 

Ambong

این ویلا برای کسانی که می‌خواهند از ساحل گردی و شنا زیر آب‌های لنکاوی لذت ببرند، بهترین گزینه است. در این ویلا، به استخر و تراس بزرگ دسترسی خواهید داشت. واحدها جادار هستند و مهمانان می‌توانند از آشپزخانه کوچک و مجهز برای پخت و پز استفاده کنند و با تلویزیون صفحه تخت سرگرم شوند.

گفتنی است استخر روباز در میان باغ‌ها قرار دارد و می‌توانید در حین شنا، از تماشای مناظر بی‌بدیل اطراف نیز لذت ببرید. اما در عین حال، یک جکوزی نیز در دسترس است. برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا وعده‌های غذایی عالی در رستوران این اقامتگاه سرو می‌شوند و هر صبح نیز، صبحانه کانتیننتال یا بوفه به مهمانان ارائه می‌شود. خدمات خشکشویی در اینجا فراهم بوده و از دیگر امکانات شاخص این ویلا، می‌توان به شاتل فرودگاهی اشاره کرد که به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. 

آدرس: Jalan Teluk Baru Pantai Tengah, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Molly

آب‌های آبی و جذاب استخر خصوصی در این خانه ییلاقی لوکس، ممکن است شما را وسوسه کند که تعطیلات خود را طولانی‌تر کنید. این ویلای سه خوابه خانوادگی، برای اقامت شش تا هفت مهمان مناسب است. می‌توانید برای انرژی گرفتن و ریلکس کردن، در کنار استخر استراحت کنید یا ساعاتی را به گشت و گذار در باغ این ویلا بگذرانید و تنش‌های سفر و گردش در شهر را از تن بزدایید.

در ضمن گفتنی است اتاق‌های این اقامتگاه مجهز به  کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، قفسه لباس و وسایل اتو هستند و چشم اندازی بی‌نظیر به زیبایی‌های استخر، باغ و منظره کوه دارند. از دیگر مشخصه‌ها و امکانات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی، وای فای رایگان، گاوصندوق شخصی، دوچرخه رایگان، وسایل وحوله ساحل اشاره کرد.

 

شگفتی‌های طبیعت مالزی

آدرس: No.8 Avenue West Lavanya Residences Jalan Teluk Baru, 07000 Pantai Cenang, Malaysia 

 

Adagaya

آیا برای ماه عسل یا برگزاری یک سالگرد به مالزی می‌روید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به ویلای استخردار خصوصی Adagaya بزنید و لحظاتی خاطره انگیز را برای عزیزانتان رقم بزنید. این ویلا مخصوص بزرگسالان است و دارای یک پاسیو و باغ زیباست.

این اقامتگاه، حتی خدمات ماساژ را برای ریلکس کردن ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از سفر خود ببرید، می‌توانید به فعالیت‌هایی مانند غواصی، اسب سواری یا ماهیگیری در این حوالی بپردازید. همچنین می‌توانید از خوردن یک صبحانه خوشمزه در اتاق خود لذت ببرید.

آدرس: Jalan Chandekura Lot 91, Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Borneo

و در آخر سری می‌زنیم به ویلای Borneo که در امتداد سواحل کوتا کینابالو واقع شده است. این ملک ۴ ستاره ساحلی، دارای یک سالن بدنسازی و مرکز سلامتی مجهز و همچنین ۲ غذاخوری است. استخر روباز با چشم اندازی به زیبایی‌های اطراف در تمام طول سال، از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر پذیرای مهمانان است. در ضمن در این اقامتگاه مهمانان می‌توانند در صورت تمایل، به انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اعم از ورزش‌های آبی، طبیعت گردی‌، پیاده روی و دوچرخه سواری بپردازند.

 

تجربه‌ای جدید در آینه آسمانی، کوالالامپور

آدرس: Borneo Beach Villas, Off Jalan Sepangar Bay, Locked Bag 100, Karambunai, 88993 Kota Kinabalu, Malaysia

۰۲ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران